Տեղի է ունեցել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի 22.01.2019թ. թիվ 20-Ա/2 հրամանով հաստատված «Երևան քաղաքում առնվազն 4 տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնների հիմնադրում» գործողության կատարման ապահովման նպատակով ստեղծված աշխատանքային խմբի հերթական հանդիպումը, որում ներգրավված են ԿԳՆ, աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության, Երևանի քաղաքապետարանի, հասարակական հատվածի ներկայացուցիչներ, ինչպես նաև փորձագետներ: Խմբի նպատակն…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում հրավիրված աշխատանքային խորհրդակցության ժամանակ քննարկվել են միջազային գործընկերների և հասարակական կազմակերպությունների հետ համատեղ արդեն իրականացվող և նախատեսված ծրագրերը: Խորհրդակցությունը վարել է ԿԳ նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանը: «Ներկայումս մտել ենք գլոբալ և համակարգված բարեփոխումների փուլ, որի հաջողությունը կախված է նաև յուրաքանչյուրիս մասնակցությունից»,-նշել է Արևիկ Անափիոսյանը՝ ներկայացնելով հանրակրթության ոլորտում նախատեսվող բարեփոխումների…
«Ինձ ժողովուրդը չի ճանաչում, ինձ ճանաչում են իմ նեղ շրջապատի մարդիկ: Մնացյալը գիտեն ինձ մորուքով, գիտեն քրտնած, այսօրվա եղած կերպարը դա է», ինքն իր մասին ասել է սպարապետը:
Մարտի 5-ին Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր –Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեցի ունեցավ Վազգեն Սարգսյանին նվիրված դաս-միջոցառում 10-րդա դասարանի դասղեկ Հ. Կարապետյանի և դաստիարակչական աշխատանանքների…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում անց են կացվում «Թվային գրականութուն» համակարգչային դասընթացներ, որին մասնակցում են համայնքի քառասուն անդամներ, ծնողներ…
Իհարկե, դասընթացը նպատակ ունի զարգացնելու թվային տեխնոլոգիաների կիրառումը այսօրվա իրականության ալգորիթմում, համակարգչային գիտելիքներով զինել ունկնդիրներին, ծանոթացնել ժամանակակից համակարգիչների տեխնիկական միջոցներին, դրանց գործառության հնարավորություններին, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների հիմունքներին, բայց և հարկ է նշել,…
Մարտի 12-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի կենսաբանության ուսուցչուհի Անուշ Արզումանյանը և քիմիայի ուսուցչուհի Մարիա Պետրոսյանը 9-րդ «ա» դասարանում անց կացրին ինտեգրված դաս, որի նպատակն էր հետաքրքրություն առաջացնել ուսուցանվող առարկաներիի և շրջակա միջավայրի խնդիրների նկատմամբ:
Դասի թեման արդիական էր` «Էկոլոգիական խնդիրնեըը մեր շրջապատում», «Օդի, ջրի, հողի աղտոտում», «Պոչամբարների…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանն այսօր ընդունել է ԱՄՆ միջազգային զարգացման գործակալության ներկայացուցիչներին: Քննարկվել են մի շարք հարցեր, մասնավորապես ներառական կրթության քաղաքականության լրամշակման նպատակով, ՀՀ ԿԳ նախարարության նախաձեռնությամբ ԱՄՆ միջազգային զարգացման գործակալությունը Հայաստան է հրավիրում 2 փորձագետի, ովքեր պետք է աշխատեն նախարարության աշխատակիցների հետ` հայեցակարգի լրամշակման և…
Թումանյանի պալատում
Ով որ քեֆի չի նստել,
Նա չի տեսել դեռ խնդում,
Աշխարհ չի տեսել
Վ. Տերյան
Փետրվարի 19-ին լրացավ հաշտ ու խաղաղ մարդկություն երազող Մեծ լոռեցու 150-ամյակը: Տոն էր Լոռու Դսեղ գյուղում: Կենդանացել էր Լոռվա գեղատեսիլ բնությունը: Բոլորի շուրթերին Թումանյանի անմահ քառյակներն էին:
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի…
Փետրվարի 28-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Ա. Մկրտչյանը անցկացրեց հեռավար դաս «Հայոց պատմություն» առարկայից՝ դպրոցի VI ա և Լոռու մարզի Քարաձոր գյուղի հիմնական դպրոցի սովորողների հետ:
Դասի թեման «Արտաշեսյան թագավորությունն» էր: Սովորողները ներկայացրին Արտաշեսյան արքայատոհմի արքաների ներքին և արտաքին քաղաքականության բնորոշ կողմերը: Դիտեցին հատվածներ…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում այսօր տեղի է ունեցել հերթական գործակարգավարական խորհրդակցությունը, որը վարել է նախարար Արայիկ Հարությունյանը: Քննարկմանը մասնակցել են նախարարի տեղակալները, ստորաբաժանումների և համակարգի կառույցների ղեկավարները: Խորհրդակցության ընթացքում քննարկվել են դպրոցների ֆինանսավորման ժամկետների պահպանման, վերջերս վերանորոգված մի շարք ավագ դպրոցներում ծագած խնդիրների վերացման, մանկավարժական հանդեսների դասակարգման, ինչպես նաև…
Մարտի 1-ը տոնական էր: Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի IIա դասարանի /դասվար Հ. Սիմոնյան/ միջոցառումը նվիրված էր 150-ամյա պայծառ բանաստեղծին, ով ժպտում էր իր բարի ու պայծառ, անհիշաչար ժպիտով: Կարծես լսվում էր նրա անմահ ձայնը. «Աշխարհում ամեն բան հեշտ է, մի բան է դժվար՝ մարդ լինելը: Հեշտ բան հո չի…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան