Երևանի հրաձգության մանկապատանեկան մարզադպրոցում մարտի 15-17-ն անցկացվել է գնդակային հրաձգության Հայաստանի մեծահասակների առաջնությունը:
Հայաստանի առաջնությանը շուրջ 80 հրաձիգ է մասնակցել։
Առաջնության արդյունքներով ՀՀ սպորտի վարպետի նորման վազող թիրախ ձևում լրացրել են Հայկ Մինասյանը և Անահիտ Սարգսյանը։
Մրցանակակիրները և հաղթող մարզիկի անձնական մարզիչները ստացել են դրամական պարգևներ: Մարզիկներն արժանացել են նաև մեդալի և հավաստագրի:
Առաջնությունում գրանցվել են հետևյալ արդյունքները.
Օդամղիչ հրացան, 10մ, 60 կրակոց, տղաների պայքարում՝
1-ին տեղ՝ Գագիկ Նիկողոսյան (անձնական մարզիչ՝ Անդրանիկ Այվազյան),
2-րդ տեղ՝ Հրաչ Բաբայան
3-րդ տեղ՝ Դավիթ Խաչատրյան,
Օդամղիչ հրացան, 10մ, 60 կրակոց, աղջիկների պայքարում՝
1-ին տեղ՝ Սեդա Գաբրիելյան (անձնական մարզիչ՝ Անդրանիկ Այվազյան),
2-րդ տեղ՝ Միլենա Միասարյան,
3-րդ տեղ՝ Աստղիկ Ղուկասյան,
Օդամղիչ ատրճանակ, 10մ, 60 կրակոց, տղաների պայքարում՝
1-ին տեղ ՝ Բենիկ Խլղաթյան (անձնական մարզիչ՝ Արմեն Սիմոնյան),
2-րդ տեղ՝ Արմեն Գևորգյան,
3-րդ տեղ՝ Նորայր Առաքելյան,
Օդամղիչ ատրճանակ, 10մ, 60 կրակոց, աղջիկների պայքարում՝
1-ին տեղ՝ Էլմիրա Կարապետյան (անձնական մարզիչ՝ Սեյրան Նիկողոսյան),
2-րդ տեղ՝ Լիլիթ Մկրտչյան,
3-րդ տեղ՝ Նարե Գաբրիելյան,
Վազող թրախ, նորմալ վազք, 10մ, 30+30 կրակոց, տղաների պայքարում՝
1-ին տեղ՝ Գոռ Խաչատրյան (անձնական մարզիչ՝ Հովհաննես Մարգարյան),
2-րդ տեղ՝ Հովհաննես Մարգարյան,
3-րդ տեղ՝ Հայկ Մինասյան,
Վազող թրախ, նորմալ վազք, 10մ, 30+30 կրակոց, աղջիկների պայքարում՝
1-ին տեղ՝ Գոհար Հարությունյան (անձնական մարզիչ՝ Էդգար Բաղդասարյան),
2-րդ տեղ՝ Անահիտ Սարգսյան,
3-րդ տեղ ՝ Արուսյակ Գրիգորյան,
Վազող թրախ, խառը վազք, 10մ, 20+20 կրակոց, տղաների պայքարում՝
1-ին տեղ՝ Գոռ Խաչատրյան (անձնական մարզիչ՝ Հովհաննես Մարգարյան),
2-րդ տեղ՝ Հովհաննես Մարգարյան,
3-րդ տեղ՝ Հայկ Մինասյան,
Վազող թրախ, խառը վազք, 10մ, 20+20 կրակոց, աղջիկների պայքարում
1-ին տեղ՝ Գոհար Հարությունյան (անձնական մարզիչ՝ Էդգար Բաղդասարյան),
2-րդ տեղ՝ Արուսյան Գրիգորյան,
3-րդ տեղ ՝ Անահիտ Սարգսյան։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ