ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Այվազովսկու 200-ամյա տարելիցին նվիրված միջոցառում Աբովյանի հ.6 ավագ դպրոցում

Մայիսի 5, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 28-ին Աբովյանի թիվ 6ավագ դպրոցում կայացավ միջոցառում՝ «Մեր մեծերը» շարքից՝«Կապույտ փոթորիկ» խորագրով։ Այն կազմակերպել էր դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռ. Աֆյանը։Միջոցառմանը մասնակցում էին 9-10-րդ դասարանների աշակերտներ։Միջոցառումը մեկնարկվեց Հովհաննես Այվազովսկուն նվիրված տեսաֆիլմով,որի ընթացքում կատարվեցին կարևոր բացահայտումներ նրա կյանքի, ստեղծագործական գործունեության մասին։ Այդ տեղեկությունները դարձան ամբողջական,երբ բարի փերու ավետմամբ ազդարարվեց «Կապույտ փոթորիկ»…

Հայաստանին նվիրված մեկամսյակ Տալլինի մանկապարտեզում

Մայիսի 5, 2017
Սփյուռքի լրատու

Տալլինի էստոնական «Ռաաննիկու» մանկապարտեզում մարտ ամիսը նվիրված էր Հայաստանին, հայկական մշակույթի և ավանդությունների հետ ծանոթացմանը: Մարտի 22-ին մանկապարտեզում կայացավ փոքրիկ միջոցառում, որին մասնակցեց Էստոնիայի Տալլին քաղաքի «Մաշտոց» հայկական կիրակնօրյա դպրոցի երեխաները:

Ինչպես «Հայերն այսօր»-ին հայտնում է «Մաշտոց» կիրակնօրյա դպրոցի տնօրեն Ջաննա Շահբազյանը, մանկապարտեզի սաները  (3-7 տարեկան) ու աշխատակազմը մեծ լրջությամբ ու պատասխանատվությամբ…

Լեոյի անվան հ.65 ավագ դպրոցի աղջիկները ներկայացնում են «Help to Help» հավելվածը

Մայիսի 5, 2017
Դպրոցական անցուդարձ ՏՀՏ նորություններ

Այս տարի Հայաստանի դպրոցների աշակերտուհիները հնարավորություն ունեցան մասնակցել ԿԱԻ-ի Ինֆորմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիների բաժնի և «Կանայք և տեղեկատվական հասարակությունը» ՀԿ-ի կողմից կազմակերպված «Աշխարհի խոշորագույն ձեռներեցության մրցույթը աղջիկների համար» ծրագրին:

Լեոյի անվան հ. 65 ավագ դպրոցն իր ակտիվ  մասնակցությունն է ցուցաբերել այս մրցութում: Revolution թիմը ստեղծել է հավելված, որը հարթակ կծառայի սոցիալապես անապահով…

Լեոյի անվան հ.65 ավագ դպրոցի աղջիկները ներկայացնում են «MAYRIK» հավելվածը

Մայիսի 5, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Այս տարի Հայաստանի դպրոցների աշակերտուհիները հնարավորություն ունեցան մասնակցել ԿԱԻ-ի Ինֆորմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիների բաժնի և «Կանայք և տեղեկատվական հասարակությունը» ՀԿ-ի կողմից կազմակերպված «Աշխարհի խոշորագույն ձեռներեցության մրցույթը աղջիկների համար» ծրագրին:

Լեոյի անվան հ.65 ավագ դպրոցն իր ակտիվ  մասնակցությունն է ցուցաբերել այս մրցութում: Վիկտորիա թիմը նախաձեռնել է պատրաստել մի հավելված, որի օգնությամբ կկարողանա օգնել…

Սահմանվել է ավարտական քննությունների ժամանակացույցը

Մայիսի 4, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի հրամանով հաստատվել է  2016-2017  ուսումնական  տարվա  գիտելիքների  ստուգ­ման, պետական ավարտական քննությունների  անցկացման  ժամանակացույցը: Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների տնօրեններին (ստորաբաժանման ղեկավարներին) հանձնարարվել է 2016-2017 ուսումնական տարվա սովորողի գիտելիքների ստուգման, ավարտական և պետական ավարտական քննությունները կազմակերպել ըստ ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի 2016 թվականի նոյեմբերի 11-ի N…

Աշխարհի ցեղասպանություններ

Մայիսի 4, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

«Աշխարհի ցեղասպանություններ» թեմայով դաս - շնորհանդես կայացավ Գավառի ավագ դպրոցում, որը նվիրված էր Հայոց Մեծ Եղեռնի 102 -րդ տարելիցին և քսաներորդ դարում աշխարհում տեղի ունեցած այլ վայրագությունների մասին: Դպրոցի տնօրեն, հասարակագիտության ուսուցիչ  Ն. Ղուլոյանը ներկայացրեց Բիրմայի, Եգիպտոսի, Հարավսլավիայի, Հնդկաստանի, Քամբոջայի, Աֆղանստանի, Սուդանի, Պակիստանի ցեղասպանությունները, տվեց  «ցեղասպանություն» բառի ծագումնաբանությունը և սահմանումը:…

Դաս -էքսկուրսիա

Մայիսի 4, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 28-ին Մասիսի հ.3 դպրոցի VIIա և VIIբ դասարանի աշակերտները տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի Մարգարիտա Բարսեղյանի ղեկավարությամբ և ուղեկցությամբ անցկացրին դաս -էքսկուրսիա Մասիսի «Գարուն» կարի ֆաբրիկա, ֆաբրիկայի տեխնոլոգ Սուսաննա Գրիգորյանի ուղեկցությամբ: Ֆաբրիկան հիմնադրվել է 1980թ. և երկար տարիներ կատարում է ՀՀ Պաշտպանության նախարարության. պատվերները, ինչպես նաև կարվում են տարբեր հագուստներ և անկողնային…

Երգի թևերով

Մայիսի 4, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հոգին ջերմացնող, գարնանային տրամադրություն պարգևող և սիրով շաղախված էր Գավառի ավագ դպրոցի շնորհաշատ աշակերտուհի Էվելինա Առաքելյանի «Երգի թևերով» մենահամերգը: Այն երախտագիտության և մեծ սիրո արտահայտությունն էր իր ուսուցիչների, ընտանիքի, ընկերների, իրենց կյանքը հանուն հայրենիքի չխնայած հայ քաջարի զինվորների հանդեպ: Շնորհակալ աշակերտուհին գեղեցիկ խոսքեր ուղղեց իր երգի ուսուցչուհի Լիա Տոնոյանին, որի…

Գիտելիքը կփրկի աշխարհը

Մայիսի 4, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Տառերի ուսուցման ավարտի հետ կապված միջոցառումների շարանը շարունակվում է Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում:

Այսօր՝ ապրիլի 27-ին,դպրոցի հանդիսությունների սրահի բեմը իրենց ներկայությամբ զարդարում էին 2016-17 ուսումնական տարվա I «Ա» դասարանի աշակերտներն իրենց բազմափորձ ու բազմավաստակ ուսուցչուհու,ուսումնական աշխատանքների գծով տնօրենի տեղակալ Անահիտ Հունանյանի գլխավորությամբ:

Տիկին Հունանյանի ուսուցանած ու դաստիարակած…

Տառուսուցման ավարտի միջոցառումները շարունակվում են

Մայիսի 4, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի տառուսուցման ավարտի հերթական միջոցառումը կազմակերպել էր առաջին «Գ» դասարանի երիտասարդ, բայց արդեն սիրված ու հմուտ ուսուցչուհի Նարինե Աղասարյանը:
Դպրոցի հանդիսությունների դահլիճի բեմում նրա սաներն են:
Ամեն ինչ հրաշալի էր, գեղեցիկ ու ուսանելի, նույնիսկ՝ օրինակելի:
Աշակերտների սահուն խոսքը, բեմարվեստի և երգարվեստի…

  • Դասերի առցանց պլանավորում - Planboard

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարի Գասպարյան

    Կրթական ֆորումի հարգելի մասնակիցներ Այս թեմայի շրջանակներում կազմակերպվում է քննարկում դասերի պլանավորման առցանց գործիքների վերաբերյալ․․․

  • Տարբեր երկրների կրթական համակարգերը

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Ճապոնիայի դպրոցական կրթությունը Կրթության ոլորտում Ճապոնիայի կատարած ծախսերի տեսակարար կշիռը պետական բյուջեի ընդհանուր ծախսերում զգալիորեն զիջում է արևելյան որոշ երկրների նույն ցուցանիշին: Եթե Չինաստանում այն 16.7% է, իսկ Կորեայում՝ 18.2%,…

  • ՄԵԴԻԱԳՐԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՎԼՈԳԻՆԳ

    Թեմայի հեղինակ՝ Տ. Յափունջյան

    1. Մեդիագրագիտություն · Ի՞նչ է նշանակում լինել մեդիագրագետ: Ինչպես ստանալ, սպառել և տարածել տեղեկատվությունը: Ինչպես զատել արժանահավատ և սուտ տեղեկությունները: Ինչու է անհրաժեշտ կասկածել ցանկացած տեսակի տեղեկատվության հավաստիությանը: Ինչպես չդառնալ…

  • ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ԱՌՑԱՆՑ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ և ծնողներ, սիրելի երեխաներ․ «Հայաստանի օպերատորների միություն» ՀԿ-ն Հեռահաղորդակցության միջազգային միության (ITU) հետ համատեղ Հայաստանում անցկացնում է Երեխաների առցանց անվտանգությանը նվիրված ծրագիր: Ծրագրի շրջանակներում ստեղծված «Համացանցի ռեսուրսների անվտանգ…

  • Գիտելիքների ստուգման ինտերակտիվ թեստերի ստեղծում (Liveworksheets)

    Թեմայի հեղինակ՝ Lusman

    «Գիտելիքների ստուգման ինտերակտիվ թեստերի ստեղծում (Liveworksheets)» թեմայով դասընթաց: Դասընթացավար՝ Լուսինե Մանուկյան (lusine@ktak.am) Մեկնարկ՝ 01.05.23 ավարտ՝ 07.05.2023թ Դասընթացին միանալու և նյութերին ծանոթանալու համար՝ https://dlc.armedu.am/course/view.php?id=84 (https://dlc.armedu.am/course/view.php?id=84&fbclid=IwAR2O

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

    ՀՀ ԿԳՄՍՆ «Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոն» հիմնադրամը մշակում է հերթական ատեստավորման ենթակա ուսուցչի մասնագիտական զարգացման կարիքների գնահատման աշխատակարգ և ուղեցույց: Գյումրու թիվ 38 հիմնական դպրոցը հանդիսանում է ԿԳՄՍ նախարարության կողմից հաստատված վերապատրաստող կազմակերպություն։ Վերապատրաստումների անցկացման ընթացքում ձեռք բերված փորձը հուշեց գրել այս ծրագիրը, որը հիմք կհանդիսանա ուսուցիչների ինքնագնահատման գործիքների ստեղծման համար։ Ուսուցչի մասնագիտական զարգացման կարիքների գնահատումը նախատեսվում է իրականացնել ուսուցչի  ինքնագնահատման, ինչպես նաև ուսումնական հաստատության տնօրենի, տնօրենի տեղակալի, առարկայական մեթոդական միավորման նախագահի դիտարկումների և դասալսումների միջոցով: Գնահատումն իրականացվելու է ամեն տարի՝ սեպտեմբեր-հունվար ամիսներին: Ուսուցչի մասնագիտական զարգացման կարիքների գնահատման ենթակա են տվյալ հանրակրթական ուսումնական հաստատության ընթացիկ ուստարում հերթական ատեստավորման ենթակա բոլոր ուսուցիչները: Դպրոցի տնօրինությունը չունի գործընթացը լիարժեք  վերահսկելու  և կարիքների վերհանման  գործուն մեխանիզմներ, իսկ ուսուցիչը՝  ինքնագնահատման գործիքներ,  որը կառաջացնի որոշակի խուճապ ուսուցիչների մոտ։ Ելնելով վերոհիշյալից ԿԶՆԱԿ հիմնադրամի կողմից առաջարկվող ինքնագնահատման հարցաթերթիկը լրացնելու համար անհրաժեշտ է ապահովել ուսուցիչների մասնագիտական կարիքների վերհանման անկողմնակալ, միջանկյալ  մեխանիզմ։ Ստեղծել ՈԻԿՀ (Ուսումնական կառավարման համակարգ) հարթակներից որևէ մեկի ՝ MS Teams, Google Classroom, Moodle  միջոցով հարցերի բանկ, որն իր մեջ կընդգրկի  շարունակական լրացվող հարցեր այն բոլոր բաղադրիչներից, որոնք ուսումնասիրվում են պարտադիր ատեստավորման ենթական ուսուցիչների վերապատրաստման ընթացքում։ Հարցաշարերը կկազմվեն Google Forms կամ MS Forms գործիքներով: Միջանկյալ գործիքները հնարավորություն կընձեռեն ուսուցիչներին  մինչև տնօրինության կողմից հարցաթերթիկի լրացումը բացահայտել իրենց կարիքները և լինել ավելի ինքնավստահ և ինքնուրույն շարունակաբար աշխատել իր մասնագիտական զարգացման վրա։ Գործիքի ստեղծումից հետո  կառաջարկենք վերապատրաստող կազմակերպություններին, որպեսզի նրանք ևս օգտագործեն այս միջանկայլ մեխանիզմը և վերապատրաստումների որակն ավելի բարձրացնեն, դարձնեն նպատակային, և´ ուսուցիչները, և´ վերապատրաստող կազմակերպությունները հնարավորություն կունենան իրենց աշխատանքի որակը բարձրացնելու, կաջակցենք ԿԳՄՍ նախարարությանը այս գործընթացը արդյունավետ անցկացնելու գործում։   Նմուշ օրինակ, որը սակայն մշտապես փոփոխվելու է և վերամշվելու պայմանավորված կրթական բարեփոխումներով։ Նախատեսում ենք նաև աջակցել մեթոդմիավորումներին դասալսումների վերլուծությունների համար։ Հարթակից օգտվելու հնարավորություն կստեղծվի նաև հանրակրթական դպրոցների  տնօրինությանը։   Հաստատված պետական և առարկայական նոր չափորոշիչներում կարևոր դեր է հատկացված սովորողների քննադատական մտածողության զարգացմանը, նախագծեր իրականացնելուն, որը սակայն  կարող է միայն իրականացնել այն ուսուցիչը որն ինքը ունի հետազոտական հմտություններ և կարողունակություններ:  Չափորոշչային պահանջները իրականացնելու համար անհրաժեշտ է առաջին հերթին զարգացնել ուսուցիչների մասնագիտական և հետազոտական հմտությունները: Շատ ուսուցիչներ ի վիճակի չեն խնդիրները բացահայտելու ինքնուրույն լուծումներ առաջարկելու առավել ևս դրանք լուծելու: Ուսուցիչները պարտադիր ատեստացիոն վերապատրաստումների ժամանակ լուրջ դժվարությունների են հանդիպում հետազոտական աշխատանքեր գրելու ընթացքում, մասսայական արտագրություններ, կոռուպցիոն ռիսկեր: Վերապատրաստումները ավարտվելուց հետո ուսուցիչները մեծամասամբ ի վիճակի չեն լինում ինքնուրույն լուծումներ գտնելու, դպրոցը կենդանի օրգանիզմ է, անընդհատ նոր փոփոխությունների կարիք կզգացվի: Հետևաբար այս պահին առաջնահերթություն է ուսուցիչների հետազոտական հմտությունների զարգացումը: Նախնական փուլում մեր կողմից կիրականցվի հարցում ուսուցիչների հետ, վերապատրաստում անցած  Շիրակի մարզի տարբեր շրջանների ուսուցիչների մոտ, բացահայտելու համար նրանց կրթական կարիքները, մասնավորապես հետազոտական աշխատանքներ իրականացնելիս, դասպլաններ կազմելիս:   Երկրոդ փուլում ընտրված ուսուցիչների հետ  ըստ իրենց կարիքների կանցկացվեն անհատական վերապատրաստումներ և հետազոտական հմտությունների զարգացման աշխատանքներ:   Գործնական մասում նրանց հետ կզարգացնեք հետազոտական աշխատանքներ գրելու  հմտություններ:  Արդյունքում կստեղծվի հետազոտական աշխատանքների բանկ, որը հասանելի կլինի մյուս ուսուցիչներին ևս, որոնք կարող են այդ հետազոտությունների արդյունքներն  օգտագործել  խմբակների և նախագծային ուսուցման աշխատանքները պլանավորելիս:   Բացահայտված կարիքները և առաջադրված խնդիրների լուծումները կփոխանցվեն ԿԳՄՍ նախարարություն  կրթական քաղաքականության ռազմավարություններ  մշակելու համար:

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 7-րդ դասարան

    Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի   ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում  եմ  բոլորիս  արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:

  • Տեղեկատվական հաղորդակցության տեխնոլոգիաների խմբակ Ախլաթյանի միջն. դպրոցում

    ՏՀՏ խմբակ

  • Տեղեկատվական հաղորդակցության տեխնոլոգիաներ

    ՏՀՏ խմբակ

  • Ինտերակտիվ ընթերցանություն 4 ՙՙՕզի կախարդը՚՚