ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

«Աղմուկի էկոլոգիա» նախագծի պաշտպանություն Արմավիրի Ռ. Եղոյանի անվան հ.1 ավագ դպրոցում

Սեպտեմբերի 2, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Դեռ ուսումնական տարին չսկսված տեղի ունեցավ կրթական նախագծի պաշտպանություն կենսաբանություն առարկայից «Աղմուկի էկոլոգիա»թեմայով: Կրթական նախագիծը իրականացրել էին բնագիտական հոսքի աշակերտներ Սարգսյան Դիանան, Սահակյան Սասունը, Տոնականյան Ալբերտը, Սարգսյան Կարենը, Թեմուրյան Կարինեն` իրենց կենսաբանության ուսուցչուհի Գայանե Մհերյանի ղեկավարությամբ:

Հետազոտված և ներկայացված թեմաներն էին.
1. Նախագիծ «Աղմուկի էկոլոգիա»
2. Ձայնային ալիքների…

Արիության դաս՝ նվիրված Գարեգին Նժդեհին

Սեպտեմբերի 2, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցի II բ դասարանում տեղի ունեցավ արիության դաս՝ նվիրված Գարեգին Նժդեհին: 
«Որքան վսեմ է ժողովրդի հասկացողությունը հայրենիքի մասին, այնքան զորավոր է նրա երկիրը, նրա հայրենասիրությունը» Գ. Նժդեհի այս խոսքերով դասը սկսեց երեխաներին հայեցի դաստիարակություն, հայրենասիրություն սերմանող, 30 տարվա մանկավարժական փորձ ունեցող դասվար՝ Կարինե Մարտիրոսյանը: Աշակերտները կարողացան…

83 հազար աշակերտ կշարունակի ստանալ դպրոցական սնունդ

Սեպտեմբերի 2, 2016
Պաշտոնական լրատու

ՀՀ կառավարությունը՝ ի դեմս ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության, և ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի հայաստանյան  գրասենյակը   պայմանավորվածություն են ձեռք բերել «Հայաստանում կայուն դպրոցական սնունդ» ծրագրի հիմնական պայմանագրում փոփոխություններ կատարելու և ժամկետը երկարաձգելու մասին: Այդ կապակցությամբ այսօր ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը և ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի հայաստանյան գրասենյակի…

Խ. Դաշտենցի անվան ավագ դպրոցում բացվեց Ադամ Սահակյանի անվան դասարան

Սեպտեմբերի 2, 2016
Պաշտոնական լրատու

Երևանի Խ. Դաշտենցի անվան թիվ 114 ավագ դպրոցում ուսումնական տարվա առաջին օրը նշանավորվել է պատմության դասարանն ապրիլյան պատերազմի մասնակից, հերոս-սերժանտ Ադամ Սահակյանի անվանակոչության արարողությամբ: Միջոցառմանը ներկա են  եղել ՀՀ  կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը,  հերոսի ծնողները, եղբայրը, հարազատներն ու ընկերները: ՀՀ ԿԳ նախարարն իր ողջյունի ուղերձն սկսել է հերոսի…

Դպրոց գնալու ժամանակն է

Սեպտեմբերի 1, 2016

Առաջին անգամ՝

առաջին դասարան

Հույսերով լի առավոտ

Սեպտեմբերի 1, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Գիտելիքի գրի և դպրության տոնը մեծ խանդավառությամբ նշվեց Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցում:

«Բարի առավոտն» օրհնություն դարձած` հնչել է բոլոր մարդկանց շուրթերից...

-Ողջու՜յն սեպտեմբերի 1... Բարի վերադարձ սիրելի սաներ, ուսուցիչներ...,- այս խոսքերով մեկնարկվեց 2016-2017 ուստարին: 

Դպրոցի բակը ողողված էր տոնական տրամադրությամբ: 
- Թող այս բարին որպես հուռութք, զարդարի առաջին օրն աշնանային...…

Ղողանջի՛ր, դպրոց...

Սեպտեմբերի 1, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Հրազդանի Պ. Սևակի անվան հ.8 հիմնական դպրոցի բակը ծաղկառատ ու հուզառատ էր...

Չէ՞ որ նոր ուսումնական տարվա առաջին օրն էր, օր, որ շաղախված է գիտելիքով, ժպիտներով, երազանքներով և սպասումով:

            Դպրոցի 127 առաջին դասարանցիներ սրտի թրթիռով էին սպասում իրենց դպրոցական կյանքի առաջին ղողանջին... Ու հնչեց այն, հնչեց ու ալիքվեց՝ ավետելով,…

Գիտելիքի օր

Սեպտեմբերի 1, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում այսօր նոր շունչ և նոր ընթացք ստացավ ամեն ինչ: Մեկնարկեց ուսումնական գործընթացի եռուն շրջանը: Գեղեցիկ խոսքով և բարեմաղթանքներով հանդես եկան դպրոցի աշակերտական խորհրդի սաները:

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի տնօրեն Զավեն Ստեփանյանը շնորհավորեց դպրոցականներին, մանկավարժներին և ծնողներին Գիտելիքի, գրի և դպրության օրվա առթիվ՝ մաղթելով, որ այն դառնա…

Հովհաննես Իսակով-122

Սեպտեմբերի 1, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը սկսեց իր աշակերտական առօրյան:
Արձակուրդի վերջին օրերն են, Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցում եռուզեռ է:
Նշանավոր ծովակալի՝ Հովհաննես Իսակովի անունը կրող դպրոցում նշվում է նրա ծննդյան 122 տարելիցը:
Ծովայինի զգեստներ հագած աշակերտները ոգևորությամբ ներկայացնում են նշանավոր ծովակալի կենսագրությունը, անցած մարտական…

ՀՀ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանի շնորհավորական խոսքը Գիտելիքի օրվա կապակցությամբ

Սեպտեմբերի 1, 2016
Պաշտոնական լրատու

Սիրելի դպրոցականներ, ուսանողներ, մանկավարժներ, կրթության բնագավառի ներկայացուցիչներ

Շնորհավորում եմ Ձեզ սեպտեմբերի մեկի` նոր ուսումնական տարվա մեկնարկի և Գիտելիքի օրվա կապակցությամբ:

Յուրաքանչյուր տարվա սեպտեմբերի մեկը հիշարժան է և անմոռանալի: Հանրապետության բոլոր ուսումնական հաստատություններում այսօր տրվում է նոր ուսումնական տարվա մեկնարկն ու հազարավոր դպրոցականներ և ուսանողներ հուզմունքով ու սրտի թրթիռով մտնում են…

  • Ժամանակակից մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

    Դասընթացում կներկայացնեմ իմ անցկացրած մի քանի դասեր, որոնք պլանավորել եմ ժամանակակից մեթոդներով: Դասընթացը կտևի 5 շաբաթ:

  • Գումարում և հանում գործողությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Հարգելի  մասնակիցներ  այս  դասընթացում  կծանոթանաք տարրական դասարաններում գումարում, հանում գործողությունների և դրանց հատկությունների ուսուցմանը ,  գումարման և հանման հատկությունների կիրառմանը բանավոր և գրավոր հաշվումները ռացիոնալ ձևով կատարելիս:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝  Մանե  Յոլչյան:

  • Պյութագորասի թեորեմը

    Հարգելի մասնակիցներ,Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ այս դասընթացում դուք կծանոթանաք Պյութագորասի թեորեմայի ապացուցման տարբեր մոտեցումներին:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝  Վալյա Կոլոլյան:

  • 1

    ՀԵՏԱՔՐՔՐԱՇԱՐԺ ԵՎ ՏՐԱՄԱԲԱՆԱԿԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐՒ ՃԱՆԱՉՈՂԱԿԱՆ ԵՎ  ՈՐՈՆՈՂԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ  ՄԻՋՈՑ

  • Հայկական հարցը Բեռլինի վեհաժողովից մինչև Լոզանի վեհաժողով

    Հայկական հարցը Բեռլինի վեհաժողովից մինչև Լոզանի վեհաժողով դասընթացը նպատակ ունի ներկայացնել հայկական հարցի բովանդակությունը, միջազգայնացումը, հայկական հարցի լուծման ուղղված քայլերը, դրա ձախողման պատճառները, վեր հանել մեծ տերությունների վերաբերմունքը հայկական հարցի նկատմամբ: Դասընթացը նպատակ ունի վերլուծելու միջազգային հարաբերությունները, որոնք առկա էին Սան Ստեֆանոյի, Բեռլինի, Փարիզի, Լոնդոնի և Լոզանի վեհաժողովներում, բացահայտել պատճառահետևանքային կապերը:

  • ՐաֆֆուՙՙՍամվել՚՚ վեպի կերպարները

    Րաֆֆու ՙՙՍամվել՚՚ վեպի կերպարները վերլուծում ենք մի քանի տեսանկյունից.առանձնացնում ենք հայրենասեր և դավաճան,արյունակից և ոչ արյունակից, գաղափարը իրենց մեջ կրող և դրա իրականացմանը նպաստող հերոսներ:Մեր առջև դրված նպատակին հասնելու համար օգտագործում ենք դերային խաղ, Վենի դիագրամ, ձնագնդի, հարցաշար և այլ մեթոդներ ու հնարներ:Օգտագործելու ենք  սահիկաշար, տարբեր նկարներ ու նյութեր համացանցից:Ներկայացնելու ենք բեմադրություն .Սամվելի և հոր կռիվն ու հոր սպանությունը,որը կմեկնաբանի հեղինակը:

  • Նապոլենյան դարաշրջան

    Դասընթացը ներկյացվում է պատմության մեջ կարևորագույն մի դարաշրջան, որը նվիրված է Նապոլեոնյան դարաշրջանին:Ներկայացվելու  Նապոլեոն Բոնապարտի կյանքը, ծագումը, կատարած հետաքրքիր քայլերը

  • Типология и структура уроков

    Курс предусматривает рассмотрение вопросов, освещающих требования к современному уроку .Также изучается порядок создания технологической карты урока как инструмента методического обеспечения  и критерии эффективности современного урока. Вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Побудить интерес к предмету - одна из важных задач каждого учителя. Экспериментально доказано, что применение разнообразных форм работы поддерживает активность внимания и снижает утомляемость. Различные формы обучения при изложении нового материала и обобщении знаний учащихся на любой ступени обучения приобретают все большее значение. Так при обобщении знаний учащихся, активизируются, формируются умения применять знания, самостоятельно мыслить. Проведение различных форм на уроках повышает интерес учащихся к предмету, помогает ученикам обобщить и закрепить знания по темам, способствует формированию умений, работать коллективно и повышает ответственность за качество учебы.Всякий урок имеет своеобразие, отличается от другого по своим целям, содержанию, методам, структуре, поведению учителя и учащихся и по многим другим параметрам. Уже давно в педагогике появилась потребность выделить среди методически разнообразных уроков уроки, характеризующиеся определенными общими признаками. Этот вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Урок издавна был объектом классификации, но, к сожалению, до сих пор эта достаточно сложная проблема не разрешена, и в педагогике единая типология уроков отсутствует. До сих пор наблюдаются различные подходы к классификации уроков.

  • Մարդու հենաշարժիչ համակարգը (դասավանդման մեթոդիկա)

    Դասընթացում ներկայացված է հանրակրթական դպրոցի 8-րդ դասարանի կենսաբանության դասընթացից  <<Մարդու հենաշարժիչ համակարգը>> թեմայի դասավանդման մեթոդիկա։ Ներկայացված են դասապլանների օրինակներ,  հայտորոշիչ թեսթեր և այլ առաջադրանքներ, մեթոդական այլ նյութեր, որոնք կօգնեն առավել արդյունավետ կազմակերպել դասընթացը։ Հնարավորություն է տրվում կազմակերպել մեթոդական քննարկումներ յուրաքանչյուր ենթաբաժնում տեղադրված ֆորումում։

  • Նախակորիզավորների վերնաթագավորություն