ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն այսօր ներկա է եղել «Բազմակուսակցական ժողովրդավարության հայկական ակադեմիա» ծրագրի պաշտոնական բացմանը նվիրված միջոցառմանը:
Միջոցառմանը մասնակցել են նաև Հայաստանում Նիդերլանդների Թագավորության դեսպան Յապ Ֆրեդերիքսը, ՀՀ-ում հավատարմագրված դեսպանությունների, երիտասարդական կազմակերպությունների, քաղաքական կուսակցությունների ներկայացուցիչներ, երիտասարդներ, հետազոտողներ:
Ծրագրի նպատակն է Հայաստանի երիտասարդների շրջանում ձևավորել ժողովրդավարության, մասնակցայնության և առաջնորդության հմտություններ, նրանց զինել անհրաժեշտ գիտելիքով:
Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն ընդգծել է՝ քաղաքացիական կրթությունը պետության երիտասարդական քաղաքականության կարևոր թիրախներից է: Այս առումով նաև կարևորել է գործընկեր կառույցների հետ շարունակական համագործակցությամբ թե՛ ֆորմալ կրթության մեջ, և թե՛ ֆորմալ կրթությունից դուրս քաղաքացիական և ժողովրդավարական կարողունակության զարգացմանն ուղղված ծրագրերը։
«Հայաստանն այսօր կրթական ակտիվ բարեփոխումների փուլում է, և հանրակրթական նոր չափորոշչով սահմանվել է ժողովրդավարության և քաղաքացիական կարողունակության զարգացումը՝ որպես միջնակարգ կրթության կարողունակությունների 8 վերջնարդյունքներից մեկը: Շատ կարևոր է, որ այս ծրագրով, արդեն ոչ ֆորմալ կրթական գործիքակազմի կիրառմամբ, այդ կարողունակությունը զարգացվի նաև երիտասարդների շրջանում,- ասել է ԿԳՄՍ փոխնախարարը և հավելել,- պետական երիտասարդական քաղաքականության շրջանակում կան բազմաթիվ ծրագրեր ու տարբեր գործընկերներ, որոնց հետ փորձում ենք կրթական բոլոր մակարդակներում ներդնել քաղաքացիական կրթությունը և նպաստել որոշումների ընդունման գործընթացում երիտասարդների մասնակցության խրախուսմանը»։
Արթուր Մարտիրոսյանի խոսքով՝ միջազգային չափանիշների համաձայն Հայաստանում ժողովրդավարությունը վերջին տարիներին մեծ առաջընթաց ունի: Այդուհանդերձ, ըստ փոխնախարարի, ժողովրդավարության կենսունակությունը ենթադրում է ակտիվ քաղաքացիության շարունակական գործադրում քաղաքացիների կողմից։ Եվ դա հնարավոր է, եթե երիտասարդներն ունենան համապատասխան հմտություններ ու գիտելիք, ինչին էլ միտված է «Բազմակուսակցական ժողովրդավարության հայկական ակադեմիա» ծրագիրը:
Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհավորել է մասնակիցներին և շնորհակալություն է հայտնել դեսպանությանը և ներգրավված բոլոր կառույցներին՝ հույս հայտնելով, որ նմանատիպ ծրագրերը կդառնան շարունակական:
Նշենք, որ ծրագիրը ֆինանսավորում է Նիդերլանդների կառավարությունը, իրականացնում են «ՕքսԵՋեն» հիմնադրամն ու Նիդերլանդների բազմակուսակցական ժողովրդավարության ինստիտուտը (NIMD):
Միջոցառման ընթացքում ներկայացվել են ծրագրի հիմնական նպատակները, բաղադրիչները, ակնկալվող արդյունքները և համագործակցության հնարավորությունները:
«Բազմակուսակցական ժողովրդավարության հայկական ակադեմիայի» մասնակիցները պանելային քննարկմամբ անդրադարձել են երիտասարդների համար երկխոսության հարթակների դերին՝ Հայաստանում ժողովրդավարության ամրապնդման համատեքստում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ