Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի VIIա և VIIբ դասարանների աղջիկները, տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի՝ Մ.Բարսեղյանի նախաձեռնությամբ և մասնակցությամբ, անցկացրին յուրօրինակ գործնական դաս֊էքսկուրսիա «BLACK ROSE», «ZARA» ծաղկի և հարսանյաց սրահներում։ Դասի թեման էր՝ «Դիզայն և դիզայնի տեսակները»։ Աշակերտները ականատեսը և մասնակիցը եղան՝ իրենց տեսական գիտելիքները գործնականում կիրառելու, հմտություններն ու կարողությունները զարգացնելու։ Աղջիկների ակտիվ…
Ապրիլի 26-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 8-րդ «ա» դասարանի աշակերտական լսարանում ՎՎ Հայաստան Կապանի գրասենյակի կողմից «Աղետների ռիսկերի նվազեցում» ծրագրի շրջանակում անցկացվեց «Առաջին օգնության» դասընթաց.
Կողային անվտանգ դիրք
Արյունահոսություն
Օձեր
Շներ թեմաներով։
Դասընթացավար Անդրանիկ Մարտիրոսյանը հանգամանալից ներկայացրեց թեմայի հետ կապված մանրամասները, տարբեր աշակերտների հետ ստեղծեց գործնական իրավիճակներ,…
Հայրենիքի զգացողությունը անկողոպտելի է և մշտական: Կորցրած հայրենիքի զգացողությունը կրկնակի մեծ է ու ցավոտ, և այն կա այնքան ժամանակ, քանի դեռ այն հիշվում է ու կարևորվում: Ասվածի վերահաստատումը եղավ հայրենաճանաչության ինքնօրինակ էքսկուրսը՝ «Բոլոր լույսերը դեպի Արևմտյան Հայաստան» թեմայով...
Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ․139 ավագ դպրոցի 10-1 դասարանը մեկիկ-մեկիկ բացեց շերտերը մեր…
Երևանի Շառլ Ազնավուրի անվան հրապարակում ապրիլի 27-ին տեղի է ունեցել Աշակերտական գործարար ընկերությունների տոնավաճառը, որը ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության համագործակցությամբ նախաձեռնել էր «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպությունը՝ «Ձեռնարկատիրական կրթություն» առարկայի շրջանակներում: Ընթացիկ ուստարում աշակերտների կողմից աշակերտական գործարար ընկերություններ են հիմնադրվել հանրապետության շուրջ 200 դպրոցներում, որոնցից 40 լավագույններն էլ հենց մասնակցել են…
Ապրիլի 25-ին «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ի 8-րդ ռուսերեն ուսուցմամբ դասարանի դասղեկ Ս.Քամալյանը, աշակերտները, ծնողները, տնօրենի ՄԿԱ գծով տեղակալ Ռ.Լալայանը, դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Լ.Վարդանյանը, հոգեբան Ռ. Չեպուրնիխը կազմակերպեցին երթ դեպի Ծիծեռնակաբերդ՝ հարգանքի տուրք մատուցելու Մեծ եղեռնի զոհերի հիշատակին:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության նախաձեռնությամբ Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում այսօր մեկնարկել է «Հեղինակային կրթական բաց ցանցի բաց լաբորատորիա» ստեղծագործական հավաքը: Վերջինիս աշխատանքներին տեղում ծանոթացել և հավաքի մասնակիցների հետ զրուցել է ԿԳ նախարար Արայիկ Հարությունյանը: Ողջունելով ներկաներին՝ նախարարը կարևորել է նորարարությունների դերը ներկայիս դարաշրջանում. «Կրթական հաստատությունների լավագույն փորձը պետք է…
Ապրիլի 25-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIII ա VIIIբ դասարանների սովորողների հետ Վորլդ Վիժն Հայաստան հասարակական կազմակերպության աշխատակից, դասընթացավար Անդրանիկ Մարտիրոսյանը անցկացրեց սեմինար-հանդիպում «Առաջին օգնություն» թեմնայով /ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան/։
«Առաջին օգնություն» հատուկ դաս, որը միտված էր աշակերտների շրջանում արտակարգ իրավիճակներում ճիշտ վարքաձևերի մասին իրազեկվածության բարձրացմանը։
Դասընթացը հնարավորություն տվեց աշակերտներին ծանոթանալ…
Ապրիլի 25-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 1-ին «բ» դասարանը հայրենասիրության տոն կազմակերպեց Այբուբենի հանդեսին:
Ճիշտ է, միջոցառումն իրենից ներկայացնում էր «Այբուբենի տոն», և այն համեմված էր թատերական մանրապատումներով, գեղարվեստական լուծումներով, սակայն ողջ բեմը շնչում էր մարտական տրամադրությամբ, քանզի ելույթը բովանդակում էր հայրենասիրության և հայրենիքին զինվորագրվելու գաղափարը:
Ուսանել հայոց այբուբենը,…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանն ընդունել է Լիոնի քաղաքապետի առաջին տեղակալ Ժորժ Կեպենեկյանի գլխավորած պատվիրակությանը:
Հանդիպմանը ներկա է գտնվել նաև ՀՀ-ում Ֆրանսիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Ժոնաթան Լաքոտը:
Ողջունելով հյուրերին` նախարար Արայիկ Հարությունյանը կարևորել է կրթության և գիտության ոլորտում հայ-ֆրանսիական հարաբերությունների զարգացումն ու նոր նպատակների սահմանումը: Նախարարն…
«Պարադիգմա» կրթական հիմնադրամը և Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնն (ԿՏԱԿ) այսօր համագործակցության հուշագիր են կնքել կարևորելով կրթության ոլորտի զարգացմամբ շահագրգիռ կազմակերպությունների ջանքերի միավորումը՝ ուղղված ոլորտի զորացմանը։
Համագործակցությունը նպատակ ունի խթանել ուսուցչական ոլորտի վերաբերյալ խորքային հետազոտությունների իրականացումը, ուսուցիչներին և ուսումնական գործընթացին աջակցող կրթական տեխնոլոգիաների մշակումը և տարածումը։
Կողմերը հուշագրով…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: