ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > ՏՀՏ նորություններ

Ռոբոտիկայի «Արմաթ» լաբորատորիաներ Հայաստանի դպրոցների 50 տոկոսում` մինչև տարեվերջ

Սեպտեմբերի 30, 2019
ՏՀՏ նորություններ Պաշտոնական

2019 թվականի սեպտեմբերին Հայաստանի դպրոցներում գործել է 284 «Արմաթ» ինժեներական լաբորատորիա` շուրջ 340 խմբակներով, որոնցում ընդգրկված է ավելի քան 7500 աշակերտ:

Կառավարության որոշմամբ ծրագրի ընդլայնման նպատակով Առաջատար տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միությանը տրամադրվել է լրացուցիչ 834 մլն ՀՀ դրամ, որի շրջանակում մինչև տարեվերջ լաբորատորիաների թիվը կկրկնապատկվի: Նորաբաց 284 լաբորատորիաներից 5-ը կբացվի Երևանում,…

ՏՏ համաշխարհային համաժողով. WCIT 2019

Սեպտեմբերի 19, 2019
ՏՀՏ նորություններ

 WCIT 2019-ի կազմակերպիչները հրապարակել են համաշխարհային համաժողովի ամբողջական օրակարգը։

Երեւանում կայանալիք եռօրյա համաժողովի օրակարգը հասանելի է WCIT 2019-ի պաշտոնական կայքում։ Այն պարունակում է համաժողովի ձեւաչափի, պլենար քննարկումների, միջոցառումների մանրամասն նկարագրությունը։

«Համաժողովի օրակարգն էապես ձեւավորված է, այնուամենայնիվ, մենք լրացուցիչ հնարավորություններ ենք դիտարկում՝ այն հարստացնելու համապատասխան բովանդակությամբ։ Հետագա թարմացումներին տեղյակ լինելու…

Գործարկվեց «Արմաթ» ինժեներական լաբորատորիաների նոր պաշտոնական կայքը

Սեպտեմբերի 11, 2019
ՏՀՏ նորություններ

Սեպտեմբերի 10-ին՝ ժամը 15։00-ին, Deworkacy AOKS-ի դահլիճում տեղի ունեցավ «Արմաթ» ինժեներական լաբորատորիաների նոր պաշտոնական կայքի (https://armath.am/hy) գործարկման շնորհանդեսը։ Վերջինիս ներկա էին ՀՀ ԿԳՆ նախարարի խորհրդական Արթուր Հովսեփյանը, Սփյուռքի գլխավոր հանձնակատարի գրասենյակի ղեկավար Սառա Անջարգոլյանը, ՏՀՏ համայնքի ներկայացուցիչներ, «Արմաթի» սաներ ու խմբավարներ:

Ի դեմս նոր կայքի, որը մշակվել է «eWorks»…

Լավագույն EdTech կայքեր՝ սկսնակ ուսուցիչների համար

Հուլիսի 9, 2019
ՏՀՏ նորություններ

Հարգելի ուսուցիչներ․

Երբ խոսքը գնում է կրթական վեբ-ռեսուրսների մասին, ապա տարբերակները  շատ-շատ են: Կան բազմաթիվ կայքեր, բլոգներ և վիքիներ, որոնք զարմանալի ռեսուրսներ են տրամադրում և օգնում են ձեզ՝ ձեր ամենօրյա աշխատանքի ընթացքում: Այստեղ, EdTech- ի և mLearning- ի կողմից, ձեր ուշադրությանն է ներկայացվում այն հրաշալի աղբյուրներից մի քանիսը, որոնք հաստատ…

Թումոյի նոր նախագիծը՝ որպես նորարարական կրթության ճանապարհին ևս մեկ քայլ

Հուլիսի 4, 2019
ՏՀՏ նորություններ

Թումո ստեղծարար տեխնոլոգիաների կենտրոնում հայտարարվել է Թումոյի նոր մարզային «Թումո-տուփ» ծրագրի մեկնարկի, ինչպես նաև Դիլիջանում կրթական ծրագրի ընդլայնման մասին: Միջոցառման ընթացքում փոխըմբռնման հուշագիր է ստորագրվել Տավուշի մարզպետարանի հետ՝ Բերդ քաղաքում տեղադրվող առաջին Թումո-տուփի տրանսպորտային աջակցության վերաբերյալ:Միջոցառմանը ներկա ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը, ողջունելով նախաձեռնությունը, նշել է,…

«Հայաստան-Ինժեներական շաբաթ» միջոցառումների շարքը կներկայացնի Հայաստանի ինժեներական ներուժը

Հունիսի 28, 2019
ՏՀՏ նորություններ

Հունիսի 24-ին Երեւանում մեկնարկել է ՀՀ կառավարության, «Ձեռնարկությունների ինկուբատոր» հիմնադրամի եւ Ինժեներական ասոցիացիայի նախաձեռնությամբ կազմակերպված >«Հայաստան - Ինժեներական շաբաթ» խորագրով միջոցառումների շարքը:

Երեւանում եւ Վանաձորում hունիսի 24-28-ը անցկացվող միջոցառումների ընթացքում նախատեսվում է կազմակերպել բարձր տեխնոլոգիաների ոլորտի եռօրյա մասնագիտական սեմինարներ, ցուցադրություններ եւ փորձի փոխանակմանն ուղղված միջոցառումներ։

Շաբաթը կհամախմբի շուրջ 500 մասնակցի՝ աշխարհի տարբեր…

«ՈԶՆԻ 2019» համակարգչային մրցույթին 500 աշակերտ է մասնակցել

Հունիսի 21, 2019
ՏՀՏ նորություններ

Հունիսի 21-ին, ժամը 13:30-ին Հայաստանի ամերիկյան համալսարանում տեղի կունենա «Ոզնի 2019» համակարգչային մրցույթի ամփոփման եւ մասնակիցների պարգեւատրման հոբելյանական 10-րդ արարողությունը:

Այս տարի մրցույթի մասնակիցների թիվը հասնում էր 500-ի: Եզրափակիչ փուլը հաղթահարած 51 մասնակիցները կստանան պատվոգրեր եւ մրցանակներ: Լավագույն արդյունք ցուցաբերած մասնակիցներին մրցանակներ են տրամադրել PS էլեկտրոնիկայի խանութը եւ hardware.am համակարգչային…

ԵՄ Թումո համալիրը համագործակցում է ֆրանսիական Դպրոց 42-ի հետ

Հունիսի 20, 2019
ՏՀՏ նորություններ

ԵՄ Թումո ինժեներական և կիրառական գիտությունների համալիրը հայտարարում է, որ Հայաստանը միանում է ծրագրավորման ֆրանսիական առաջատար ուսումնական կենտրոնի` 42-ի ցանցին, որում արդեն ընդգրկված է 20 դպրոց: «42 Երևան»-ը տեղակայվելու է Երևանում Թումո կենտրոնի հարևանությամբ և գործելու է որպես ԵՄ Թումո ինժեներական և կիրառական գիտությունների համալիրի նախագծերից մեկը:

42-ը ծրագրավորման առաջատար կենտրոն է,…

Հանրամատչելի կրթական կայքեր

Հունիսի 18, 2019
ՏՀՏ նորություններ

Educatorstechnology կայքը դասավանդողներին առաջարկում է մի խումբ կրթական կայքեր։

Ներկայացվող ցանկում ընդգրկված են որոշ հանրամատչելի կրթական վեբ գործիքներ և կայքեր, որոնք կօգնեն Ձեզ՝ Ձեր աշխատանքի ընթացքում: Այդ ռեսուրսները վերցված են հետևյալ ոլորտներից`գիտություն, մաթեմատիկա, լեզվական արվեստ, պատմություն, արվեստ, ֆիզիկա, երաժշտություն և հասարակագիտական առարկաներ:

Տեխնովացիա Հայաստան 2019-ին 500 աշակերտուհի է մասնակցել

Մայիսի 22, 2019
ՏՀՏ նորություններ

Մայիսի 20–ին՝ Ա. Շահինյանի անվան ֆիզիկամաթեմատիկական հատուկ դպրոցում կայացել է արդեն երրորդ տարին անընդմեջ անցկացվող Տեխնովացիա Հայաստան մրցույթ:

Այն Հայաստանում իրականացնում են Կրթության ազգային ինստիտուտն ու Կանայք եւ տեղեկատվական հասարակություն հկ-ն՝ գործընկեր եւ աջակից կազմակերպությունների հետ միասին:

Այս տարի ավելի քան 500 10-18 տարեկան աշակերտուհիներ եւ մենթորներ/ուսուցչուհիներ Հայաստանի բոլոր մարզերից…

  • Կոչականի ուսուցումը չորրորդ դասարանում

    Կոչականի ուսուցումը չորրորդ դասարանումՉորրորդ դասարանում լեզվական նյութերի շարքում տեղ է զբաղեցրել նաև կոչականի ուսուցումը, ինչը կարելի է շատ հետաքրքիր և արդյունավետ կազմակերպել:Պինգվին ՎինըԴիտել մուլտֆիլմը և որոշել, թե ում է դիմում խոսքը մեր պինգվինը:

  • ԽՆԱՅԵԼ, ԹԵ՞ ԾԱԽՍԵԼ

    Շատ հաճախ, տարբեր հանգամանքներով պայմանավորված անհրաժեշտ է լինում կատարել ճնախատեսված ծախսեր, ինչից հետո մարդը հայտնվում է անհարմար վիճակում: Կամ ընտանիքի առօրյա կարիքները չեն բավարարվում, կամ ստիպված դիմում է բանկ՝ վարկ վերցնելու: Նման իրավիճակից հնարավոր է խուսափել խնայողության միջոցով: Խնայել կարելի է՝ տնտեսելով եկամուտից կամ կրճատելով ծախսերը:Կարևոր է ոչ միայն խնայել, այլ նաև իմանալ ինչու խնայել և  ինչպես, որտեղ պահել խնայողությունը:

  • Վանի թագավորության հիմնադրումը,թագավորության հզորացումը,Հռոմից ավելի հին մայրաքաղաքը,թագավորության անկումը

  • Ավստրալիա մայրցամաքի հայտնգործման պատմությունը, աշխարհագրական դիրքը, ափագիծը, ռելիեֆը, օգտակար հանածոները, կլիման, ներքին ջրերը, բնական զոնաները: Կներկայացնեմ նաև իր զբաղեցրած տարածքով աշխարհի վեցերորդ երկիրը համարվող Ավստրալական Միությունը:

    Դասընթացն ընդգրկում  է Ավստրալիա  մայրցամաքի հայտնգործման պատմությունը, աշխարհագրական  դիրքը,  ափագիծը, ռելիեֆը, օգտակար  հանածոները, կլիման,  ներքին ջրերը, բնական  զոնաները: Կներկայացնեմ նաև իր զբաղեցրած տարածքով  աշխարհի վեցերորդ երկիրը համարվող Ավստրալական Միությունը:

  • ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԱՂԳԱԳՐԱԿԱՆ ՊԱՐ: ՏԱՐԱԶ:

  • ՏԻԳՐԱՆ ՄԵԾ

  • Բառագիտություն

    Կուսումնասիրենք բառագիտություն բաժինը, որովհետև այն նպաստում է բառապաշարի հարստացմանը, խոսքի պատկերավորությանը, ինչպես նաև գրագետ և հայեցի խոսք կազմելու կարողությանը։  

  • Ձեռնարկատիրական կրթության ինտեգրումը հանրակրթական դպրոցում

    «Ձեռնարկատիրական կրթության ինտեգրումը հանրակրթական դպրոցում» թեմայով դասընթացում կարող եք ծանոթանալ Ձեռնարկատիրական կրթության նպատակներին,ինտեգրման սկզբունքներին և դասը հետաքրքիր անցկացնելուն:Դասընթացը տևելու է 4 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: 

  • Էլեկտրական հոսանքը տարբեր միջավայրերում

    Դասընթացը ներառում է մետաղներում, էլեկտրոլիտներում, կիսահաղորդիչներում, գազերում և վակուումում էլեկտրական հոսանքի առանձնահատկությունները:

  • Ճանապարհային երթևեկության կանոններ

    Ամեն տարի մեր հանրապետությունում ավելանում է տրանսպորտային միջոցների քանակը: Ավտոմեքենաների քանակի ավելացմանը և ճանապարհների երթևեկության լարվածության բարձրացմանը զուգահեռ բարձրանում է նաև ճանապարհային երթևեկության մասնակիցների (վարորդներ, հետիոտներ, ուղևորներ և այլն) կողմից ճանապարհային երթևեկության կանոններին խստագույնս հետևելու պահանջը:Միաժամանակ, մեծացել է փողոցներում և ճանապարհներին երեխաների, մասնավորապես`դպրոցահասակ երեխաների մասնակցությամբ տեղի ունեցող ճանապարհատրանսպորտային պատահարների թիվը, ինչը ճանապարհային երթևեկության կանոնների չիմացության կամ դրանց կարևորությունը չգիտակցելու հետևանք է:Շատ կարևոր է երեխաների մեջ դաստիարակել կարգապահություն` փողոցներում և ճանապարհներին երթևեկության կանոնների պահպանումը նրանց համար դարձնելովսովորություն,որի առումովմեծ նշանակություն ունի դպրոցներում և արտադպրոցական հաստատություններում աշակերտներին անվտանգ երթևեկության կանոնների ուսուցումը:I-IV դասարաններում ճանապարհներին և փողոցներում աշակերտների վարքի ուսուցմանը հատկացվում է յուրաքանչյուր ուսումնական տարում 10-ական ժամ: Ուսուցիչը (դասղեկը), արտադպրոցական հաստատության մանկավարժը պարապմունքներին, առանձին զրույցներին, էքսկուրսիաներին կարող են մասնակից դարձնել Ճանապարհային ոստիկանության աշխատակիցներին, ավտոդպրոցների հրահանգիչներին: Այն միջնակարգ դպրոցներում, որոնցում ավագ դասարաններում ուսուցանվում է ավտոգործը` աշակերտների միջավայրում անվտանգ երթևեկության արտադասարանական աշխատանքի կազմակերպման համար նպատակահարմար է օգտվել ուսուցիչների և ավտոգործի ուսուցիչների խորհուրդներից:I-IV դասարաններում աշակերտների հետ տարվող պարապմունքները նպատակահարմար է անցկացնել դասասենյակներում կամ հատուկ հրապարակում (դպրոցի բակում, ֆիզկուլտուրայի դահլիճում)` օգտագործելով ուսումնազննական պարագաներ, սարքավորումներ և մանկական տրանսպորտային միջոցներ:Հրապարակը պետք է կահավորել խաչմերուկների, հետիոտնային անցումների գծանշումներով, ժամանակավոր կամ հիմնական լուսացույցներով, ճանապարհային նշաններով և այլ սարքավորումներով: Խորհուրդ է տրվում գործնական պարապմունքներ անցկացնել փողոցում, խաչմերուկում, հրապարակում, ցույց տալ հետիոտների և տրանսպորտային միջոցների երթևեկությունը, երթևեկության կարգավորման տեխնիկական միջոցները:Հատուկ դասասենյակի և հրապարակի սարքավորման գործում անհրաժեշտ օգնություն կարող են ցույց տալ ավտոտրանսպորտային ձեռնարկությունները, ճանապարհային ոստիկանությունը, հայ ավտոմոտոսիրողների և այլ հասարակական կազմակերպություններ:Ուսուցման և արտադասարանական աշխատանքի ընթացքում նպատակահարմար է ցուցադրել կարճամետրաժ կինոֆիլմեր, էլեկտրոնային տեսանյութեր, կազմակերպել էքսկուրսիաներ, ցերեկույթներ, վիկտորինաներ, հեծանվորդների անվտանգ երթևեկության մրցումներ և այլն:Պարապմունքները կարելի է անցկացնել նաև ավտոպարկերում և անհրաժեշտ նյութատեխնիկական բազա ունեցող տնտեսություններում:Յուրաքանչյուր պարապմունքից հետո ստուգիչ հարցերի (թեստերի), առաջադրանքների միջոցով անհրաժեշտ է ստուգել, թե սովորողներն ինչպես են յուրացրել ճանապարհային երթևեկության անվտանգության կանոնները փողոցներում ու ճանապարհներին: Պարապմունքները պետք է գրանցվեն համապատասխան դասամատյանում, որտեղ նշվում է հաճախելիությունը, ուսումնասիրած նյութը: