ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ժաննա Անդրեասյանը հանդիպել է ՄԱԿ գլխավոր քարտուղարի Երիտասարդության հարցերով գրասենյակի ղեկավարի հետ

Սեպտեմբերի 13, 2024
Միջազգային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր ընդունել է ՄԱԿ գլխավոր քարտուղարի փոխտեղակալ, Երիտասարդության հարցերով գրասենյակի ղեկավար Ֆելիպե Պաույերիին, որը Հայաստան է ժամանել Միջխորհրդարանական միության երիտասարդ պատգամավորների 10-րդ գլոբալ համաժողովին մասնակցելու նպատակով:

Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:

Ժաննա Անդրեասյանը, ողջունելով Ֆելիպե Պաույերիի այցը Հայաստան, կարևորել է Հայաստանի և Միավորված ազգերի կազմակերպության միջև բարեկամական հարաբերությունները: Նախարարն ընդգծել է՝ ԿԳՄՍ նախարարությունը երիտասարդական քաղաքականություն իրականացնող միակ պետական մարմինն է, ինչը մեծ պատասխանատվություն է:

«Մեր երկրում առկա են քաղաքացիական հասարակության լայն սեկտոր և լավ փորձառություն ունեցող հասարակական կազմակերպություններ, որոնք ակտիվորեն աշխատում են այս ոլորտում, բայց մեզ համար շատ կարևոր է նաև ունենալ քաղաքականություն, որը կծառայի այդ սեկտորի հետ կապերի ամրապնդմանը ու կնպաստի երիտասարդների կարողությունների հզորացմանը»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:

ԿԳՄՍ նախարարը տեղեկացրել է՝ պետական ֆինանսավորմամբ և ամենամյա պարբերականությամբ իրականացվում են մի շարք ծրագրեր, որոնք ուղղված են հանրային կյանքում և պետականաշինության գործընթացում երիտասարդության մասնակցության խրախուսմանը, նրանց իրավունքների իրացմանը, երիտասարդների ներուժի բացահայտմանը, կարողությունների զարգացմանը, ինչպես նաև սոցիալականացման, ինքնիրացման, ներգրավման ու զարգացման անհրաժեշտ պայմանների ստեղծմանն ու մեխանիզմների խթանմանը։

Այս համատեքստում Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» օրենքի նախագծի մշակմանը, որի շուրջ աշխատանքները մեկնարկել են 2023 թվականից: Նախարարի խոսքով՝ օրենքը սահմանելու է ՀՀ-ում երիտասարդության զարգացման պետական քաղաքականության սկզբունքները և նպատակները, կարգավորելու է երիտասարդների, երիտասարդ ընտանիքների, երիտասարդական աշխատողների, հասարակական կազմակերպությունների, երիտասարդական խորհրդատվական մարմինների և պետության փոխհարաբերությունները: Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է՝ նախագծի մշակման նպատակով ձևավորված աշխատանքային խումբը հանրային քննարկումներ է իրականացրել ՀՀ բոլոր մարզերում, որի արդյունքում նախագիծը լրամշակվել է և ներկայացվել Կառավարություն:

ԿԳՄՍ նախարարն անդրադարձել է նաև ՀՀ-ում երիտասարդական կենտրոնների ստեղծմանը: Նա ընդգծել է՝ նորաստեղծ կենտրոնները նպաստելու են մարզաբնակ երիտասարդության ներուժի բացահայտմանը, համակողմանի զարգացմանը, ինքնադրսևորման և ինտելեկտուալ ժամանցի կազմակերպմանը։ Նա տեղեկացրել է՝ ՀՀ մարզերում արդեն իսկ բացված 4 կենտրոններից բացի 2024 թվականին ընթացքի մեջ է ևս չորս երիտասարդական կենտրոնների հիմնումը՝ Գեղարքունիքի, Արարատի, Շիրակի և Սյունիքի մարզերում:

Նախարարը նաև ներկայացրել է ՀՀ-ում երիտասարդների կարողությունների զարգացմանն ուղղված ծրագրերը, որոնք, մասնավորապես, վերաբերում են երիտասարդների քաղաքացիական կրթության, մեդիագրագիտության և ֆինանսական գրագիտության, առաջին օգնության և առողջ ապրելակերպի, երիտասարդական աշխատանքի, մասնագիտական կողմնորոշման, սոցիալական ձեռներեցության, կամավորության խթանմանը:

ՄԱԿ գլխավոր քարտուղարի փոխտեղակալ, Երիտասարդության հարցերով գրասենյակի ղեկավար Ֆելիպե Պաույերին շնորհակալություն է հայտնել ընդունելության համար և կարևորել Հայաստանի հետ համագործակցության լայն շրջանակը: Նա տեղեկացրել է՝ Երիտասարդության հարցերով գրասենյակը ստեղծվել է 2022 թվականին ՄԱԿ գլխավոր ասամբլեայի կողմից և նպատակ ունի առաջ մղել երիտասարդության իրավունքներն ու կարիքները գլոբալ մակարդակում, ինչպես նաև ուղղված է ՄԱԿ-ի բոլոր նախաձեռնություններում երիտասարդների ներգրավվածության բարձրացմանը։

Ֆելիպե Պաույերին ընդգծել է՝ գրասենյակը նաև խթանում է երիտասարդների մասնակցությունը որոշումների կայացման, կայուն զարգացման ու խաղաղության հաստատման գործնթացներում, աջակցում է երիտասարդության սոցիալական, տնտեսական և մշակութային իրավունքների զարգացմանը։

Հանդիպման ընթացքում կողմերը քննարկել են նաև երկկողմ հետաքրքրություն ներկայացնող այլ հարցեր՝ պատրաստակամություն հայտնելով մեկտեղելու ջանքերը համատեղ ծրագրերի իրականացման և համագործակցության ամրապնդման հարցում:

ՄԱԿ գլխավոր քարտուղարի փոխտեղակալ, Երիտասարդության հարցերով գրասենյակի ղեկավարը Միջխորհրդարանական միության երիտասարդ պատգամավորների 10-րդ գլոբալ համաժողովի շրջանակում հանդիպելու է երիտասարդական հասարակական կազմակերպությունների, երիտասարդական պետական կենտրոնների ներկայացուցիչների, երիտասարդ դիվանագետների հետ՝ քննարկելու երիտասարդների առաջխաղացման, ազգային և գլոբալ մակարդակներում որոշումների կայացման գործում նրանց ներգրավվածության հետ կապված հարցեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան