Ռուսաստանի դաշնության Տյումենի մարզի «Հայաստան» հասարակական մշակութա-լուսավորչական հայկական կազմակերպությանը կից մեկօրյա դպրոցը գործում է շուրջ 15 տարի:
Արդեն մեկ տարի է, ինչ «Հայաստան» հասարակական կազմակերպության նախագահ Համլետ Փաշայանի, բարերարներ Սամվել և Սերգո Ստեփանյանների շնորհիվ դպրոցն իր աշխատանքները կազմակերպում է Մ. Մաշտոցի անվան Հայկական մշակույթի կենտրոնի նորակառույց մասնաշենքում, որը կահավորված է և ապահովված՝ ժամանակակից տեխնիկական սարքավորումներով:
Այս գեղեցիկ նվերը հնարավորություն ընձեռեց էլ ավելի բարձր մակարդակով կազմակերպելու հայ մանուկների, երիտասարդների կրթական և ազգապահպան գործունեությունը: Զգալիորեն ավելացավ մշտական հաճախող սաների թիվը ( մոտ 150): Բացի մայրենի լեզվի, գրականության, հայ ժողովրդի պատմության և հայրենագիտության դասերից, մշակույթի կենտրոնում գործում են նաև թատերական, կերպարվեստի, հայկական ժողովրդական երգի, հայկական ժողովրդական պարի, հայկական ազգային նվագարանների (դուդուկ, դհոլ) խմբակները:
Մշակույթի կենտրոնի լավագույն ավանդույթներից է բաց դաս - միջոցառումների կազմակերպումն ու անցկացումը: Մանկավարժները ջանք չեն խնայում այդ միջոցառումները հետաքրքիր և բովանդակալից կազմակերպելու համար:
Մարտի 19-ին հայկական ժողովրդական պարերի խմբավար Ալյոնա Զիկովան անցկացրեց հերթական բաց դասը, որին ներկա էին մշակույթի կենտրոնի մանկավարժներ, ծնողներ և հյուրեր: Երեխաները ջանասիրությամբ և մեծ պատասխանատվությամբ էին պատրաստվել դասին: : Խմբավարի աշխատանքի արդյունքը ակնհայտ էր և գոհացուցիչ Հյուրերը դահլիճից հեռացան հիասքանչ տպավորություններով, մեծ սպասումների և վերադարձի ակնկալիքով:
Տեղին է նշել նաև ողջ ուսումնական տարվա ընթացքում կազմակերպված այլ դաս - միջոցառումների մասին, որոնք ունեն դաստիարակչական, ուսուցողական և հայապահպան նպատակներ: Դրանցից են՝ «Երևանը Հայաստանի մայրաքաղաքն է», «Գրիգոր Զոհրապի 155 – ամյակը» , « Սուրբ Ծնունդ» (մանկավարժ Ա Պողոսյան) , «Ավետիք Իսահակյանի պոեզիան» (մանկավարժ Ռ Դանիելյան , ռուսալեզու ավագ խումբ) , «Հայկական բանակի ծնունդը» (մանկավարժ Մ Համբարյան), «Դուդուկը՝ ազգային հրաշալիք» (մանկավարժ Ն Մուսոյան) , «Ազգային նվագարաններ» դհոլի և դուդուկի համատեղ բաց դաս (մանկավարժներ ն Մուսոյան և Ռ Սարուխանյան) , թատերական խմբի սաների մասնակցությամբ՝ «Քաջ Նազար» ներկայացման բեմականացումը (ղեկավար Բ. Թադևոսյան) :
Մարտի 26- ին նախատեսված է նաև մանկավարժ Ս. Սիմոնյանի բաց դաս միջոցառումը՝ «Ետդարձ դեպի մեր արմատները» թեմայով: Հանձնարարված է բոլոր սաներին կազմել իրենց տոհմածառը:
Նման դասերը հայ մանուկներին զինում են կարևոր գիտելիքներով հայրենիքի անցյալի ու ներկայի, ավանդույթների և սովորույթների, հայ նշանավոր մարդկանց մասին:
Ռուզաննա Դանիելյան
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան