ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Իթվինինգ և «Դպրոցների համագործակցության ազգային վիրտուալ համայնք» ծրագրերի ամփոփիչ համաժողով

Դեկտեմբերի 27, 2017
ՏՀՏ նորություններ Լուրեր կազմակերպություններից

Եվրոպական դպրոցների Իթվինինգ և «Դպրոցների համագործակցության վիրտուալ համայնք» ազգային ծրագրերի ամփոփիչ համաժողովին ներկա են գտնվել ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը, ՀՀ ԱԺ պատգամավոր, գիտության, կրթության, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի անդամ Ռուզաննա Մուրադյանը, ծրագրին մասնակից դպրոցների ուսուցիչներ և աշակերտներ:

Համաժողովի ընթացքում ներկայացվել են 2017թ.-ին իրականացված ծրագրերը, տեղի է ունեցել 2017թ. Որակի ազգային մրցանակաբաշխությունը, որի ժամանակ հավաստագրեր և մրցանակներ  են հանձնվել տարվա ընթացքում լավագույն մասնակցություն ունեցած ուսուցիչներին և դպրոցներին։

 ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալը շնորհավորել է ծրագրի բոլոր մասնակիցներին Դպրոցների համագործակցության միջազգային վիրտուալ համայնքում ինտեգրվելու համար. «Այս ծրագրի նկատմամբ դպրոցների հետաքրքրությունը տարեցտարի բարձրանում է, իսկ դա վկայում է, որ մենք, ի դեմս Իթվինինգի, ունենք միջազգային համագործակցության շատ լավ օրինակ»,- իր խոսքում նշել է Մանուկ Մկրտչյանը:

ԱԺ պատգամավոր Ռ. Մուրադյանը բարձր է գնահատել նախաձեռնողական մոտեցումը կրթության ոլորտում, որի դրական օրինակներից մեկն էլ Իթվինինգ  ծրագիրն է. «Ծրագիրը լայն հնարավորություն է տալիս ուսուցիչներին և աշակերտներին՝  դառնալ կրթական նախագծերի անդամ և ինքադրսևորվել միջազգային հարթակներում՝ ժամանակի պահանջներին համընթաց»,- նշել է ԱԺ պատգամավորը:

Իթվինինգ և «Դպրոցների համագործակցության վիրտուալ համայնք» ազգային ծրագրերի համակարգումն իրականացնում է ՀՀ ԿԳՆ Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնը: ԿՏԱԿ-ի տնօրեն Արտակ Պողոսյանի տեղեկացմամբ՝ Հայաստանի դպրոցների մասնակցությունը Իթվինինգ ծրագրին օգտակար է և նպաստում է դպրոցական համագործակցության ընդլայնմանը, ուսուցիչների և աշակերտների օտար լեզուների իմացությանը, տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների (ՏՀՏ) ու թիմային աշխատանքի հմտությունների զարգացմանը:
«Հայաստանի դպրոցների մասնակցությունը Իթվինինգին սկսվել է 2013թ.-ից: Եթե մինչև 2017թ.-ը Իթվինինգի ծրագրերը իրականացվում էին եվրոպական լեզուներով, ապա 2017թվականից հնարավորություն տրվեց իրականացնել համագործակցային նախագծեր նաև հայերենով, որի արդյունքում սկիզբ դրվեց նաև «Դպրոցների համագործակցության վիրտուալ համայնք» ազգային ծրագրին: Այս ծրագիրը թույլ է տալիս օտար լեզվի բավարար հմտություններ չունեցող ուսուցիչներին իրականացնել իրենց նախագծերը Հայաստանի դպրոցների հետ: Մենք այնուամենայնիվ խրախուսում ենք օտար լեզվով ծրագրերի իրականցումը, որովհետև բացառապես հայալեզու ծրագրերը մեկուսացնում են դպրոցին, քանի որ համագործակցությունը լինում է միայն ՀՀ դպրոցների միջև»,- նշել է Արտակ Պողոսյանը և հույս հայտնել, որ 2018 թվականին  Իթվինինգի ծրագրում ընդգրկված դպրոցների թիվը կհասնի մինչև 800-ի: Ներկայումս ծրագրին մասնակցում են 233 դպրոցներ և 1100 ուսուցիչներ:

Ստեղծվել և գործարկվում են ծրագրի մասին տեղեկատվություն ապահովող http://etwinningplus.armedu.am  կայքը և https://www.facebook.com/eTwinningArmenia/ ֆեյսբուքյան էջը։ Դպրոցների մասնակցությունը ծրագրին կատարվում է նշված կայքում էլեկտրոնային հայտի միջոցով:

Ծրագրին մասնակից ուսուցիչների համար պարբերաբար կազմակերպվում են վերապատրաստումներ ինչպես առցանց, այնպես էլ տեղերում այցելություններ կատարելով։

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան