ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հերթական դասը ՏՀՏ կիրառմամբ

Ապրիլի 14, 2017
Դպրոցական անցուդարձ ՏՀՏ նորություններ

Նորագույն տեխնոլոգիաներն հսկայական քայլերով ակտիվորեն մուտք են գործում կրթական ոլորտները և թելադրում ժամանակի պահանջներով կազմակերպել ուսման գործընթացը, որում հատկապես դրսևորվում են նորարար և ստեղծագործ ուսուցիչների մտավոր և կառուցողական աշխատանքները։ Այս ուղղորդվածությամբ ընթացավ հերթական դասը Գուգարքի հիմնական դպրոցի 2-րդ դասարանում «Մաթեմատիկա» առարկայից՝ բազմավաստակ ուսուցչուհի Սվետլանա Քոչինյան ի մատուցմամբ։

Դասը նվիրված էր «Բազմապատկում և բաժանում» թեմայի ամփոփմանը։ Երեխաների ճամփորդությունն սկսվեց Թվերի կախարդական աշխարհից տեղափոխվեց սիրելի մուլտհերոսներ՝ մկնիկ Միտի և Լեոպոլդ կատվի հարցերի և առաջադրանքների աշխարհը։ Մեկը մեկին էին հաջորդում հարցերն ու երեխաների սպառիչ պատասխանները, որոնք արժանանում էին հերոսների խրախուսանքին։ Ամփոփվեց 1-10 թվերի բազմապատկման ու բաժանման հետ կապված դեպքերը, խաղերով և դիդակտիկ նյութերով ներկայացվեց առանձին դեպքերը, հատկապես 9-ի բազմապատկումն ու բաժանումը։ Ապա չարաճճի Մաշան խնձորենու ծառի վրա գրված օրինակներով մտքի մարզանք «կատարեց»՝ դրսևորելով մեծագույն աչալրջություն։

Այնուհետ երեխաները լսեցին «Հեքիաթ 0 -մասին», որտեղ բարի ու աշխատասեր թվերը դժվարությունների միջոցով անցան անապատը, որտեղով հոսում էին Գումարում, Հանում, Բազմապատկում և Բաժանում գետերը, և հասան Թագուհի Թվաբանության երկիրը, իսկ Թագուհին 0-ին հաշտեցրեց թվերի հետ և բոլորին աշխատանք տվեց՝ ներկայացնելով 10-ի բազմապատկումը։

Դասը շարունակվեց հաջորդ տեսասահիկի ցուցադրմամբ, որտեղ համակարգված ձևով ներկայացվեց ամբողջ թեման։ Տրվեցին առաջադրանքներ և Զատկական խնդիրներ՝ թեմայի վերաբերյալ։ Դասն ամփոփվեց Քառաբաժան մեթոդով և անդրադարձով։

Գեղեցիկ, դաստիարակող և ուսուցանող տեսադաս, որը լավ տրամադրություն և հաճելի պահեր պարգևեց և երեխաներին, և դասին բոլոր ներկա գտնվողներին։

Շնորհակալություն ընկեր Քոչինյանին՝ նման բազմաբովանդակ ու տպավորիչ դաս ներկայացնելու համար։

Գուգարքի հիմնական դպրոց

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…