Մարտի 10-16-ը ՀՀ պատվիրակությունը ճանաչողական այց է կատարել Գերմանիա:
Պատվիրակության կազմում էին ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը, ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Սիսակ Գաբրիելյանը, ԱԺ պատգամավորներ, ԿԳՄՍ նախարարության, Կրթության տեսչական մարմնի, Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացման ազգային կենտրոնի, ոլորտում գործող տեղական և միջազգային կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ: Այցը կազմակերպվել էր ԳՄՀԸ-ի (GIZ) կողմից:
Ճանաչողական այցի նպատակն էր ծանոթանալ Գերմանիայի ՄԿՈՒ ոլորտում իրականացված բարեփոխումներին, ուսումնասիրել մասնավոր հատվածի դերը և դուալ կրթության փորձը:
Պատվիրակության առաջին կանգառը Գայզենհայմի Ռայնգաու արհեստագործական դպրոցն էր, որտեղ հայկական կողմը ծանոթացել է մասնագիտական կրթության և վերապատրաստման հաստատությունների կառավարման գերմանական մոդելին, մասնավորապես՝ առանձին մասնագիտությունների ուսուցման ֆինանսավորման հաշվարկի մեխանիզմներին, ինչպես նաև հաստատություններում ձեռնարկատիրական գործունեության կազմակերպման փորձին:
Ֆրանկֆուրտի Գյոթեի համալսարանի ուսուցիչների կրթության կենտրոնում պատվիրակության անդամները ծանոթացել են ՄԿՈւ ոլորտում ուսուցիչների հավաքագրման, վերապատրաստման և ատեստավորման, կարիերային առաջընթացի ծրագրին: Ներկայացվել է համալսարանի փորձը՝ կրթության և վերապատրաստման, իսկ անհրաժեշտության դեպքում՝ նաև պիլոտային կամ փորձնական ծրագրերի միջոցով:
Պատվիրակության հաջորդ կանգառը Հեսսեյան ուսուցչական ակադեմիա (HLA) էր, որը պատասխանատու է Հեսսե նահանգում ուսուցիչների վերապատրաստման և նրանց շարունակական ուսուցման համար: Ուսուցիչների ակադեմիան աշխատում է դպրոցների որակի բարելավման ուղղությամբ և խորհրդատվություն տրամադրում Կրթության և մշակույթի նախարարությանը դպրոցական համակարգի հետագա զարգացմանն ուղղված միջոցառումների վերաբերյալ: Համալսարանում ներկաները ծանոթացել են ուսուցիչների և վերապատրաստողների մասնագիտական զարգացման ծրագրերին:
Բոննում ՀՀ պատվիրակության անդամներն այցելել են Մասնագիտական կրթության և ուսուցման դաշնային ինստիտուտ (BIBB): Այստեղ ներկայացվել են ոչ ֆորմալ կրթության ճանաչման և վավերացման, գնահատման և աուդիտի պլանավորման, ինչպես նաև ուսումնառության վերջնարդյունքների վավերացման գործընթացները:
Ճանաչողական այց է կայացել նաև Մաննհայմի Աշխատանքի կիրառական ուսումնառության համալսարան, որտեղ ՀՀ ներկայացուցիչները ծանոթացել են կարիերայի խորհրդատվության և աշխատանքի տեղավորման գերմանական փորձին: Մասնավորապես՝ ներկայացվել են Զբաղվածության գործակալության դերն ու աշխատանքային մեթոդները, երիտասարդների մասնագիտական կողմնորոշման ձևերն ու մեթոդները:
Պատվիրակության հաջորդ այցը Ֆրանկֆուրտի արհեստագործական պալատ (HWK) և Վեյթերշտադտում գտնվող Մասնագիտական ուսուցման և տեխնոլոգիական կենտրոն էր: Այստեղ ներկայացվել են միջանկյալ և ավարտական քննությունների կազմակերպման, հավաստագրման ընթացակարգերը և մեթոդները:
Սոցիալական գործընկերությանը և պետություն-մասնավոր հատված համագործակցությանը պատվիրակության անդամները ծանոթացել են Հայդելբերգի ABB ուսումնական կենտրոնում: Այստեղ ներկայացվել են պահանջարկի վրա հիմնված ուսուցման և որակավորման ծրագրերը գերմանական տնտեսության համար:
Բոլոր հանդիպումների ընթացքում ծավալվել է մտքերի փոխանակում՝ գերմանական փորձի տեղայնացման, համապատասխան լուծումների և փորձի կիրառման շուրջ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ