ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Տպավորությունների հրավառություն էր 2Բ դասարանում ...

Նոյեմբերի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

2-րդ բ դասարանի դասվար Ա. Սաղոյանի նախաձեռնությամբ կայացավ «Ոսկեզօծ աշուն» խորագրով դաս-միջոցառում: Աշնանային պատկերներով զարդարված դասասենյակում աշակերտները ներկայացրին հայաստանյան աշնան բերքառատ համը և բույրը, բացահայտեցին ոսկեհանդերձ աշունն իր բոլոր գույներով, երգ ու  պարով, արտահայտիչ և գրագետ խոսքով: Դասասենյակը վերածվել էր աշնանայի այգու, որտեղ թևածում էր աշնան շունչը, օդը ողողված էր…

ՀՀ ազգային հերոս Մոնթե Մելքոնյանի 62-ամյակին ընդառաջ

Նոյեմբերի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Երևանի   Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի XII-2 դասարանում բաց դաս էր` նվիրված Արցախյան ազատամարտին և ՀՀ ազգային հերոս  Մոնթե Մելքոնյանին (Դասավանդող ուսուցչուհի`տիկին Կ.Մովսեսյան):

 Աշակերտները հրաշալի ներկայացրին ազատամարտի հերոսական դրվագները և հերոսներին`անդրադառնալով Մոնթե Մելքոնյանին`իբրև զորավարի, քաղաքացու և զինվորի`անհատական հատկանիշներով:

 Դասը հուզիչ էր. զուգակցվեց ասմունքով, երգով:

Հանդիպում գրող-հրապարակախոս Հովիկ Չարխչյանի հետ

Նոյեմբերի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցը հյուրընկալել էր գրող-հրապարակախոս Հովիկ Չարխչյանին։    

Հովիկ Չարխչյանը «Սուլամիթա», «Չարենցի կրակոցը» գրքերի հեղինակն է․ գրքեր, որ կարդալով` կարողանում ես ավելի մոտիկից տեսնել գրողին, հասկանալ նրա ստեղծագործելու շարժառիթը, լինելու ավելի մոտիկ, զգալու նրա և ընթերցողի կապը:

Հովիկ Չարխչյանի մուտքը մեր դպրոց ցանկալի էր և պարտավորեցնող, քանի…

«Ընտանիք» կենտրոն. «Իր ժամանակի գունեղ վկան» խորագրով միջոցառում և ցուցահանդես

Նոյեմբերի 25, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

ԿԳՄՍՆ «Ընտանիք» ստեղծագործական կենտրոնը նոյեմբերի 8-ին հյուրընկալեց արդի գեղանկարիչ, դոցենտ Արմեն Լոռենց Հարությունյանին: «Իր ժամանակի գունեղ վկան» խորագրով միջոցառմանը գեղանկարչության խմբակի սաներն առանձնահատուկ կերպով էին պատրաստվել. դեռահասներն ուսումնասիրել էին գեղանկարչի ուրույն ձեռագիրը և ստեղծագործել Արմեն Լոռենցի նկարչական ոճին ու լոռվա հեքիաթային բնաշխարհին համահունչ:

Միջոցառման առաջին մասում սաները ներկայացրին Արմեն Հարությունյանի…

Բաց դաս․ Շիրվանզադեի «Արտիստը» պատմվածքը

Նոյեմբերի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 20-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի VIIIգ դասարանում բաց դաս էր /ուսուցիչ՝ Ա. Աղայան/: Աշակերտները ամփոփում էին Շիրվանզադեի «Արտիստը» պատմվածքը: Վերհիշեցին պատմվածքի ժանրային առանձնահատկությունները, վերապատմեցին սյուժեն և վերլուծեցին արտիստի՝ Լևոնի, Ալմաստի և Լուիզայի կերպարները, կարդացին իրենց գրած շարադրությունները՝ «Ի՞նչ է եսասիրությունը», «Ի՞նչու են մարդիկ ինքնասպան լինում» թեմաներով: Ծավալվել էր…

Տեղական և միջազգային համագործակցության զարգացմանն ուղղված համաժողով՝ Վանաձորում

Նոյեմբերի 22, 2019
Պաշտոնական

Նոյեմբերի 22-ին 2019 թվականի երիտասարդական մայրաքաղաք Վանաձորի տեխնոլոգիական կենտրոնում տեղի է ունեցել տեղական և միջազգային համագործակցության զարգացմանն ուղղված համաժողով: ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության «2019 թվականի երիտասարդական մայրաքաղաք» ծրագրի շրջանակում կազմակերպած համաժողովի նպատակն է նպաստել տեղական և միազգային երիտասարդական համագործակցության զարգացմանը, խթանել երիտասարդների շարժունակությունը և նրանց մասնակից դարձնել…

Արայիկ Հարությունյանի ելույթը՝ Շանհայի համագործակցության կազմակերպության նախարարական 5-րդ խորհրդակցությանը

Նոյեմբերի 22, 2019
Պաշտոնական

Ռուսաստանի Դաշնության  բարձրագույն կրթության և գիտության նախարար Միխայիլ Կոտյուկովի հրավերով այսօր ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանը Մոսկվայում մասնակցել է Շանհայի համագործակցության կազմակերպության անդամ պետությունների գիտության և տեխնիկայի ոլորտի նախարարությունների և գերատեսչությունների ղեկավարների 5-րդ խորհրդակցությանը, որտեղ նա հանդես է եկել ելույթով:

Իր խոսքում նախարար Արայիկ Հարությունյանը, մասնավորապես նշել է. «Ժամանակակից գլոբալ…

Հետաքրքիր դաս՝ Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից

Նոյեմբերի 22, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Երկնային մարմիները միշտ հետաքրքրություն են առաջացրել մարդկանց մոտ: Բազմաթիվ հետաքրքրությունների արդյունքում գիտնականները շատ հարցերի պատասխաններ են տվել, որոնք մինչ օրս հետաքրքիր և ուսանելի են դարձնում դպրոցական առարկաներից շատերը, այդ թվում` Ես և շրջակա աշխարհը: Մասիսի հ․3 հիմնական դպրոցի դասվար Կ.Սարգսյանը վարեց ժամանակակից դաս «Երկիր, Լուսին» թեմայից: Դասի ընթացքում կիրառվեցին աշակերտների…

Բարությունը կփրկի աշխարհը

Նոյեմբերի 22, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

«Բարին թող դուրս գա իր թաքստոցից , և մենք էլ թույլ տանք ,որ այն գործի մեզնով,որքան էլ դժվար լինի…»: Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցը համաշխարհային բարության օրվան նվիրված կազմակերպեց այս տարի ևս ավանդույթ դարձած «Բարությունը կփրկի աշխարհը» խորագրով ակցիան:Ակցիայի նպատակն է՝ ուսուցանել բարություն ,շրջապատին տալ դրական ուժ,երախտագիտություն և քնքշանք:Ակցիային մասնակցում…

Գյումրի...Հայաստանի մշակութային մայրաքաղաք

Նոյեմբերի 22, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Գյումրի...

Հայաստանի մշակութային մայրաքաղաքը և ամենագեղեցիկ ու կոլորիտային քաղաքներից մեկը։ Նոր տպավորությունների, ճանապարհորդությունների ու ճանաչողության մղումներով յուրօրինակ ու հետաքրքիր ուղևորություն էր կազմակերպել Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Հ. Ղազարյանը դեպի Գյումրի գնացքով։ Էքսկուրսիայի նպատակն էր զարգացնել սովորողների աշխարհաճանաչումը, աշխարհընկալումը, ծանոթացնել Գյումրի քաղաքին, նրա ճարտարապետությանը, մշակույթին, նրա կոլորիտին,կենցաղին, ավանդույթներին...…

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: