ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Պարգևներ կրթական հաղորդումների հեղինակներին

Դեկտեմբերի 14, 2016
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի հրամանով՝ մատաղ սերնդի դաստիարակության գործում ներդրած ավանդի համար Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերության հիմնադրման 60-րդ և Հանրային ռադիոընկերության հիմնադրման 90-րդ տարեդարձերի կապակցությամբ հեռուստատեսության և ռադիոյի մի խումբ աշխատակիցներ պարգևատրվել են ՀՀ ԿԳՆ շնորհակալագրերով: Պարգևները հանձնել է ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը:

Շնորհավորելով  ներկաներին՝ Դ.…

«Մի մեծ արև ենք միասին» խորագրով միջոցառում

Դեկտեմբերի 13, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

2016 թվականի հոկտեմբերի 10-ին Կոտայքի մարզի Արամուսի Վլ.Առաքելյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 2-րդ «ա» դասարանում տեղի ունեցավ «Մի մեծ արև ենք միասին» խորագրով միջոցառում, որին ներկա էին դպրոցի տնօրինությունը,ուսուցիչները: Դահլիճում թևածում էր ուրախ և ջերմ տրամադրություն: Ուսուցչուհին «արևն» էր, աշակերտները՝ «արևի շողերը», իսկ նրանցից արձակած լույսն ու ջերմությունը պարուրում էր դահլիճում ներկաների…

Ռոբոտաշինությունը Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում

Դեկտեմբերի 13, 2016
Դպրոցական անցուդարձ ՏՀՏ նորություններ

Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միությունը (ԻՏՁՄ), ՀՀ կառավարության՝ ի դեմս ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարության աջակցությամբ նախաձեռնել և իրականացնում է ինժեներական լաբորատորիա-խմբակների ներդրման ծրագիր հանրակրթական դպրոցներում:

Ծրագրի նպատակն է հանրակրթական դպրոցներում արտադասարանային խմբակների ձևաչափով ստեղծել ինժեներական և ռոբոտաշինության խմբակներ, բացահայտել բնագիտական տաղանդով օժտված երեխաների, նպաստել նրանց մասնագիտական կողմնորոշմանը:

Ծրագիրը գրավիչ է,…

Հանգչեք խաղաղությամբ …

Դեկտեմբերի 13, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում դեկտեմբերի 7-ին տեղական ժամանակով 11-40-ին մեկ րոպե լռությամբ հարգեցին անմեղ զոհերի հիշատակը: Այնուհետև փոխտնօրեն Անի Վարդանյանը, կազմակերպիչ Անի Ավագյանը և սոց. մանկավարժ Մելինե Ստեփանյանը անցկացրեցին սեմինար ԱԽ-ի անդամների հետ: Մի քանի րոպե վերապրեցին այդ սոսկալի օրը` դիտելով տեսանյութ: Ախ-ի անդամները պատրաստեցին պաստառներ, որոնց…

Հուշագիր՝ ուսումնական և գիտական հեռավար միջոցառումների կազմակերպման վերաբերյալ

Դեկտեմբերի 12, 2016
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը և «ԱՐՓԱ» (Ուսումնասիրություն, հետազոտություն և ծրագրավորում Հայաստանի համար) կազմակերպության նախագահ Հակոբ Փանոսյանը ստորագրել են փոխըմբռնման հուշագիր: Հուշագրով կողմերը  պատրաստակամություն են հայտնել ջանքեր գործադրել ուսումնական և գիտական համատեղ ծրագրեր իրագործելու և մրցույթներ կազմակերպելու ուղղությամբ, նպաստել բուհերում հեռավար ուսուցման և վերապատրաստման արդյունավետ ծրագրերի ներդրմանը, հեռավար…

Երկիր մոլորակը և իր ընկերները

Դեկտեմբերի 12, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 30-ին Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում հերթական միջոցառումն էր՝ չորրորդ Բ դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ: Միջոցառումը ՝ «Երկիր մոլորակը և իր ընկերները» խորագիրը կրող, կազմակերպել էր «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայի ուսուցչուհի Անի Մանուկյանը:

 Տիեզերքի հրեշտակը փորձում է հաշտեցնել Երկիր մոլորակի ընկերներին՝ Ջրոլորտին, Քարոլորտին, Մթնոլորտին և Կենսոլորտին և…

Դաստիարակության դրական մոտեցումներ

Դեկտեմբերի 12, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի ԾԽ հետ կազմակերպվեց ծնողավարման դասընթաց «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» թեմայով:

Նպատակները
1.Ներկայացնել դրական դաստիարակչական մոտեցումների ընդհանուր դրույթները և համապատասխան հմտություններն ու գիտելիքները:
Օգնել հասկանալ …
2.0-18 տարեկան երեխաների զարգացման որոշ հիմնական առանձնահատկությունները ,որոնց վրա դրականորեն կամ բացասականորեն ազդում են մեծահասակների կարգապահական գործողությունները :
3.Երեխաների…

Մասնագիտական կողմնորոշման համար տարվող աշխատանքները Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում

Դեկտեմբերի 12, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Այսօր աշխարհում փոփոխությունները շատ արագ են տեղի ունենում: Գիտության ու տեխնիկայի ընձեռնած նորանոր հնարավորությունները մտնում են հասարակական հարաբերությունների տարբեր ոլորտներ առանց բացառությամբ, այդ թվում նաև՝ կրթական ոլորտ:

Մանկավարժական գիտության, կրթական նոր տեխնոլոգիաների զարգացումն էլ ավելի է խթանում դասավանդման նոր մեթոդների, ուսուցման նոր ձևերի մշակմանը:
Խնդիր է առաջանում սովորողի՝ մասնագիտություն…

Եռագույն նամակներ հայ զինվորին Աբովյանի թիվ 6 ավագ դպրոցում

Դեկտեմբերի 12, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Մարդու կյանքում լինում են շրջադարձային պահեր, երբ ակամա փոխվում է աշխարհընկալման ողջ արժեհամակարգը։ Վերջին ժամանակներում թշնամու հետ շփման եզրում կատարվող իրադարձությունները շարունակում են մնալ հայ մարդու օրվա լրազամբյուղի «առաջին հորիզոնականում».ամեն  բարի լույսի հետ ամեն հայ մարդ,ամեն հայ մայր բարի լուրի է սպասում սահմանից, հայ զինվորից:

Մարդուն զարդարում են բարի արարքները:Հայ…

Խաղերի պատրաստման մրցույթ KODU վիզուալ ծրագրավորման միջավայրում

Դեկտեմբերի 12, 2016
ՏՀՏ նորություններ Լուրեր կազմակերպություններից

2016թ. դեկտեմբերի 3-ին տեղի ունեցավ Ձեռնարկությունների ինկուբատոր հիմնադրամի և Վանաձորի տեխնոլոգիական կենտրոնի կողմից կազմակերպված KODU վիզուալ ծրագրավորման միջավայրում օնլայն խաղերի պատրաստման մրցույթի եզրափակիչ փուլը:

Հիշեցնենք, որ 2016 թ. հոկտեմբերի 29-ին Վանաձորի տեխնոլոգիական կենտրոնում տեղի ունեցավ խաղերի պատրաստման մրցույթ Kodu վիզուալ ծրագրավորման միջավայրում, որին մասնակցում էին 50-ից ավելի աշակերտներ Լոռու մարզից:

Մրցույթի…

  • Եռանիշ թվերի ուսուցում

    .Սովորել  եռանիշ թվերի անվանումները և գրառումը ,այդ թվերի հետ թվաբանական գործեղություններ կատարելը,դրանց համեմատելը.Զարգացնել խնդիր լուծելու կարողությունըԹեմայի ուսուցմամբ  աշակերտին հնավորություն կընձեռնի.Գիտենալ  եռանիշ թվերի անվանումները ,եռանիշ թվերի կարգային կազմությունը,թվերի համեմատման քայլաշարը.Իմանա միավորների, տասնավորների և հարյուրավորների կարգերի մասին .Կլորացնել թվերը մինչև մոտակա կլոր տասնյակը կամ հարյուրակը։

  • Անհատական համակարգիչ (6-րդ դասարան)

       Հարգելի մասնակիցներ, այս դասընթացի շրջանակներում կուսումնասիրենք 6-րդ դասարանի <<Անհատական համակարգիչ>> թեման: Այն ներառում է հետևյալ ենթաթեմաները՝Անվտանգության տեխնիկա: Աշխատատեղի կազմակերպումԱնհատական համակարգչի ընդհանուր կառուցվածքըՀիշող սարքերՆերմուծող և արտածող սարքերՀամակարգչի ծրագրային ապահովումը: Ֆայլային համակարգԱշխատանքային սեղան: Start գլխավոր մենյուՊատուհանի կառուցվածքը

  • Ինքնապաշտպանական մարտերը 1915 թվականին

    Դասընթացը ներկայացնում է 1915 թվականի ինքնապաշտպանական մարտերը հետևյալ ենթաթեմաներով՝ ա)Վան, բ) Շապին-Գարահիսար գ)Սուետիա-Մուսա լեռ դ) Ուրֆա:Դասընթացի նպատակն է համընդգրկուն նյութերով հետաքրքիր և դյուրին դարձնել նյութի յուրացումը, ապահովել մասնակիցների ակտիվ ներգրավվածություն, նյութեր ավելացնելու, տարաբնույթ առաջանդրանքներ կատարելու, գնահատվելու և սեփական առաջընթացը դիտարկելու առումով:

  • Մխիթարյան Միաբանություն

    Մխիթարյան Միաբանություն- հայ կրոնական և մշակութային կազմակերպություն է, Հայ կաթոլիկեկեղեցու Բենեդիկյան վանականների միաբանություն

  • Եռանիշ թվերի ուսուցում

    .Սովորեցնել եռանիշ թվերի անվանումները  և գրառումը ,այդ թվերի հետ թվաբանական գործողություններ կատարելը, դրանց համեմատելը.Զարգացնել խնդիր լուծելու կարողությունըԹեմայի ուսուցմամբ աշակերտին հնարավորություն 

  • Ճանապարհ, ժամանակ, արագություն

  • Հայոց լեզու 11-րդ դասարան /ընդհանուր հոսքի ուսուցում / 68 ժամ

                 Դասընթացը պատրաստել է Արաքսյա Գևորգյանը                       /Գավառի Գ․ Մնացականյանի անվան թ․7 միջնակարգ դպրոց/                 ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑՈՒՄ ՀԱՅՈՑ  ԼԵԶՎԻ                                         ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՆՊԱՏԱԿՆ ՈՒ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ                         Հանրակրթական ավագ դպրոցի աշակերտը պետք է կարողանա՝                                                 գրական հայերենով խոսք կառուցել  իր խոսքը վերահսկել, բարբառային, ժարգոնային   արտահայտություններից մաքրել  մայրենի լեզվով ամենատարբեր բնույթի տեքստեր և գրականություն   կարդալ   գրական երկի այլաբանական ենթիմաստը հասկանալ և ինքնուրույնաբար մեկնաբանել օգտվել բառարաններից, հանրագիտարաններից, տեղեկատու գրականությունից, տպագիր և էլեկտրոնային աղբյուրներից իր տարիքին ու կրթական փուլին համապատասխան գեղարվեստական և գիտահանրամատչելի գրականություն կարդալ, կարդացածը նորովի՝ ոճական տարբեր սկզբունքներով վերաշարադրել և համառոտագրելգործնական բնույթի զանազան փաստաթղթեր կազմել։                                  Ավագ դպրոցում հայոց լեզվի դասավանդումը կապահովի՝ աշակերտների բառապաշարի հարստացում, որն էլ կնպաստի աշխարհայացքի և ճանաչողության ընդլայնմանը հայոց լեզվի կառուցվածքի, լեզվական միավորների և նրանց միջև առկա հարաբերությունների մասին համակարգված գիտելիքների յուրացում լեզվաքերականական գիտելիքների հիման վրա խոսքի և նրա միավորների վերլուծության կարողությունների ձևավորում ինքնուրույն բանավոր և գրավոր խոսք կառուցելու կարողությունների մշակում շարադրությունների, փոխադրությունների, ռեֆերատների, զեկուցումների, կարծիքի և այլ ստեղծագործական աշխատանքների միջոցով կապակցված շարադրանք ստեղծելու կարողությունների մշակում կարդացածը ստեղծագործաբար վերարտադրելու, քննարկելու, տարբեր թեմաներով զրույցներ անցկացնելու, երկխոսություններ կառուցելու միջոցով աշակերտների բանավոր խոսքի զարգացում և կատարելագործումտարբեր բնույթի տեքստերի լեզվաոճական վերլուծության միջոցով աշակերտների լեզվական ճաշակի և խոսքի մշակույթի զարգացում ինքնուրույն կերպով գիտելիքներ ձեռք բերելու հմտությունների մշակում։                                                                                                                                                                                                                                           

  • Մաթեմատիկա 5-րդ դասարան

    Դասի պլան Ամսաթիվ՝ 03.06.2020 Դասարան՝5 Դասի թեման՝սովորական կոտորակներ.Գործողություններ սովորական կոտորակների հետ Դասի հիմնական եռամիավորման նպատակները. 1.      ուսուցանող    Թեմայի հիմնական նպատակն է աշակերտներին ծանոթացնել սովորական կոտորակի հասկացությանը,ինչպես նաև սովորեցնել գործողություններ կատարել կոտորակներով:Դասը նվիրված է սովորական կոտորակների համեմատմանը և նրանցով թվաբանական գործողություններին:Ինչպես բնական թվերի դեպքում,այստեղ ևս հիմնականը գումարման գործողությունն է:Կոտորակների գումարումը բացատրելիս կարևոր է ընդգծել,որ բավարար է գումարումը սահմանել միևնույն հայտարարով կոտորակների համար:Բնական թվերի ընդհանուր բազմապատիկը գտնելու կարողության հիման վրա կարելի է գտնել կոտորակների ընդհանուր հայտարարը:Կոտորակների հիմնական հատկության շնորհիվ կարելի է տարբեր հայտարարներով կոտորակները բերել ընդհանուր հայտարարի,ինչից հետո նրանք գումարվում են արդեն որպես նույն հայտարարով կոտորակներ:Կոտորակների ընդհանուր հայտարարի բերելուց հետո ամենևին դժվար չէ կատարել դրանց համեմատումը և հանումը:Մեթոդապես ճիշտ է սկսել բաժինը կոտորակով բազմապատկելուց:Այդպիսի մոտեցումը հնարավորություն է տալիս, թե ինչպիսին պետք է լինի կոտորակների բազմապատկամն կանոնը, որից հետո դժվար չէ հասկանալ կոտորակների բաժանման կանոնը:   2.  կարողանալ Իմանալ կոտորակների գումարման հաշվեկանոնը, կարողանալ կատարել կոտորակների գումարում նույն հայտարարներով և տարբեր:Ըմբռնել կոտորակների ընդհանուր հայտարարի և կոտորակի լրացուցիչ արտադրիչի գաղափարները,գտնել կոտորակների ամենափոքր ընդհանուր հայտարարը:Իմանալ կոտորակների համեմատման հաշվեկանոնը, կարողանալ համեմատել նույն և տարբեր հայտարարներով կոտորակները:Իմանալ կոտորակների հանման հաշվեկանոնը,կարողանալ կատարել կոտորակների հանումը նույն և տարբեր հայտարարներով:Իմանալ կոտորակների բազմապատկման և բաժանման հաշվեկանոնը, կարողանալ կատարել կոտորակների բազմապատկում և բայանում:Իմանալ թվաբանական օրենքները կոտորակների գումարման և բազմապատկման համար,որոնք նույնն են ինչ բնական թվերի գումարման և բազմապատկման հաշվեկանոնները:   3.Կարժևորվի   այն փաստը, որ աշակերտները պատկերացում կկազմեն, որ բացի բնական թվերից կան նաև կորտորակային թվեր, որոնց իմացությունն ու նրանց հետ գործողությունները էլ ավելի դյուրին կդարձնեն հաշվարկները մաթեմատիկայում ինչպես նաև դրանց տարբեր կիրառությունները կենցաղում ավելի պատկերավոր և հասկանալի կլինի:Վերջապես ուսուցիչը կկարողանա տալ այն հարցի պատասխանը, թե ինչու բնական թվերի շարքում միշտ հնարավոր չէ կատարել հանման և բաժանման գործողությունները:Օգտագործվող ռեսուրս՝ համակարգիչ:    

  • Մայրենի,5-րդ դասարան․ հնչյունափոխություն

    Հաճախ մենք որևէ բառից նոր բառեր ենք կազմում կամ ենթարկում ձևափոխության՝ավելացնելով մեկ կամ ավելի վանկեր։Ձևափոխված կամ նորակազմ բառում,համաձայն շեշտադրության հիմնական կանոնի,շեշտն ընկնում է վերջին վանկի ձայնավորի վրա,և այն ձայանվորը,որը նախկին,առաջնային բառում կրում էր շեշտ,նոր կազմված բառում զրկվում է շեշտից։Նման հնչյունական փոփոխությունների կարող են ենթարկվել ձայնավորներ ու երկհնչյունները։Ձայնավորների և երկհնչյունների փոփոխությունը կամ սղումը կոչվում է հնչյունափոխություն։Այն բառերը,որոնց մեջ կատարվել է հնչյունափոխություն, կոչվում են հնչյունափոխված բառեր։Հայերենում հնչյունափոխության են ենթարկվում՝ձայնավորներ                       երկհնչյուններէ/ե/                                   յա ի                                       ույու                                     յուը

  • Teams ծրագիրը և նրա հնարավորությունները

    Հեռավար ուսուցման այս հարթակը լայն հնարավորութուն է ընձեում սովորողների անհատական աշխատանքները,գրավոր աշխատանքները և տնային հանձնարարությունները կատարել և ստուգել մի քանի օրվա ընթացքում:Այս հարթակի նպատակն է միայն համախմբել գրեթե բոլոր աշակերտներին;Թիմս ծրագիրը հասու է