ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը Մատենադարանում հանդիպում է ունեցել ՀՀ պետական բուհերի հոգաբարձուների խորհուրդների նախագահների հետ, որը կազմակերպել էր Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոնը /ՈԱԱԿ/՝ իր 10-ամյակի միջոցառումների շրջանակում: Ողջունելով խորհուրդների նորընտիր նախագահներին՝ ԿԳ նախարարը նշել է, որ հանդիպման նպատակն է ապահովել բուհերի հոգաբարձուների խորհուրդների տեղեկացվածությունը միմյանց…
ՀՈՎՀԱՆՆԵՍ ԹՈՒՄԱՆՅԱՆԻ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԲԵՄԱԿԱՆԱՑՈՒՄՆԵՐԸ
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Iբ դասարանի աշակերտները «Հովհաննես Թումանյան-150» միջոցառումների շրջանակներում հանդես եկան Կապանի Մանկական և Էլեկտրոնային գրադարաններում /դասվար Ռոզա Թևանյան, գրադարանավար Լարիսա Պետրոսյան/։
Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի հեքիաթները՝ «Սուտասանը» և «Կիկոսի մահը» աշակերտներն իրենց իսկ պատրաստած տիկնիկներով ներկայացրին: Այդ ստեղծագործությունները մեզ հետ են վաղ…
Այսօր արդեն ավանդական դարձած տոնն են նշում Ջերմուկի Մաքսիմ Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցում: Միջոցառումը տարրական օղակի սաների և նրանց դասվարների նախաձեռնությունն է:
Տոնին թևեր տվեցին և նախաբան երգով սկսեցին տարրական օղակի ավագները՝4-րդ դասարանցիները: Այնուհետ 8-րդ և 9-րդ դասարանի սաները փոքրիկներին ներկայացրեցին գիրք նվիրելու տոնի խորհուրդները: Հետաքրքիր և ինքնատիպ…
«Բարելավելով հմտությունները հանուն ավելի ուժեղ հասարակության» ծրագրի շրջանակում Տավուշի մարզի Բերդ քաղաքի ավագ դպրոցում այսօր բացվել է անգլերենի ակումբ, որտեղ ընդհանուր առմամբ կհաճախի 60 աշակերտ: Ծրագիրը, որի շրջանակում ամբողջապես վերանորոգվել և կահավորվել է երկու դասասենյակ, իրականացնում է Հայաստանում Բրիտանական խորհուրդը, Միացյալ Թագավորության կառավարության ֆինանսավորմամբ և ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը խորհրդակցություն է անցկացրել «Շախմատ» առարկայի ներդրման արդյունավետությունն ուսումնասիրող աշխատանքային խմբի հետ Խ. Աբովյանի անվան պետական հայկական մանկավարժական համալսարանում: Հանդիպմանը ներկա են եղել Հայաստանի շախմատի ակադեմիայի հիմնադիր-տնօրեն Սմբատ Լպուտյանը, ԿԳ նախարարության հանրակրթության վարչության ներկայացուցիչներ, մանկավարժական համալսարանի մասնագետներ: Հանդիպման նպատակը, ինչպես իր խոսքում նշել է նախարար…
X-5 դասարանի աշակերտները դասղեկ Գ.Հակոբյանի ուղեկցությամբ այցելեցին ԵՊՀ-ի «Կենսաբանության» ֆակուլտետ, ծանոթացան կենսաբանի մասնագիտության բոլոր մանրամասներին, մասնակցեցին տարբեր փորձերի:
Նմանատիպ այցելությունները աշակերտին օգնում են մասնագիտական կողմնորոշման հարցում:
«Կենսաբանության» առարկայի ուսուցչուհի Գ.Հակոբյան:
Մայրենիի փառաբանումը հանապազօրյա բնույթ պիտի ունենա, քանի որ մեր ՀԱՅԵՐԵՆԸ, իր հրաշափառ և աստվածատուր բնույթով, համարվում է ոչ միայն մեր գոյության, արժանապատիվ գոյության երաշխիքը, այլ համամարդկային ձեռքբերում է աշխարհի բոլոր ժողովուրդների համար. պատահական չէ մեծ մտածողների՝ մշտապես այս լեզվի հմայքվ հրապուրված լինելու հանգամանքը:
Փետրվարի 21-ը ՄԱՅՐԵՆԻԻ միջազգային օրն է: Մայրենիին…
Հայ մեծանուն գրող Հովհաննես Թումանյանի գրվածքները ուղեկցում են մեզ ցանկացած տարիքում՝ անկախ ամենատարբեր նախասիրություններից:Նա դարձել է մեր ինքնության ու գոյության Հավերժի ճամփորդը:Փետրվարի 19-ին լրացավ նրա 150-ամյա տարելիցը:Դպրոցում անցկացված միջոցառումը կրում էր «150 տող…» խորագիրը: Այդ օրը՝ առավոտյան, դպրոց մտնող սաները, ուսուցիչները հենց շքամուտքում ձևավորված վահանակի վրա մեծ բանաստեղծին նվիրված տողեր…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 1-4-րդ դասարաններում «Տիկնիկային թատրոն» արտադասարանական խմբակը /խմբակավար՝ Հերմինե Առաքելյանը/ փոքրիկ հանդիսատեսի դատին ներկայացրեց Հովհ. Թումանյանի «Անխելք մարդը» և «Ոսկու կարասը» ներկայացումները՝ նվիրված Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 150-ամյակին:
Անշունչ տիկնիկներն աշակերտների ձեռքերում կենդանացել էին, կյանք առել: «Փոքրիկ դերասանները» ներկայացրին անխելք մարդուն, գեղեցիկ աղջկան…
Բեմական…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանի դասղեկ Ռիմա Մկրտչյանը անցկացրեց «Թումանյան-150» և «Մայրենի լեզու ՝ Դու մեր սրբություն՝ կնքված Մեսրոպով» խորագրերով դասղեկի ժամ:
Դասղեկն աշակերտներին խոր ու կայուն գիտելիքներ տվեց մայրենի լեզվից, աշակերտի մեջ ներարկեց մեր լեզվի գեղեցկությունը, ուժն ու նրբությունը, կարողացավ նրանց տալ գրականությունն զգալու, ընկալելու կախարդական բանալին: Մայրենի…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան