ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Սփյուռքի լրատու

Լուսանկարչական  ցուցահանդէս՝  Նոր Ջուղայի Հայոց ազգային «Քանանեան» իգական աւագ դպրոցում

Մարտի 28, 2017
Սփյուռքի լրատու

       Նոր Ջուղայի Հայոց ազգային «Քանանեան» իգական աւագ դպրոցի  պատասխանատուների, Ծնողական խորհրդի եւ աշակերտուհիների համատեղ ջանքերով, մարտի 11-ից 15-ը  Հայոց ազգ. կրթահամալիրի կենտրոնական դահլիճում կազմակերպւել էր  «Իմ գեղեցիկ քաղաք՝ Սպահանը» խորագրով լուսանկարչական  ցուցահանդէս ՝որտեղ   ներկայացւել էին   Իրանի Սպահան քաղաքի  պատմական վայրերը,ինչպէս՝  եկեղեցիններ, մզկիթներ,դպրոցներ, հին բնակարաններ, կամուրջներ ....   

     Ցուցահանդէսը անց կացնելու …

Բաց դաս Տյումենի Մ. Մաշտոցի անվան հայկական մշակույթի կենտրոնում

Մարտի 23, 2017
Սփյուռքի լրատու

    Ռուսաստանի դաշնության Տյումենի մարզի  «Հայաստան» հասարակական մշակութա-լուսավորչական հայկական  կազմակերպությանը կից  մեկօրյա դպրոցը  գործում է շուրջ 15 տարի:

    Արդեն մեկ տարի է, ինչ «Հայաստան»  հասարակական կազմակերպության  նախագահ  Համլետ Փաշայանի, բարերարներ Սամվել և Սերգո  Ստեփանյանների  շնորհիվ   դպրոցն իր  աշխատանքները կազմակերպում է  Մ. Մաշտոցի անվան  Հայկական մշակույթի կենտրոնի նորակառույց  մասնաշենքում, որը կահավորված է  և  ապահովված՝   ժամանակակից տեխնիկական …

Մեսրոպեանի անձնակազմին պտոյտը՜ Ուսուցչաց տօնին առիթով

Մարտի 14, 2017
Սփյուռքի լրատու

Լիբանանի Հարաւ կատարուած շրջապտոյտը Ուսուցչաց տօնին առիթով գեղեցիկ նուէր մը եղաւ Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի տնօրէնութեան կողմէ՝ վարժարանի անձնակազմի անդամներուն:

9 Մարտի կանուխ առաւօտուն սկսած պտոյտին առաջին հանգրուանը եղաւ Մաղտուշէ գիւղը, ուր Մեսրոպեանի անձնակազմին անդամները այցելեցին Սուրբ Կոյսի Սպասման (Մանթարայի) նշանաւոր սրբավայրը, ծանօթացան անոր պատմութեան եւ տարբեր բաժանմունքներուն, ինչպէս…

Բուն Բարեկենդան տօնը նշւեց՝ Նոր Ջուղայի Հայոց ազգային «Քանանեան»  դպրոցում

Մարտի 1, 2017
Սփյուռքի լրատու

Նոր Ջուղայի Հայոց ազգային «Քանանեան»  իգական աւագ  դպրոցի պատասխանատուների  նախաձեռնութեամբ եւ համագործակցութեամբ Ծնողական խորհրդի, կիրակի փետրւարի 26 -ի  ժամը 17:00-ից 19:00ը  կրթահամալիրի  կենտրոնական դահլիճում դիմակահանդէս –մրցոյթի տեսքով նշւեց   Բուն Բարեկենդան տօնը:

Ներկաներին ողջունեց  դպրոցի  փոխտեսուչ՝ Ռիմա Սիմոնեանը եւ բացրատրելով մրցոյթի  եղանակին   ներկայացրեց իրաւարար կազմին ,որից յետոյ  օրւայ հանդիսավարուհի Շաղիկ Մատթէոսեանը…

Սոնա Փարսադանյան. «Կուրգանում Հայ երեխաները հետաքրքրվում են մայրենի լեզվով»

Փետրվարի 20, 2017
Սփյուռքի լրատու

ՌԴ Կուրգան քաղաքի Հայկական մշակույթի կենտրոնի Հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ Սոնա Փարսադանյանի հետ «Հայերն այսօրի» հարցազրույցը տեղադրված է ռուսերեն էջում՝ http://armedu.am/index.php/ru/news/view/648:

Բաց դաս «Վերածնունդ» հայկական կիրակնօրյա դպրոցում

Փետրվարի 16, 2017
Սփյուռքի լրատու

Մոսկվայի հայկական կիրակնօրյա դպրոցում փետրվարի 12-ին կազմակերպված բաց դասը նվիրված էր Հայկական ավանդական տոներին:

Նյութը տեղադրված է ռուսերեն էջում՝ http://armedu.am/index.php/ru/news/view/637:

«ԱՅԲ - Քէ» («Айб - Кэ») գրքի շնորհանդեսը և «Խնուս» բկ-ի ստեղծած փաստագրական ֆիլմի ցուցադրումը Վոլգոգրադում

Փետրվարի 10, 2017
Սփյուռքի լրատու

Փետրվարի 9-ին Վոլգոգրադում կազմակերպված միջոցառման մասին նյութը տեղադրված է ռուսերենով՝ http://armedu.am/index.php/ru/news/view/612 :

Հայոց բանակին նվիրված միջոցառում Օմսկում

Փետրվարի 2, 2017
Սփյուռքի լրատու

ՌԴ Օմսկ քաղաքի հայկական համայնքի կազմակերպած միջոցառումը տեղադրված է ռուսերեն էջում:

Հայ հոգեւորականներ Մեսրոպեանի աշակերտներուն դասախօսեցին Եկեղեցւոյ միութեան մասին

Հունվարի 25, 2017
Սփյուռքի լրատու

Եկեղեցիներու Միութեան Շաբթուան առիթով, 25 Յունուար 2017-ին, Հայ կաթողիկէ Սուրբ Փրկիչ եկեղեցւոյ մէջ տեղի ունեցաւ իւրայատուկ հաւաք մը, որուն ընթացքին Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի աշակերտները ծանօթացան հայ եկեղեցւոյ երեք յարանուանութիւններու ամփոփ պատմութեան եւ եկեղեցիներու միութեան գաղափարին:

Մեսրոպեանի հոգեւոր վարիչի գրասենեակին կողմէ նախաձեռնուած սոյն հաւաքին խօսք առին վերապատուելի Ռաֆֆի Մըսըրլեան, Արժ. Տէր…

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: