Կորոնավիրուսի համավարակը փոխեց աշխարհը։ Հասցված տնտեսական վնասները դեռ հաշվում են, փոխված բիզնես միջավայրն՝ ուսումնասիրում, իսկ մարդիկ հարմարվում են առօրյա գործողությունները նոր ձևով անելուն։
Փոփոխությունների ակնհայտ բացասական հետևանքներից բացի՝ համավարակի ու հատկապես խիստ կարանտինի շրջանն աշխարհում ու Հայաստանում նաև նորը սովորելու առիթ դարձավ։
Հասարակության զգալի հատված գիտակցեց, որ տեխնոլոգիաներն այսօր թույլ են տալիս շատ առօրյա գործողություններ ավելի հեշտ անել։
Տնից կարող ես բանկային վճարումներ կատարել, այցելել աշխարհահռչակ թանգարաններ, օնլայն ռեժիմով տեսնել աշխարհի շատ քաղաքներ կամ բազմոցիդ նստած՝ կրթություն ստանալ, ասենք, Հարվարդում։
Ու եթե աշխարհում հեռավար ուսուցման տարբերակները համավարակից առաջ էլ ակտիվ կիրառվում էին, Հայաստանում նոր մոդել էր պետք մտածել ու ստեղծել։
2020 թ․ մարտ–ապրիլ ամիսներին, երբ Հայաստանը ստիպված դիմեց խիստ կարանտինի, ՀՀ Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնում (ԿՏԱԿ) սկսեցին մշակել մի ծրագիր, որի նպատակն էր ապահովել աշակերտների կրթության անընդհատությունը։ Այն կոչվեց «е-school Armenia»:
Ի սկզբանե ծրագրով նկարահանվում էին տեսադասեր՝ ըստ հանրակրթական ծրագրերի, և տրամադրվում էին հեռուստատեսությանը։
2020–21 թթ․ ուսումնական տարվա մեկնարկին նպատակները փոքր–ինչ փոխվեցին։ Սեպտեմբերից դպրոցները վերաբացվեցին, սակայն կային մի շարք սահմանափակումներ։
Աշակերտը չէր կարող հաճախել դպրոց, եթե ջերմություն ուներ, եթե ընտանիքում կար քովիդ–վարակակիր կամ հենց ինքն էր բուժում ստանում։ Այս աշակերտների կրթությունն ապահովել էր պետք։ Եվ առհասարակ՝ ՀՀ կրթական համակարգը հեռավար ձևաչափին հարմարեցնել էր պետք։
«Սա մեր իրականության համար բավականին խորթ էր, սակայն վերջերս ընդունված Հեռավար ուսուցման կարգը ևս հաստատեց՝ հեռավար կրթությունն այլևս չէր կարող չլինել մեր հանրակրթության մաս», – Erit.am-ի հետ զրույցում ասում է ԿՏԱԿ «е-school Armenia» ծրագրի ղեկավար Մանուկ Խաչատրյանն ու մանրամասնում․
«Ծրագրի գործառույթը հետևյալն է՝ երբ աշակերտները ռիսկի խմբում են և չեն կարողանում հաճախել համայնքային դպրոց, միանում են մեր ծրագրին ու կրթություն ստանում վեբինարների, տեսադասերի, նյութերի և առաջադրանքների միջոցով։ Մեր ծրագրի շրջանակներում 29 ուսուցիչներ տարբեր առարկաներից՝ առաջինից մինչև տասներկուերորդ դասարան, իրականացնում են հիբրիդային ուսուցում, որն իր մեջ ներառում է և՛ համաժամանակյա վեբինարներ, և՛ տարաժամանակյա նյութերի տեղադրում։ Աշակերտները կարող են գալ և միանալ այն պահից, երբ իրենց կրթությունը համայնքային դպրոցում ընդհատվել է»։
Ծրագրին միանալու կարգը հետևյալն է՝ աշակերտը դիմում է իր դպրոցի օպերատորին, ստանում նրանից «Microsoft Teams» համակարգի հաշիվն ու գաղտնաբառը և օգտվում այնտեղ եղած ամբողջ կրթական բազայից։
Սա նոր մարտահրավեր էր նաև ուսուցիչների համար, որոնք կենդանի լսարանի հետ աշխատելուց հետո սկսեցին սովորել աշխատել տեսախցիկի հետ ու մաքսիմալ հետաքրքիր դարձնել իրենց տեսադասերը։
Մինչ այսօր «е-school Armenia» ծրագրով նկարահանվել է մոտ 800 տեսադաս, դրանցից շատերն ուղեկցվում են նաև ժեստերի լեզվով։
Ծրագրի իրականացմանն աջակցել է Unicef–ի հայաստանյան գրասենյակը։
Մանրամասները՝ Erit.am-ի տեսանյութում։
Նյութը՝ Յանա Շախրամանյանի
Նյութի աղբյուրը. Երիտասարդ պորտալ
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան