ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > ՏՀՏ նորություններ

Չորս դյուրին գործիքներ, որոնց միջոցով աշակերտները կարող են ստեղծել ցուցադրություններ

Դեկտեմբերի 21, 2018
ՏՀՏ նորություններ

Հարգելի ուսուցիչներ, Educatorstechnology  կայքը ներկայացնում է շատ լավ գործիքների հավաքածու, որը Դուք կարող եք օգտագործել դասարանում՝ սովորողների հետ միասին գեղեցիկ ներկայացումներ և սահիկաշարեր ստեղծելու համար: Այս բոլոր գործիքները հիմնված են վեբի վրա և չեն պահանջում որեւէ ծրագրային ապահովում: Դրանք նաև շատ պարզ ու հեշտ կիրառելի են և աշակերտները աշխատանքի ընթացքում…

Հայաստանի տարբեր դպրոցների 250-ից ավելի երեխաներ մասնակցեցին «Ծրագրավորման ժամ» միջոցառմանը

Դեկտեմբերի 18, 2018
ՏՀՏ նորություններ

«Մայքրոսոֆթ ինովացիոն կենտրոն Հայաստանի» և «Այբ» դպրոցի նախաձեռնությամբ դեկտեմբերի 16-ին տեղի ունենեցավ «Ծրագրավորման ժամ» (Hour of Code) միջոցառումը, որը Երևանում կազմակերպվել էր արդեն 5-րդ անգամ, և մասնակցում էին 250-ից ավելի դպրոցականներ Հայաստանի տարբեր համայնքներից: Ծրագրավորման նկատմամբ հետաքրքրություն առաջացնելու և երեխաների տրամաբանությունը զարգացնելու նպատակով յուրաքանչյուր տարի աշխարհի 180-ից ավելի երկրներում կազմակերպվում…

«Հայկական կրթական միջավայր» պորտալի աշխատանքը նոյեմբեր ամսին

Դեկտեմբերի 6, 2018
ՏՀՏ նորություններ

«Հայկական կրթական միջավայր» պորտալն ու  հիմնական ենթակայքերը («Հայկական կրթական ֆորում»«Պաշարների շտեմարան»«Ուսուցման ինտերակտիվ տեխնոլոգիաներ» կայքերը, «Հեռավար ուսուցում» համակարգը) 2018 թվականի նոյեմբեր ամսին ունեցել են ավելի քան 1,004,515  էջի դիտում և շուրջ 86,416 այցելու: Յուրաքանչյուր այցելության միջին տևողությունը եղել է 4․03րոպե:

Բացի Հայաստանից կայքերն ունեցել են այցելուներ նաև ԱՄՆ-ից,…

Հավաստագրեր` «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ» դասընթացի մասնակիցներին

Դեկտեմբերի 5, 2018
ՏՀՏ նորություններ Լուրեր կազմակերպություններից

Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի (ԿՏԱԿ) «Հեռավար ուսուցում» elearning.armedu.am  համակարգում ավարտվեց տարբեր առարկաների ուսուցիչների համար կազմակերպված «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ» թեմայով հերթական դասընթացը (18․10․2018-19․11․2018թթ․), որի ընթացքում մասնակիցները ծանոթացան հեռավար դասընթաց ստեղծելու գործիքներին,  նորացված Moodle համակարգի օգտագործման հմտություններին, ստեղծեցին էլեկտրոնային ուսումնական նյութեր և հեռավար ուսուցման դասընթացների նախագծեր: Նոյեմբերի 30-ին դասընթացին ակտիվ ու արդյունավետ…

Արևմտյան արվեստի պատմության հիանալի համառոտ ժամանակագրություն`արվեստ դասավանդողների և ուսանողների համար

Նոյեմբերի 28, 2018
ՏՀՏ նորություններ Մշակութային լուրեր

Ուսուցիչներին և դասավանդողներին կրթական վեբ գործիքներ և բջջային հավելվածներ տրամադրող  Educational Technology and Mobile Learning կայքը տեղեկացնում է, որ արվեստ դասավանդողների և սովորողների համար ստեղծվել է Արևմտյան արվեստի պատմության համառոտ ժամանակագրությունը ուսուցանող հիանալի գործիք։

Պատմության ողջ ընթացքում առաջացած տարբեր գեղարվեստական ուղղությունների ու շարժումների տվյալներն ու բնութագրիչներն ուսումնասիրելը կարող է բարդ լինել ուսանողների համար։…

ՏՀՏ ուսուցման փորձնական ծրագիրն ընդլայնվում է

Նոյեմբերի 23, 2018
ՏՀՏ նորություններ

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը, «ՄՏՍ Հայաստան», «Սինոփսիս Արմենիա», «Յունիքոմփ» ընկերությունները և Տեղեկատվական և հաղորդակցության տեխնոլոգիաների գործատուների միությունն այսօր ստորագրել են փոխըմբռնման հուշագիր՝ հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում «Միկրոէլեկտրոնիկա», «Տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ» և «Հեռահաղորդակցության հիմունքներ» մասնագիտական առարկաների ներդրման վերաբերյալ: Հուշագիրը ստորագրել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի պաշտոնակատար Արայիկ Հարությունյանը, «ՄՏՍ Հայաստան» ընկերության…

10 ավագ դպրոցներում փորձարկվում են ՏՀՏ առարկաներ

Հոկտեմբերի 3, 2018
ՏՀՏ նորություններ Պաշտոնական

Կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը «Քվանտ» վարժարանում մասնակցել է 2015 թվականից փորձնական նպատակով 10 ավագ դպրոցներում ներդրված «Միկրոէլեկտրոնիկա», «Հեռահաղորդակցության հիմունքներ», «Տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ» մասնագիտական առարկաների ներդրման արդյունքների ներկայացմանը և ամփոփմանը: Միջոցառմանը ներկա են եղել Տեղեկատվական ու հեռահաղորդակցության տեխնոլոգիաների ընկերությունների, գործատուների միության, ծրագրում ընդգրկված դպրոցների ներկայացուցիչները:

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության,…

«Հայկական կրթական միջավայր» պորտալի աշխատանքը հունիս-օգոստոս ամիսներին

Սեպտեմբերի 3, 2018
ՏՀՏ նորություններ

«Հայկական կրթական միջավայր» պորտալն ու  հիմնական ենթակայքերը («Հայկական կրթական ֆորում»«Պաշարների շտեմարան»«Ուսուցման ինտերակտիվ տեխնոլոգիաներ» կայքերը, «Հեռավար ուսուցում» համակարգը) 2018 թվականի ամռան ամիսներին (հունիսի 1-ից օգոստոսի 31-ը) ունեցել են ավելի քան 2,220,230  էջի դիտում և շուրջ 103,717այցելու: Յուրաքանչյուր այցելության միջին տևողությունը եղել է 5․47 րոպե:

Բացի Հայաստանից կայքերն ունեցել…

Արայիկ Հարությունյանին ներկայացվել է «Արմաթ» լաբորատորիաների կրթական ծրագրի զարգացման նոր առաջարկություն

Օգոստոսի 1, 2018
ՏՀՏ նորություններ Պաշտոնական

«Արմաթ» ինժեներական խմբակ-լաբորատորիաները կարող են դառնալ Հայաստանի կրթական համակարգի նոր բրենդը: Ներկայումս «Արմաթ» լաբորատորիաների խմբակներ են ներդրված Հայաստանի շուրջ 225 դպրոցում, որտեղ ինժեներական կրթություն են ստանում ավելի քան 5000 աշակերտ: Ծրագիրն ունի ընդլայնման հեռանկար և պահանջ:

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանի հետ հանդիպման ժամանակ Առաջատար տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միության…

Արմաթի սաները Հայաստանը կներկայացնեն First Global ռոբոտների միջազգային մրցույթում

Հուլիսի 26, 2018
ՏՀՏ նորություններ

«Արմաթ» ինժեներական լաբորատորիաների սաները օգոստոսի 16-18-ը Հայաստանը կներկայացնեն Մեխիկոյում կայանալիք First Global ռոբոտների միջազգային մրցույթում:

First Global-ը ռոբոտների միջազգային մարտահրավեր է, որին մասնակցում են 14-18 տարեկան պատանիներ շուրջ 160 երկրից: Մրցույթի նպատակն է միավորել պատանիներին, ոգեշնչել նրանց տեխնոլոգիաների և նորարարության հնարավորություններով, ստեղծել համագործակցության հարթակներ գլոբալ խնդիրների ու կյանքի որակի բարձացմանն ուղղված լուծումներ ստեղծելու…

  • ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԱՂԳԱԳՐԱԿԱՆ ՊԱՐ: ՏԱՐԱԶ:

  • ՏԻԳՐԱՆ ՄԵԾ

  • Բառագիտություն

    Կուսումնասիրենք բառագիտություն բաժինը, որովհետև այն նպաստում է բառապաշարի հարստացմանը, խոսքի պատկերավորությանը, ինչպես նաև գրագետ և հայեցի խոսք կազմելու կարողությանը։  

  • Ձեռնարկատիրական կրթության ինտեգրումը հանրակրթական դպրոցում

    «Ձեռնարկատիրական կրթության ինտեգրումը հանրակրթական դպրոցում» թեմայով դասընթացում կարող եք ծանոթանալ Ձեռնարկատիրական կրթության նպատակներին,ինտեգրման սկզբունքներին և դասը հետաքրքիր անցկացնելուն:Դասընթացը տևելու է 4 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: 

  • Էլեկտրական հոսանքը տարբեր միջավայրերում

    Դասընթացը ներառում է մետաղներում, էլեկտրոլիտներում, կիսահաղորդիչներում, գազերում և վակուումում էլեկտրական հոսանքի առանձնահատկությունները:

  • Ճանապարհային երթևեկության կանոններ

    Ամեն տարի մեր հանրապետությունում ավելանում է տրանսպորտային միջոցների քանակը: Ավտոմեքենաների քանակի ավելացմանը և ճանապարհների երթևեկության լարվածության բարձրացմանը զուգահեռ բարձրանում է նաև ճանապարհային երթևեկության մասնակիցների (վարորդներ, հետիոտներ, ուղևորներ և այլն) կողմից ճանապարհային երթևեկության կանոններին խստագույնս հետևելու պահանջը:Միաժամանակ, մեծացել է փողոցներում և ճանապարհներին երեխաների, մասնավորապես`դպրոցահասակ երեխաների մասնակցությամբ տեղի ունեցող ճանապարհատրանսպորտային պատահարների թիվը, ինչը ճանապարհային երթևեկության կանոնների չիմացության կամ դրանց կարևորությունը չգիտակցելու հետևանք է:Շատ կարևոր է երեխաների մեջ դաստիարակել կարգապահություն` փողոցներում և ճանապարհներին երթևեկության կանոնների պահպանումը նրանց համար դարձնելովսովորություն,որի առումովմեծ նշանակություն ունի դպրոցներում և արտադպրոցական հաստատություններում աշակերտներին անվտանգ երթևեկության կանոնների ուսուցումը:I-IV դասարաններում ճանապարհներին և փողոցներում աշակերտների վարքի ուսուցմանը հատկացվում է յուրաքանչյուր ուսումնական տարում 10-ական ժամ: Ուսուցիչը (դասղեկը), արտադպրոցական հաստատության մանկավարժը պարապմունքներին, առանձին զրույցներին, էքսկուրսիաներին կարող են մասնակից դարձնել Ճանապարհային ոստիկանության աշխատակիցներին, ավտոդպրոցների հրահանգիչներին: Այն միջնակարգ դպրոցներում, որոնցում ավագ դասարաններում ուսուցանվում է ավտոգործը` աշակերտների միջավայրում անվտանգ երթևեկության արտադասարանական աշխատանքի կազմակերպման համար նպատակահարմար է օգտվել ուսուցիչների և ավտոգործի ուսուցիչների խորհուրդներից:I-IV դասարաններում աշակերտների հետ տարվող պարապմունքները նպատակահարմար է անցկացնել դասասենյակներում կամ հատուկ հրապարակում (դպրոցի բակում, ֆիզկուլտուրայի դահլիճում)` օգտագործելով ուսումնազննական պարագաներ, սարքավորումներ և մանկական տրանսպորտային միջոցներ:Հրապարակը պետք է կահավորել խաչմերուկների, հետիոտնային անցումների գծանշումներով, ժամանակավոր կամ հիմնական լուսացույցներով, ճանապարհային նշաններով և այլ սարքավորումներով: Խորհուրդ է տրվում գործնական պարապմունքներ անցկացնել փողոցում, խաչմերուկում, հրապարակում, ցույց տալ հետիոտների և տրանսպորտային միջոցների երթևեկությունը, երթևեկության կարգավորման տեխնիկական միջոցները:Հատուկ դասասենյակի և հրապարակի սարքավորման գործում անհրաժեշտ օգնություն կարող են ցույց տալ ավտոտրանսպորտային ձեռնարկությունները, ճանապարհային ոստիկանությունը, հայ ավտոմոտոսիրողների և այլ հասարակական կազմակերպություններ:Ուսուցման և արտադասարանական աշխատանքի ընթացքում նպատակահարմար է ցուցադրել կարճամետրաժ կինոֆիլմեր, էլեկտրոնային տեսանյութեր, կազմակերպել էքսկուրսիաներ, ցերեկույթներ, վիկտորինաներ, հեծանվորդների անվտանգ երթևեկության մրցումներ և այլն:Պարապմունքները կարելի է անցկացնել նաև ավտոպարկերում և անհրաժեշտ նյութատեխնիկական բազա ունեցող տնտեսություններում:Յուրաքանչյուր պարապմունքից հետո ստուգիչ հարցերի (թեստերի), առաջադրանքների միջոցով անհրաժեշտ է ստուգել, թե սովորողներն ինչպես են յուրացրել ճանապարհային երթևեկության անվտանգության կանոնները փողոցներում ու ճանապարհներին: Պարապմունքները պետք է գրանցվեն համապատասխան դասամատյանում, որտեղ նշվում է հաճախելիությունը, ուսումնասիրած նյութը:

  • Սովորել պարզապես կարդալ

                                                                                                             ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆԴասընթացը նպատակ ունի աջակցելու 6-11 տարեկան աշակերտներին և նրանց հետ աշխատող ուսուցիչներին։ Երեխային գիտելիք տա՞լ, թե՞ զարգացնել։ Ինչպե՞ս անել, որ երեխան սիրի գիրքը և այն ընթերցի։ Համոզված եմ, որ նա կկարդա այն դեպքում, եթե սիրի գիրքը։ Տարրական դպրոցը բացառիկ դեր ունի սովորողի հետագա զարգացման և հետագա ուսումնառության հարցում:Այն նպաստում է սովորողի անձի համակողմանի զարգացմանն ու դաստիարակմանը։ Կարծում եմ, որ սովորողին ստիպողաբար սովորեցնել հնարավոր չէ։ Իսկ ինչու՞ երեխան չի ուզում սովորել։ Նախ դասը նրան չի հետաքրքրում կամ չգիտի՝ ինչպես հաղթահարել իր առջև ծագած դժվարությունները։                                                                    Այս բացթողումները հարկավոր է փնտրել ուսուցչի աշխատանքի կազմակերպման ձևերում:  Վերջինս պետք է կարողանա շրջահայաց լինել, ճիշտ և հետաքրքիր կազմակերպել իր աշխատանքային գործունեությունը, անհրաժեշտ օգնություն ցուցաբերել սովորողին և խթանել նրա աշխատանքը: Դասավանդման ընթացքում` բացի ուսուցողական նպատակներից, լուծվում են նաև դաստիարակչական լուրջ խնդիրներ` գեղագիտական ճաշակի, ազնվության, աշխատասիրության, ճշտապահության, բարոյական մի շարք կարևոր արժեքների դաստիարակում և այլն: Ուսուցիչն այս աշխատանքը պետք է իրականացնի երկու ուղղությամբ` 1. բուն դասագործընթացում (ուսուցմանը զուգընթաց) 2. արտադասարանային ընթերցանության միջոցով (տնային կամ լրացուցիչ գրքերից ընթերցանություն)      Հենց սա է երեխային գեղարվեստական գրականություն տանող ճանապարհը: Կարծում եմ, որ այս առումով առկա են թերացումներ: Արդյո՞ք արդարացի է նոր ընթերցել սկսող աշակերտին հանձնարարել խրթին, ծավալուն տեքստեր:  Կամ հաշվի չառնելով սովորողի կարողություններն ու հմտությունները` հանձնարարել նրանց կարդալ կոնկրետ նշված գեղարվեստական գրքեր և չանդրադառնալ դրանց ստուգիչ քննարկման, այլ բավարարվել միայն` հարցնելով` կարդացել են, թե ոչ: Նման սխալ մոտեցումները կարող են սկսնակ կարդացողին խիստ հիասթափեցնել, նույնիսկ մարել գիրքը բացելու, թերթելու ցանկությունը. երեխան սովորելու հանդեպ կկորցնի իր հետաքրքրությունը:                                                          Ուրեմն, երեխային հարկավոր է սովորեցնել պարզապես կարդալ, հետո միայն պահանջել: Ուսուցիչը պետք է ոչ միայն կազմակերպի աշխատանքը, այլ սկզբնական շրջանում սովորողին ուղղորդի տարիքին համապատասխան գրքեր ընտրելու: Ցավալի է, որ ուսուցիչները չեն փորձում խորանալ այս սկզբնական դժվարության, իսկ հետո հեշտ ու հաճելի աշխատանքի մեջ: Երեխայից պահանջվում է կարդալ փոքրիկ պատմություններ, նշել փաստեր, նկարագրել բնապատկերները, բնութագրել հերոսներին, նմանակել հերոսներին և այլն:                                                  Խնդիրն այն է, որ նման աշխատանքում պետք է կարողանալ երեխային հետաքրքրել, սովորեցնել կարդալ, ընկալել պատմությունը տարբեր տեսանկյուններից: Հարկավոր է նրանց ներշնչել ինքնավստահություն և մղել ինքնուրույն աշխատանքի:                                                                                                                      Երեխային կարդալ սովորեցնելու համար պետք է առաջարկել ոչ միայն դասագրքի նյութերը, այլ նաև անծանոթ տեքստեր: Փորձը ցույց է տալիս, որ երեխան սովորում է ոչ թե բազմաթիվ անգամներ ընթերցելով, այլ անծանոթ նյութի ընթերցմամբ և բացահայտմամբ: Երեխայի գրքի հետ աշխատանքը պետք է սկսել մինչև գրաճանաչության շրջանը: Ուսուցիչը պետք է հնարավորություն տա աշակերտներին իրար հարցեր ուղղելու, պատասխանելու, վերլուծելու, սեփական եզրահանգումներ անելու, արտահայտելու իրենց անձնական կարծիքները և դրանք հիմնավորելու:                                                                                                                                          Մանկավարժական արդյունավետ մեթոդ է բանավեճը, որի կազմակերպման համար հարկավոր է մշակել ճիշտ հարցադրումներ. կարևոր է հարցերի բնույթը և դրանց ճիշտ կիրառումը, որոնք էլ խթանում են սովորողների ակտիվությունն ու հետաքրքրասիրությունը: Իսկ վերջիններս փորձում են կառուցել ճիշտ խոսք, արտահայտել լուրջ, իմաստավորված գաղափարներ:                 Դասընթացի ընթացքում ներկայացնելու եմ Ժիլ Էգլետոնի «Իմ բարեկամ ութոտնուկը» պատմվածք-գրքույկը և՛ ֆրանսերեն, և՛ հայերեն տարբերակով: Այն ունի ճանաչողական, ուսուցողական և դաստիարակչական բնույթ:

  • Ոչ ստանդարտ խնդիրների ուսուցումը տարրական դասարաններում

      Ներկայացնում եմ շատ կարևոր և հետաքրքիր թեմա, որի հիմքում ընկած է տրամաբանական մտածողությունը, արագ կողմնորոշվելու ունակությունը։ Թեման նպատակաուղղված է տարրական դասարաններում դասավանդող ուսուղիչների, ծնողների և մաթեմատիկայով հետաքրքրվողների համար։   Գաղտնիք չէ, որ մաթեմատիկա սովորելու հիմքում ընկած է սովորել խնդիրներ լուծելու սկզբունքը։ Խնդիրներ լուծելու կարողությունը մաթեմատիկական զարգացման մակարդակի, ուսումնական նյութի յուրացման խորության հիմնական ցուցանիշներից մեկն է։ Դրա համար մաթեմատիկայի ցանկացած քննության, գիտելիքների ստուգման որպես հիմնական մաս հանդիսանում է խնդիրների ընտրությունը, առանց որի անհնար է թերագնահատել խնդիրների դերը մաթեմատիկայում։ Խնդրի միջոցով հեշտ է խնդրահարույց իրավիճակ մտցնել, որի լուծումով երեխան սկսում է նորովի նայել կյանքին։

  • Շրջանագիծ, ընդհանուր հասկացողություններ, սահմանումներ, հատկություններ

    Այս թեմայում կխոսենք շրջանագծի մասին:Կտանք նրա սահմանումը, կծանոթանանք այնպիսի հասկացությունների մասին ինչպիսիք են՝ շրջանագծի շառավիղ, լար, աղեղ, սեգմենտ:Կդիտարկենք շրջանագծի և ուղղի փոխադարձ դասավորության երեք դեպքերը: Կտրվի շոշափողի գաղափարը և նրա հատկությունները: Ինչպես նաև կդիտարկենք ներգծյալ և արտագծյալ անկյուններ, ներգծյալ և արտագծյալ շրյանագծեր, կտանք նրանց սահմանումները և հատկությունները:Ուսումնասիրվող նյութը  ամփոփելու և ամրապնդելու համար կտրվեն նաև լրացուցիչ հարցեր և առաջադրանքներ:

  • Վերաբերականը որպես խոսքի մաս:Տեսակները,կազմությունը,ուղղագրությունը,կետադրությունը

    Դասընթացի ավարտին սովորողները  կիմանան՝.վերաբերականի արտահայտած ընդհանուր իմաստը,ձևաբանական առանձնահատկությունը,շարահյուսական դերը,տեսակները.վերաբերմունք արտահայտող բառերը տարբերել դատողական կամ  զգացական վերաբերմունք արտահայտող բառերիցԿկարողանան՝.խոսքի մեջ տարբերել վերաբերմունքային իմաստ արտահայտող բառերը.ճանաչել վերաբերականների կիրառության առանձնահատկությունները,խոսքին հաղորդած նրբերանգները,կազմել կապակցված խոսք.տարբերել վերաբերականներն ըստ կազմության և գրել ճիշտ ուղղագրությամբ.վերաբերականները կիրառել խոսքում և ճիշտ կետադրել