ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Ճանապարհորդություն դեպի հեքիաթային Հնդկաստան և Չինաստան

Մայիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում ապրիլի 26-ին ամփոփիչ բաց դաս էր 8ա և 8բ դասարանների միջև: Դասը անցկացրեց աշխարհագրության ուսուցչուհի Տ. Հարությունյանը: Դասի թեման էր ճանապարհորդություն դեպի հեքիաթային Հնդկաստան և Չինաստան: Աշակերտները ներկայացրեցին Հնդկաստանի և Չինաստանի՝ տնտեսությունը,բնակչությունը,մշակույթը և դիցաբանությունը:Դասի նպատակն էր համեմատություն անցկացնել երկու պետությունների միջև: Աշակերտները հետաքրքիր…

Հաղթարշավ

Մայիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 27-ին ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Սևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան N1 հիմնական դպրոցի աշակերտները մասնակցեցին ՀՀ մարզերի, Երևան քաղաքի և ԼՂՀ-ի հանրակրթական դպրոցների 4-7-րդ դասարանների միջև կազմակերպված <<Սպորտլանդիա 2017>> մարզական միջոցառմանը: Մրցույթը բաղկացած էր բազմազան վարժություններից և խաղերից: Խաղային բոլոր ձևերում դպրոցի աշակերտները /մարզիչներ` Հ. Խաչատրյան, Ս. Պետրոսյան/ ունեցան փայլուն արդյունքներ`…

Ջահերով երթ

Մայիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

   Հայոց ցեղասպանության 102-րդ տարելիցի առթիվ ապրիլի 23-ի երեկոյան արդեն ավանդական դարձած ջահերով երթին մասնակցեցինք նաև մենք`Գավառի ավագ դպրոցի մի խումբ աշակերտներ և ուսուցիչներ: Այնքան տարբեր զգացմունքներ էին պատել մեր հոգիները, որ դժվար է առանձնացնել որևէ մեկը: Հայրենասիրություն, ցավ, ոգեկոչում, ցասում, հուզում և հպարտություն :Հպարտություն ազգիս երիտասարդ սերնդի համար, որը…

«Պատանի հրշեջ» հանրապետական մարզական առաջնություն

Մայիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Գավառի ավագ դպրոցի աշակերտներ Հարություն Գևորգյանը, Մարիամ Հակոբյանը, Հովհաննես Սաղաթելյանը, Ռոզա Խաչատրյանը և Սեդա Միրիբյանը, մասնակցելով ‹‹Պատանի հրշեջ›› մարզական առաջնության մարզային փուլում, հաղթեցին ու ընդգրկվեցին Գեղարքունիքի մարզը  ներկայացնող հավաքական  թիմի կազմում: Մեր պատանի հրշեջները առաջնության հանրապետական փուլում էլ բավականին լավ արդյուք ցուցաբերեցին: Նրանք  գրավեցին 4-րդ պատվավոր տեղը /թիմերի ընդհանուր քանակը՝ 12/…

Վենետիկի Մխիթարյան Միաբանությունը (300-ամյակ)

Մայիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

«Ես ավելի շատ վախենում եմ Մխիթարյանների տպագրական գործիքներից, քան` հայ ֆիդայինների զենքերից»:
Սուլթան  Աբդուլ  Համիդ

ՀՀ սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան-Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքականության շրջանակներում իրականացնում է «Մեր մեծերը» ծրագիրը, որի նպատակը նոր ձևավորվող սերնդի մեջ հայրենասիրության արմատավորելն ու հայապահպանության նպաստելն է:2017 թվականի «Մեր մեծերը» ծրագրում ընդգրկվել է նաև Վենետիկի Մխիթարյան Միաբանությունը…

Բեկանեմ շանթեր,կոչեմ ապրողաց

Մայիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հրազդանի Պ. Սևակի անվան №8 հիմն. դպրոցի VIա դասարանը (դասղեկ Ա. Մարգարյան) իր «Պայքարողն ապրում է, եթե նույնիսկ մեռնում է» միջոցառմամբ վերստին հաստատեց, որ հայի ապրելու և գոյությունը շարունակելու իրավունքը այդ իրավունքը ծնող ուժն է, ազատ ու անկախ ապրելու իր կամքը,իր նահատակներին ոգեկոչելու և հզոր հայրենիք կերտելու գաղափարը…

Նորամուծություն կրթական ոլորտում. «YanLog» հավելված

Մայիսի 2, 2017
ՏՀՏ նորություններ

Այս տարի Հայաստանի դպրոցների աշակերտուհիները հնարավորություն ունեցան մասնակցել ԿԱԻ-ի Ինֆորմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիների բաժնի և «Կանայք և տեղեկատվական հասարակությունը» ՀԿ-ի կողմից կազմակերպված «Աշխարհի խոշորագույն ձեռներեցության մրցույթը աղջիկների համար» ծրագրին:

Խ.Աբովյանի  անվան ՀՊՄՀ հենակետային վարժարանը մասնակցում է  այդ ծրագրին՝ ներկայացնելով RINGS թիմը: Շատ աշակերտներ և ուսանողներ (հատկապես մարզերի) իրազեկված չեն  Հայաստանում և արտերկրում…

Աշտարակի հ.2 դպրոցի աղջիկների խումբը ստեղծել է Safe Internet  բջջային հավելվածը

Մայիսի 2, 2017
ՏՀՏ նորություններ

Անհնարին է պատկերացնել մեր կյանքը առանց համացանցի, որտեղ թվում է չկան սահմաններ և թվում էթե ամեն ինչ կարող ես անել:

 Զարգանում է համացանցը, միևնույն ժամանակ համացանցում ավելանում են վտանգների տեսակներն ու քանակը, ինչպես նաև օգտվող երեխաների քանակը:

Երեխաների անվտանգությունը համացանցում մեծ խնդիր է: Նրանք  հաճախ անտեսում են հնարավոր վտանգները: Իրազեկված…

Օգնություն երեխաներին մասնագիտական կողմնորոշման ուղղությամբ

Ապրիլի 28, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Այսօր Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան №11 հիմնական  դպրոցի համակարգիչների կաբինետում «Օգնենք երեխաներին» հասարակական կազմակերպության կողմից դպրոցում ներառական և հատուկ կրթություն ստացող VIII-IX դասարանների աշակերտների հետ «Մասնագիտական կողմնորոշում» թեմայով անցկացվել է սեմինար-պարապմունք, որը վարում էր կազմակերպության ներկայացուցիչ Անահիտ Երնջակյանը:

Պարապմունքի նպատակն էր օգնել երեխաներին ճիշտ ընտրելու ապագա մասնագիտությունը:
Սեմինար-պարապմունքին մասնակցում…

Շաաթօրյակ Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում

Ապրիլի 28, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Գարնանային ուժեղ քամին չխանգարեց դպրոցի շրջակայքի բարեկարգման նպատակով 2017թ. ապրիլի 22-ին տնօրենության կողմից հայտարարված շաբաթօրյակի իրականացմանը:
Բարձր տրամադրությամբ դպրոց եկած աշակերտները և դասղեկները ձեռնամուխ եղան դպրոցի շրջակայքի մաքրման աշխատանքներին:
Նախապես կատարվել էր աշխատանքի բաժանում. յուրաքանչյուր դասարան գիտեր իր անելիքը:
Շաբաթօրյակին մասնակցում էին նաև ծնողներ, ուսուցիչներ:
Կատարված…

  • Տնտեսական գործընթացի հաստատուն, փոփոխական,ընդհանուր ծախքերը:

    Հաստատուն ռեսուրսներ (fixed resources) – Ֆիրմայի կողմից օգտագործվող բոլոր այն ռեսուրսները, որոնց քանակը կարճատև ժամանակահատվածում անփոփոխ է (հողը, շենքերը, շինություններն ու մեքենասարքավորումները): Փոփոխուն ռեսուրսներ (variable resources) – Ֆիրմայի կողմից օգտագործվող բոլոր այն ռեսուրսները, որոնց քանակը կարելի է փոփոխել (հումք, վառելիք, էներգիա, աշխատանք) կարճաժամկետ հատվածում: Ընդհանուր արդյունք (total product–TP) – Արտադրված արտադրանքի ընդհանուր քանակը: Եթե կապիտալը (K) հաստատուն մեծություն է, իսկ աշխատանքը (L) փոփոխուն, ապա փոփոխուն գործոնի ընդհանուր արդյունքը ներկայացնում է թողարկման ծավալը` Q(TP)=f(L): Միջին արդյունք (average product–AP) – Ընդհանուր արտադրանքը բաժանած տվյալ ծավալով արտադրանք արտադրելու համար պահանջվող փոփոխուն ռեսուրսի (օրինակ` աշխատանքի) միավորների քանակին (APL=TP/L):Խնդիրների միջոցով կամրապնդենք անցած նյութը:Առաջադրանք   Ընկերության մշտական ծախսերը (FC)  կազմում են 100 հազար դրամ ամսական. Աղյուսակում ներկայացված են փոփոխական ծախսերի արժեքները: Հաշվարկել սահմանային ծախսերը եւ ներկայացնել  աղյուսակում  հաստատուն, փոփոխական և համախառն ծախսեր փոփոխոթյունը: Նշել գրաֆիկի վրա արտադրության այն ավալը, որից հետո ուժի մեջ է մտնում նվազող սահմանային հատուցման օրենքը: TC=VC+FC     MC=TC2- TC1/ Q2-Q1 Q VC TC MC 0 0 100 10 10 100 200 8 20 180 280 7 30 250 350 5 40 300 400 5 50 350 450 7 60 420 520 9 70 510 610 11 80 620 720 9

  • Հայոց Արշակունի թագավորներ. Պապ թագավոր

    Ներկայացնում եմ Հայոց արքաներից Պապ Արշակունուն(353 - 374),Արշակունյաց Հայաստանի արքա,ամենաերիտասարդ, ամենաքիչը կառավարած, ամենափորձառու, պետականամետ գործիչներից մեկին,որը գահակալել է 368 (370)-374 թվականներին, Արշակ Բ-ի և Փառանձեմի որդին։ Պապը անչափահաս ժամանակ ստանձնել է Արշակունիների գահը, քանի որ իր հայրը գերի էր Անհուշ բերդում։

  • Prepositions in English language

    Այս դասընթացի ընթացում մենք միասին ուսումնասիրելու են Անգերեն լեզվի նախդիրներ մասին:Սովորելու ենք նրանց տեսակների և կիրառության մասին:

  • Իմ ժողովրդի հաղթանակները

  • ԵՐԿՐԱԳՆԴԻ ԲՆՈՒԹՅՈՒՆԸ

  • Մարսողության համակարգի օրգաններ և գեղձեր

    Դասընթացը նախատեսված է աշակերտների,ուսուցիչների,ինքնակրթությամբ զբաղվող անձանց համար: Դասընթացի նպատակն է խթանել ճանաչողական կարողությունների և հմտությունների զարգացումը: Սովորողները պետք է իմանան մարսողական համակարգի կառուցվածքի մեջ մտնող օրգանների և գեղձերի կառուցվածքն ու ֆունկցիաները,դրանք հիմնավորեն օրինակներով,բացատրեն դրանց նշանակությունը:Կարողանան կազմել մարսողական համակարգի օրգանների և գեղձերի  վերաբերյալ աղյուսակներ,գծապատկերներ,իրականացնեն  մարսողական ֆերմենտների հատկությունները ցուցադրող փորձեր,գրանցել արդյունքները,վերլուծել: Զարգացնել ճանաչողական գործընթացներ,տրամաբանական մտածողություն,հիշողություն,համարժեք խոսք:

  • Ֆինանսական կրթությունը դպրոցում․բյուջե

    <<Բյուջե>> բառն առաջացել է միջնադարյան անգլերեն <<budjet>> բառից,որով անվանվում էր այն քսակը,որում թագավորը պահում էր հանրային ծախսերի համար նախատեսված փողերը։Այսօր,բյուջե ասելով, հասկանում ենք եկամուտների և ծախսերի ամբողջությունը։ Բյուջեն կարող է լինել պետական ,անձնական,ընտանեկան,համայնքային և այլն․․․ 

  • Մեխանիկական տատանումներ:Ձայն

    Այն առաձգական ալիքները, որոնք կարող են մարդու մոտ լսողական զգացողություն առաջացնել, կոչվումեն ձայնային ալիքներ կամ պարզապես ձայն: Գոյություն ունեն ձայնի բնական և արհեստական աղբյուրներ:Մարդու ականջն ընդունակ է ընկալել մոտավորապես 16 Հց-ից մինչև 20 կՀց հաճախությամբ առաձգական ալիքները: Դրա համար էլ 16 Հց-ից մինչև 20 կՀց տիրույթում ընկած հաճախությունները կոչվում են ձայնային: Ցանկացած մարմին, որ տատանվում է ձայնային հաճախությամբ, ձայնի աղբյուր է, քանի որ նրան շրջապատող միջավայրում առաջանում են նրանից տարածվող ձայնային ալիքներ: Ձայնը տարածվում է առաձգական միջավայրում: Անօդ տարածության մեջ ձայնային ալիքները չեն կարող տարածվել: Ձայնի ընկալման բնույթը շատ բանով կախված է այն տարածքի կառուցվածքից, որտեղ ունկնդրում են խոսքը կամ երաժշտությունը: Սա բացատրվում է նրանով, որ փակ տարածքներում, բացի անմիջական ձայնից, ունկնդիրն ընկալում է նաև այդ ձայնի արագ իրար հաջորդող կրկնությունների միավորյալ շարքը, որն առաջանում է տարածքում գտնվող առարկաներից, պատերից, առաստաղից և հատակից ձայնի բազմակի անդրադարձումներից: Ձայնի տևողության մեծացումը, որն առաջ է գալիս տարբեր արգելքներից ձայնի անդրադարձումների շնորհիվ, կոչվում է ռեվերբերացիա:   Ռեվերբերացիան մեծ է լինում դատարկ շինություններում, որտեղ այն թնդացող արձագանք է առաջացնում: Եվ հակառակը, փափուկ պաստառապատ պատերով, վարագույրներով, փափուկ կահույքով, գորգերով, ինչպես նաև մարդկանցով լցված շինությունները լավ են կլանում ձայնը, ուստի ռեվերբերացիան դրանցում աննշան է:  Ձայնի անդրադարձմամբ է բացատրվում նաև արձագանքը:   Արձագանքը ձայնային ալիք է, որն անդրադարձել է որևէ արգելքից (շենքից, բլուրից, անտառից և այլնից) և վերադարձել դեպի սկզբնաղբյուրը

  • Золушка

    Золушка – одна из самых известных и самых романтичных сказок в этом мире, рассказанная Шарлем Перро. Читать сказку Золушка онлайн – это погрузиться вместе со своим ребенком в мир волшебства и грез, о которых мечтает каждая девушка на этой планете. Чуть ли не каждое юное создание мечтает потеряться и быть найденной прекрасным принцем. Вот только такие подарки судьбы можно получить только за доброту и усердие, за хорошее отношение к людям и окружающему миру.   Цель, задачи Цель:воспитание эмоционально-ценностного отношения к искусству через освоение новых произведений и знаний о музыке Задачи: Образовательные: 1) В доступной для детей форме преподнести сведения о французском сказочнике Шарле Перро, о композиторе С. С. Прокофьеве, о жанре балета, об инструментах симфонического оркестра (скрипка, ударные, духовые); 2) на основе эмоционально-нравственного восприятия музыки С. Прокофьева и сказки Ш. Перро помочь детям почувствовать состояние восторга, любви, утраты надежд на счастье; 3)при организации звучания музыкального оркестра использовать проблемную ситуацию для выбора инструментов, подходящих по тембру в передаче образа (фрагмент «Полночь»), умение вслушиваться в музыку, продолжить рассказ о событиях в сказке. Развивающие: 1) развивать в детях умение выразительно рассказывать придуманную историю, сочетать свой рассказ с музыкой, умение проанализировать свой рисунок, умение слушать речь другого человека и задавать вопросы; 2) развивать умение сравнивать контрастные образы, выделять отличительные черты и средства выразительности (инструменты, тембры звучания), умение выразить чувства, заложенные в этих фрагментах; 3) развивать умение петь легким, активным звуком, четко произнося слова в быстром темпе, выражать в своем исполнении игривое, праздничное настроение, сочетать пение с элементами танцевальных движений. Воспитательные: 1) воспитывать уважение к своему труду и труду другого человека, умение видеть в работах красивое. Планируемые результаты урока: Личностные • сформирована коммуникативная компетентность в общении и  сотрудничестве со сверстниками •сформировано уважительного отношения к иному мнению, истории? Предметные • воспринимают музыку различных жанров, размышлять о музыкальных произведениях как способе выражения чувств имыслей человека, эмоционально, эстетически откликаться на искусство; •узнаютмузыку и называют имена выдающихся композиторов  разных стран мира; •используют музыкальные образы при создании  музыкально-пластических композиций, исполнении инструментальной  импровизации Метапредметные •Познавательные: умеют соотносить свои действия с планируемыми результатами, осуществляют контроль своей деятельности в процессе достижения результата •Регулятивные: принимают учебную задачу, понимают план действий, планируют свое действие в соответствии с поставленной задачей и условиями ее реализации, в том числе во внутреннем плане; адекватно воспринимают оценку учителя; •Коммуникативные: умеют организовывать  учебное сотрудничество и совместную деятельность с учителем и сверстниками;   учитывают разные мнения и стремиться к координации различных позиций в сотрудничестве; • формулируют собственное мнение и позицию;

  • ներքին էներգիա

    Գաղափար տալ ջերմաքանակի՝ ներքին էներգիայի փոփոխությունը չափող մեծության մասին: