Աղվերանում տեղի է ունեցել «Ձեռնարկատիրական կրթության քաղաքականության երկխոսություն» թեմայով երկօրյա աշխատաժողով, որտեղ քննարկվել են ձեռնարկատիրական կրթության զարգացմանը, մասնավորապես բուհերում դիզայն մտածելակերպի ներդրման արդյունավետությանը նվիրված խնդիրներ:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Լուսինե Առաքելյանը քննարկման ընթացքում ներկայացրել է կրթական ծրագրերում ձեռնարկատիրական և ֆինանսական կրթության ներդրման ուղղությամբ նախարարության կատարած աշխատանքները:…
Այս ուսումնական տարվա ընթացքում առաջին անգամ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության նախաձեռնությամբ Հայաստանի ավագ դպրոցների աշակերտները հնարավորություն կունենան իրենց նորարարական գաղափարները ներկայացնել 2020 թվականի մայիսին ԱՄՆ-ում կազմակերպվող Intel միջազգային գիտատեխնիկական փառատոնին, որի մրցանակային ֆոնդը կազմում է 5 մլն. ԱՄՆ դոլար:
Աշխարհի ավելի քան 75 երկրների շուրջ 1800 աշակերտների համախմբող այս փառատոնին մասնակցելու…
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունն ամփոփել է «ՀՀ 2020 թվականի երիտասարդական մայրաքաղաք» մրցույթի արդյունքները: Դեկտեմբերի 2-ին կայացած մամուլի ասուլիսի ժամանակ ՀՀ ԿԳՄՍ փոխնախարար Գևորգ Լոռեցյանը հայտարարել է, որ մրցույթում հաղթել է Կապան քաղաքը, որտեղ եկող տարի նախարարությունը կիրականացնի տեղական և միջազգային երիտասարդական ծրագրեր՝ դրանցում ներգրավելով համայնքի և մարզի…
Յարգելի ծնողներ եւ բարեկամներ,
Դուք լուսանկարներուն մէջ կը տեսնէք այն գանձանակը, որ Ս. Գրիգոր Լուսաւորիչ Շաբաթօրեայ վարժարանը ամէն տարի կը գործածէ Հայաստանի մէջ ծառ տնկելու եւ Համահայկական հիմնադրամի ի նպաստ հանգանակութիւն կատարելու համար:
Պղնձեայ գանձանակը այս տարի դարձաւ 110 տարեկան: Ան պատկանած է երբեմնի «Մամիկոնեան» երկսեռ վարժարանին (Ըստ մեր ուսումնասիրութեան, հաւանաբար…
Նոյեմբերի 25-ին Երևանի 201 դպրոցի երրորդ դասարանի դասվար Զարուհի Ահարոնյանն իր սաների հետ աշնան ամբողջ ներկապնակը բերել էր դպրոցի դահլիճ: Քրքումնաթույր, կարմրագույն, դեղնականաչ տերևներ ներկայացնող սիրունիկ աղջիկները փոքրիկ դերասաններ էին դարձել. պարում էին քամու երաժշտությամբ, «մրսում ծառի վրա», մինչև քամին համոզեց ու թռցրեց նրանց դեպի հեռու, դեպի անծանոթ աշխարհներ: Աշակերտներն…
ՈՒսուցչի վերաբերումը դեպի աշակերտները,
երկու գաղափարի վրա կը կայանա.
աշակերտը մարդ մըն է և ընկեր մը։
Լևոն Շանթ
2019թ.նոյեմբերի 26-ին Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց միջոցառում՝ նվիրված հայ մեծ դրամատուրգ, հասարակական – քաղաքական գործիչ Լևոն Շանթի ծննդյան 150- ամյակին, որը կազմակերպել էին հ. լեզվի և գրականության…
Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի 8 բ դասարանի աշակերտները կազմակերպել էին միջոցառում` նվիված հայ պոեզիայի մշտավառ դեմքերից մեկին` Վահան Տերյանին: Աշակերտների կողմից միջոցառումը անակնկալ էր՝ նվիրված իրենց դասղեկ Կ. Բաբագուլյանին։ Այս գործում նրանց աջակցել էին դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Մ. Վարդումյանը և ՄԿԱ-ի գծով տնօրենի տեղակալը` Ս. Բաղդասարյանը։ Աշակերտների…
Նոյեմբերի 24-ին, Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի 9ա դասարանը դասղեկի՝ Լ. Արեստակեսյանի, հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Ս. Մելքոնյանի նախաձեռնությամբ էքսկուրսիա մեկնեցին Սևակի տուն-թանգարան, Վ. Սարգսյանի տուն-թանգարան, ինչպես նաև այցելեցին թիվ N զորամաս։ Աշակերտները տեսանելիորեն ծանոթացան, թե Պարույր Սևակի, թե Վազգեն Սարգսյանի կյանքի մանրամասներին,տեսան նրանց անձնական իրերը, որը աշակերտների համար…
Օլիմպիական չեմպիոն Վլադիմիր Ենգիբարյանի անվան բռնցքամարտի օլիմպիական մանկապատանեկան մարզադպրոցը 60 տարեկան է: Նոյեմբերի 28-ին «Մոսկվա» կինոթատրոնում տեղի է ունեցել մարզադպրոցի 60-ամյակին նվիրված միջոցառում, որին ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը, մարզաշխարհի անվանի ներկայացուցիչներ, մարզասերներ։
Նախարար Արայիկ Հարությունյանը, շնորհավորելով ներկաներին, ընդգծել է, որ մարզադպրոցը մշտապես…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի IIբ դասարանի դասվար Զ.Նիկողոսյանը բաց դաս էր կազմակերպել տեխնոլոգիայից, թեման՝ «Չվող թռչուններ», ինտեգրվող թեմա՝ «Ձեռնարկատիրական կրթություն», ինտեգրվող առարկան՝ Ես և շրջակա աշխարհը: Կենդանական աշխարհի մասին գիտելիքները սովորողները ամրապնդեցին «Ընտանի, թե՞ վայրի», «Ով է ուզում դառնալ միլիոնատեր» հեռուստախաղի ձևաչափով, ՏՀՏ գործիքների միջոցով պատրաստված ինտերակտիվ վարժություններով: Պատրաստեցին…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: