«Փողերը վերջանում են, փառքը՝ նույնպես: Սակայն Հայաստանը մեր միակն է: Մի մոռացեք այդ մասին: Արարեք հանուն ձեր երկրի ու նրա ժողովրդի երջանկության»:
…
Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցում բաց դաս է Հասարակագիտությունից: Համայնքային հիմնախնդիրների մտահոգությամբ առարկայի ուսուցչուհի Հ.Գևորգյանը 9-րդ դասարանում կազմակերպել էր դաս-հանդիպում համայնքի ղեկավար Վարդան Հովհաննիսյանի մասնակցությամբ: Աշակերտները նախապես լրագրողական, հետազոտական աշխատանք էին իրականացրել ու վեր հանել իրենց համայնքում առկա հիմնախնդիրները: Նրանցից մի խումբ հարցախույզ էր անցկացրել բնակչության շրջանում. «Եթե…
Այս տարի հոբելյանական է ԱՅԲ հիմնադրամի համար: «Մեղու հայերենը բոլորի համար» հայերենի ամենազանգվածային մրցույթի 5-րդ տարին է: Այսօր հոկտեմբերի 25-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 3-9-րդ դասարանների 83 աշակերտներ մասնակցեցեին «Մեղու-2018» -ին: Մրցույթի պահանջներին ծանոթանալուց հետո ներկաները ստացան և՛ առաջադրանքները, և՛ հուշանվերներ: Վերջում մասնակիցները հայտնեցին, որ առաջադրանքները հետաքրքրաշարժ էին:
Կապանի N 5…
Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան №5 հիմնական դպրոցում հոկտեմբերի 23-ին ՀՀ Կոտայքի մարզի պատմական միջավայրի պահպանման մարզային ծառայության լրագրող, հուշարձանագետ, հուշարձանների պահապան Արամայիս Սեդրակյանը 9-րդ դասարանում զրույց անցկացրեց «Կոտայքի մարզի նշանավոր հուշարձանները» խորագրով։
Կոտայքի մարզն ունի շատ հին և հարուստ մշակույթ։ Երբ ասում ենք մշակույթ, հասկանում ենք այն ամենը, ինչ երկար դարերի ընթացքում ստեղծել է մեր ժողովուրդը՝…
Հոկտեմբերի 17֊ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի Iա դասարանի աշակերտները, դասվար՝ Ն.Գաբրիելյանի ղեկավարությամբ, հանդես եկան «Ա»տառի հանդիսավոր միջոցառմամբ։ Աշակերտների համար ամենամեծ տոնն էր, այբբենարանի առաջին էջն էին բացում ։
Աշակերտները նախապես Թարգմանչաց տոնին քարե հուշարձանների վկայությամբ թագադրվեցին և իրավունք ստացան հնչյունը՝ գիր դարձնելուն։ Շարունակեցին այդ խանդավառությունը և «Ա» հնչյուն֊տառը տոնական…
«Մոլորակի բնության բազմազանությունը ամբողջ մարդկության հարստությունն է» :
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IVա դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից: /Դասվար Լ.Խաչատրյան/
Առարկա՝ Ես և շրջակա աշխարհը
Թեմա՝ Երկրագնդի բնությունը /թեմայի ամփոփում/
Նպատակը՝ Աշակերտների բնապահպանական կրթության դաստիարակության, բնապահպանական մշակույթի ձևավորման, շրջակա միջավայրի նկատմամբ պատասխանատվություն, բնության…
Հոկտեմբերի 17-ին Մասիսի 3 հիմնական դպրոցի Iբ դասարանցիները առավել մեծ ոգևորությամբ էին եկել դպրոց, իսկ առիթն առավել քան կարևոր էր՝ ծանոթություն մեսրոպյան այբուբենի առաջին տառի հետ։ Ուսուցանվեց «Ա» հնչյուն- տառը։ Դասվար Զ. Նիկողոսյանի շնորհիվ գիտելիքների խորհրդավոր աշխարհում «Ա» տառի մուտքը երեխաների համար իրոք վերածվեց տոնի. փառավոր այբբենարանի առաջին տառի էջն էին բացում։…
Տեսողության համաշխարհային օրվա կապակցությամբ Երեւանի Վ. Բելինսկու անվան թիվ 38 հիմնական դպրոցում ՀՀ կրթության եւ գիտության նախարարի պաշտոնակատար Արայիկ Հարությունյանի և «Հայկական ակնաբուժության նախագիծ» բարեգործական հիմանդրամի տնօրեն Նունե Եղիազարյանի մասնակցությամբ մեկնարկել է Հայաստանում դպրոցականների ակնային զննումների հանրապետական ծրագիրը:
Նախարարի պաշտոնակատարը շրջել է դպրոցի տարրական դասարաններում, որտեղ 3-րդ դասարանի աշակերտները ստացել…
Այսօր մեկնարկել է «Քիմիայի սահմանները, Հայաստան» միջազգային գիտաժողովը, որը կազմակերպել էին Նիդերլանդների Գրոնինգենի համալսարանը` Երևանի պետական համալսարանի և Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության հետ համատեղ: Միջոցառմանը ներկա ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Հովհաննես Հովհաննիսյանը, ողջունելով գիտաժողովի մասնակիցներին, նշել է, որ քիմիայի բնագավառը կարևոր է Հայաստանի համար: «Մեր երկիրը տարիներ շարունակ եղել…
Լճաշենի միջնակարգ դպրոցի 10-րդբ դասարանում /դասղեկ՝ Գ.Կյուրեղյան/ անցկացվեց դասղեկի ժամ՝ նվիրված հայ մեծ բարերար Մկրտիչ Սանասարյանին:
Աշակերտները ներկայացրին մեծ բարերարի կյանքն ու գործունեությունը, պատմեցին նրա կատարած բարեգործությունների մասին:
Մկրտիչ Սանասարյանի գերդաստանը Վանից տեղափոխվել է Թիֆլիս, նա սովորել է Ներսիսյան դպրոցում, 1835-1845թթ մասնակցել է ռուս-թուրքական, ռուս-պարսկական պատերազմներին և արժանացել …
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ