Հայաստանի ազգային գրադարանը Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան և Գիրք նվիրելու օրվա շրջանակում կազմակերպել էր մի շարք միջոցառումներ: Գրադարանի դահլիճում կայացել է օրվա խորհրդին նվիրված հանդիպում-միջոցառում, որին ներկա էին բազմաթիվ հյուրեր, ընթերցողներ, աշխատակիցներ: Գրադարանի տնօրեն Աննա Չուլյանը ողջունել է ներկաներին՝ ընդգծելով ընթերցանության համաշխարհային միտումները և գիրք նվիրելու խորհուրդը։ Նա գրքեր է նվիրել գրադարանի 5 լավագույն ընթերցողներին, որոնք ընտրվել էին՝ հաշվի առնելով տարվա ընթացքում պատվիրած գրքերի քանակը և գրադարան այցելելու հաճախականությունը:
Տոնական օրվա առթիվ գրադարանի ընթերցողները, աշխատակիցներն ու քաղաքացիները հնարավորություն են ունեցել թափանիվի դարակներից ընտրելու իրենց նախընտրած գիրքն ու նվեր ստանալու այն: Գրադարանը, սակայն, այս անգամ առաջարկել է կարդալուց հետո ոչ թե տանը պահել գիրքը, այլ ուղարկել «Գրքապտույտի»: Ընթերցասերներին ներկայացվել է գրանցման կարգը և տրամադրվել գրադարանի պատրաստած այն պիտակները, որոնք հարկավոր է փակցնել գրքին՝ այն «ճամփորդության ուղարկելուց առաջ»:
Նախաձեռնությամբ հետաքրքրված մարդկանց հատկապես գրավել է այն միտքը, որ գիրքը «Գրքապտույտի» ուղարկելիս յուրաքանչյուր հաջորդ ընթերցող կայքում կարող է գտնել այն անձի անունն ու կոնտակտային տվյալները, որի շնորհիվ գտել է գիրքն ու ընթերցելու հնարավորություն ստացել, ինչպես նաև կարող է հետևել գրքի հետագա ճակատագրին։
Կայացել է նաև Ազգային գրադարանի հրատարակած «Հովհաննես Թումանյան. կենսամատենագիտություն (2001-2020)» գրքի շնորհանդեսը: Կենսամատենագիտության մեջ ներառված մատենագիտական նկարագրություններն արտացոլում են բանաստեղծի՝ 2001-2020 թթ. տպագրված ստեղծագործությունները, փոխադրությունները, թարգմանությունները, նամակներն ու գրաքննադատական հոդվածները, ինչպես նաև նրա կյանքին և գործունեությանը նվիրված հրապարակումները՝ հայերեն և ռուսերեն:
Հայաստանի ազգային գրադարանի թամանյանական մեծ ցուցասրահում ներկայացվել են նաև մեծանուն բանաստեղծների (Սիամանթոյի, Վահան Տերյանի, Հրաչյա Աճառյանի, Գևորգ Էմինի, Զապել Եսայանի, Պերճ Պռոշյանի և այլն) ինքնագրերով, ընծայագրերով, մակագրություններով գրքերի ցուցադրություն: Ինքնագրերը կամ ընծայագրերն օգնում են բացահայտել մարդկանց փոխհարաբերությունները, նախասիրությունները, բարեկամական կապերը, սոցիալական և մասնագիտական հարաբերությունները և այլն: Պատահում է այնպես, որ ինքնագիրը գրվում է բանաստեղծական ձևով, և ունենում ենք միանգամայն նոր, ինքնատիպ, ոչ մի տեղ չպահպանված աշխատանք:
Տոնական օրվա գրքառատ միջոցառումների շարքն Ազգային գրադարանում եզրափակվել է թամանյանական մասնաշենքի մեծ ցուցասրահում կազմակերպված «Գրքախաղով»: Արձակագիր Դավիթ Սամվելյանն ընթերցել է հատվածներ Թումանյանի ստեղծագործություններից, իսկ մեծ ցուցասրահում հավաքված ընթերցողները կռահել են՝ որ ստեղծագործությունից է հատվածը մեջբերված:
Նյութի աղբյուրը. Երիտասարդ պորտալ
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան