ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Նախարարը կոչ է արել ապատեղեկատվություն չտարածել

Մայիսի 21, 2018
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում այսօր տեղի է ունեցել աշխատանքային խորհրդակցություն, որը վարել է նախարար Արայիկ Հարությունյանը: Խորհրդակցության ընթացքում անդրադարձ է կատարվել ՀՀ Կոտայքի մարզի Փյունիկ գյուղի միջնակարգ դպրոցի շուրջ ստեղծված խնդրին։ Հիշեցնենք, որ ՀՀ կառավարության 2017 թվականի որոշմամբ նախատեսվում էր վերոնշյալ դպրոցը միացման ձևով վերակազմակերպել և միավորել Կոտայքի մարզի…

Նարինե Աղաբալյանը շնորհավորել է Արայիկ Հարությունյանին

Մայիսի 21, 2018
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը հեռախոսազրույց է ունեցել Արցախի Հանրապետության կրթության, գիտության և սպորտի նախարար Նարինե Աղաբալյանի հետ: Արցախի ԿԳՍ նախարարը շնորհավորել է Արայիկ Հարությունյանին՝ ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի պաշտոնում նշանակվելու կապակցությամբ, մաղթել հաջողություն և արդյունավետ աշխատանք:

Արայիկ Հարությունյանը շնորհակալություն է հայտնել Արցախի իր գործընկերոջը՝ շեշտելով, որ…

Անցկացվեց «ՈԶՆԻ 2018» ամենամյա դպրոցական համակարգչային մրցույթի եզրափակիչ փուլը

Մայիսի 18, 2018
ՏՀՏ նորություններ

Մայիսի 17-ին Հայ-հնդկական ՏՀՏ գերազանցության կենտրոնում անցկացվեց «ՈԶՆԻ 2018» ամենամյա դպրոցական համակարգչային մրցույթի եզրափակիչ փուլը, որին մասնակցում էին մրցույթի առաջին (դպրոցական) փուլն հաղթահարած շուրջ 440 աշակերտներ:

Մրցույթի նպատակն է՝

  • խթանել ՏՀՏ հմտությունների կիրառումն աշակերտների շրջանում, 
  • առաջացնել հետաքրքրություն «Ինֆորմատիկա» առարկայի, համակարգչային կիրառական ծրագրերի նկատմամբ,
  • ստեղծել հնարավորություն  համագործակցության, նորարար գաղափարների և փորձի…

Առարկայական օլիմպիադաներին մասնակցելը պատվաբեր է

Մայիսի 18, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

    2017-2018  ուսումնական տարվա դպրոցականների առարկայական օլիմպիադայի հանրապետական եզրափակիչ փուլին մասնակցել է Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի  5 աշակերտ. 11-րդ Ա դասարանի աշակերտուհի Աննա Սահակյանը մասնակցել է «Հայոց լեզու», 9-րդԱ  դասարանի աշակերտուհի Նարե Խանդանյանը՝ «Հայ գրականություն», «Հայոց Եկեղեցու պատմություն», 10-րդԱ դասարանի աշակերտ Փայլակ Նավասարդյանը՝  «Հայոց Եկեղեցու պատմություն»,…

Ես մի ծիլն եմ քո հողի

Մայիսի 18, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

    Հայրենասիրությունը սկսվում է ընտանիքից, զարգանում և թևավորվում է դպրոցում, ծավալվում հայրենի հողում, դառնում սրբազան մասունք` ազգային արյան մեջ:

    Այսօր` մայիսի 17-ին,  Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 4-րդ «բ» դասարանի  հրաժեշտի դասի թեման հայրենիքը էր`  խարսխված սիրո, հույսի ու հավատի վրա:

      Դաս-հանդեսի նպատակն էր ընդգծել աշակերտներին չորս տարիների…

«Թանգարանների գիշեր» միջոցառումը` մայիսի 19-ին

Մայիսի 18, 2018
Մշակութային լուրեր Օրվա խորհուրդ

Մայիսի 19-ին Հայաստանում արդեն 15-րդ անգամ և Արցախում 6-րդ անգամ անցկացվելու է Թանգարանների միջազգային օրվան նվիրված «Թանգարանների գիշեր» միջոցառումը: Մայիսի 18-ին ժամը 10:00-ից 18:00-ը, իսկ մայիսի 19-ին` 18:00-ից 24:00-ն Հայաստանի և Արցախի 116 թանգարանների դռներն անվճար բաց կլինեն հասարակության համար (ծրագիրը կցվում է, աղբյուր):

Թանգարանների միջազգային օր, մայիսի 18-ին նշվող ամենամյա տոն է։…

Մեկնարկեց «Ոզնի-2018» ամենամյա դպրոցական համակարգչային մրցույթի երկրորդ փուլը

Մայիսի 17, 2018
ՏՀՏ նորություններ

ԵՐԵՎԱՆ, 17 ՄԱՅԻՍԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: «Ոզնի-2018» ամենամյա դպրոցական համակարգչային մրցույթը 6-11-րդ դասարանների աշակերտներին հնարավորություն է տալիս զարգացնել տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վերաբերյալ գիտելիքները, հետաքրքիր աշխատանքներ ստեղծելու համար զարկ տալ երևակայությանը: Մրցույթի երկրորդ փուլն անցկացվեց մայիսի 17-ին Հայ-հնդկական ՏՀՏ գերազանցության կենտրոնում:

 «Սկզբում մրցույթն իրականացվում էր միայն Երևանում, բայց տարիների ընթացքում ընդգրկվեցին նաև ՀՀ մարզերը:…

Լրագրողների հարցերը՝ ՀՀ ԿԳ նախարար Արայիկ Հարությունյանին

Մայիսի 17, 2018
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը լրագրողների հետ զրույցում անդրադարձել է մի շարք հարցերի, մասնավորապես, քննությունների օրերի հետաձգման հարցին ի պատասխան՝ նախարարը նշել է, որ բազմաթիվ բողոքներ են ստացվել առ այն, որ Համաժողովրդական շարժմանը մասնակցելու պատճառով աշակերտները հնարավորություն չեն ունեցել հավուր պատշաճի պատրաստվել քննություներին, հետևաբար քննարկելով խնդիրը տարբեր գերատեսչությունների…

Դիպլոմներ` հանրապետական փուլի հաղթողներին

Մայիսի 17, 2018
Պաշտոնական

2017-2018 ուսումնական տարվա դպրոցականների առարկայական օլիմպիադաների հանրապետական փուլի հաղթողներին այսօր ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում հանձնվել են 1-ին կարգի դիպլոմներ: ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը, շնորհավորելով բոլոր մրցանակակիրներին և նրանց ծնողներին,  նշել է, որ նմանատիպ մրցույթներին մասնակցելը և հաղթելը հաճելի ու մոտիվացնող զգացողություն է: «Որպես դպրոցական՝ ինքս էլ…

Ընտանիքը բնության հրաշքներից մեկն է

Մայիսի 17, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հ/դ աշակերտական, ծնողական խորհուրդը և ՎՎ Կապանի տարածքային կառույցը կազմակերպեցին կլոր սեղան-հանդիպում նվիրված ընտանիքի միջազգային օրվան: Ասում են երջանիկ է այն մարդը, ով երջանիկ է իր ընտանքում: Հանդիպման մասնակիցները եկան այն եզրակացության, որ ընտանիքը սիրո, հարգանքի, հանդուրժողականության աղբյուր է, որի հիման վրա էլ ձևավորվում է քաղաքակիրթ հասարակությունը:

Բոլորին…

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: