ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Օրվա խորհուրդ

«Ապրել միասին» («Vivre ensemble»)․ Ֆրանկոֆոնիայի գագաթնաժողով 2018

Հոկտեմբերի 8, 2018
Օրվա խորհուրդ

Ֆրանկոֆոնիայի տասնյոթերորդ գագաթնաժողով (ֆր.՝ Sommet de la francophonie), Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպության 17-րդ գագաթնաժողովը, որն անց է կացվելու 2018 թվականի հոկտեմբերի 11-ից 12-ը՝ Հայաստանիմայրաքաղաք Երևանում։

Գագաթնաժողովի նպատակը ֆրանսերեն լեզվի և համընդհանուր արժեքների ամրագրումն է։ Երևանյան կոնֆերանսին մասնակցելու են Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպության 57 լիիրավ, 3 ասոցիացված անդա և 20 դիտորդ երկրների պատվիրակությունները։ Համաժողովին առաջին անգամ կմասնակցի Վրաստանի Հանրապետության ղեկավարությունը՝ վարչապետ Մամուկա Բախտաձեի գլխավորությամբ։

Ֆրանկոֆոնիայի 17-րդ գագաթաժողովն անցկացվում…

Շառլ Ազնավուր, 22․05․1924-01․10․2018

Հոկտեմբերի 4, 2018
Օրվա խորհուրդ

«Հավանաբար, իմ ամբողջ կյանքը ինքս իմ հանդեպ հաղթանակ է։ Ես սկսել եմ զրոյից, ինքնուրույն եմ ամեն ինչ սովորել. երաժշտություն, գրականություն, դերասանական վարպետություն։ Այդ տարիներին ուսումը վճարովի էր, իսկ իմ ընտանիքի հնարավորությունները՝ համեստ, այդ պատճառով էլ շուտ լքեցի դպրոցական նստարանը և այդ պահից սկսած ստիպված էի կյանքում ամեն ինչին ինքնուրույն հասնել».…

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՆԿԱԽՈՒԹՅԱՆ ՀՌՉԱԿՄԱՆ 27-ՐԴ ՏԱՐԵԴԱՐՁ

Սեպտեմբերի 20, 2018
Օրվա խորհուրդ

ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 21-ը ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՆԿԱԽՈՒԹՅԱՆ ՀՌՉԱԿՄԱՆ ՕՐՆ է

Հայաստանի Գերագույն խորհուրդը 1991թ. մարտի 1-ին ընդունեց Հայաստանի Հանրապետության տարածքում ԽՍՀՄ-ի կազմից դուրս գալու վերաբերյալ հանրաքվե անցկացնելու մասին որոշումը։ ԽՍՀՄ օրենսդրությանը լիովին համապատասխան 1991թ. սեպտեմբերի 21-ին ՀՀ տարածքում անցկացվեց հանրաքվե՝ «Համաձա՞յն եք, որ Հայաստանի Հանրապետությունը լինի անկախ ժողովրդավարական պետություն ԽՍՀՄ-ի կազմից դուրս» հարցով։…

Սեպտեմբերի 1՝ Գիտելիքի և դպրության օր

Օգոստոսի 31, 2018
Օրվա խորհուրդ

Սեպտեմբերի 1-ին՝ նոր ուսումնական տարվա առաջին օրը, Հայաստանում նշվում է Գիտելիքի և դպրության օրը:
Այն պետական տոն է 1984 թվականից:

Շնորհավորում ենք  Գիտելիքի և դպրության օրվա առթիվ։
Ցանկանում ենք խաղաղ, հաջողություններով ու հաղթանակներով լի նոր ուսումնական տարի։

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանի շնորհավորանքի խոսքը Գիտելիքի և…

Երեխաների պաշտպանության միջազգային օր

Հունիսի 1, 2018
Օրվա խորհուրդ

Երեխաների պաշտպանության միջազգային օրը նշվում է ամեն տարի հունիսի 1-ին, հաստատվել է 1949 թվականին Փարիզում Կանանց միջազգային դեմոկրատական ֆեդերացիայի կողմից։ Տոնը առաջին անգամ նշվել է 1950 թվականին։

Բացի այդ երեխաներին է նվիրված Երեխաների համաշխարհային օրը (նոյեմբերի 20) և Աֆրիկացի երեխաների պաշտպանության օրը (16 հունիս)։

Հայաստանը Երեխայի իրավունքների մասին կոնվենցիան (կցվում է) վավերացրել է 1990 թվականին, 1996 թվականին ընդունվել…

Հայաստանի Հանրապետության և մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակին նվիրված

Մայիսի 25, 2018
Օրվա խորհուրդ

Մայիսի 28-ին հանրապետությունում, այդ թվում՝ Երևանում և Սարդարապատի հուշահամալիրում տեղի կունենան Հայաստանի Հանրապետության և մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակին նվիրված համապետական մի շարք միջոցառումներ: 

Նշված միջոցառումներին ընդառաջ ստեղծվել է ներկայացված լոգոտիպը: Ձեզ ենք ներկայացնում դրա օգտագործման ուղեցույցը (կցվում է):

Լոգոտիպը հանրությունը կարող է արտատպելու միջոցով օգտագործել Հայաստանի…

«Վերջին դաս» միջոցառումը՝ մայիսի 25-ին

Մայիսի 24, 2018
Օրվա խորհուրդ

«Վերջին դաս» միջոցառումն այս տարի կկազմակերպվի մայիսի 25-ին:

2017-18 ուսումնական տարում Հայաստանի Հանրապետության հիմնական դպրոցների ավարտական 9-րդ դասարանները կունենան 31833 շրջանավարտներ, որից՝ 14928-ը աղջիկ: Հանրապետության ավագ և միջնակարգ դպրոցների 12-րդ դասարանը կավարտեն 9900 սովորողներ: 12-րդ դասարանի աշակերտների թվաքանակի շեղումը նախորդ տարիների օրինաչափությունից պայմանավորված է 2006-2007 ուստարում 12-ամյա կրթակարգի անցմամբ (կազմակերպվել…

«Թանգարանների գիշեր» միջոցառումը` մայիսի 19-ին

Մայիսի 18, 2018
Մշակութային լուրեր Օրվա խորհուրդ

Մայիսի 19-ին Հայաստանում արդեն 15-րդ անգամ և Արցախում 6-րդ անգամ անցկացվելու է Թանգարանների միջազգային օրվան նվիրված «Թանգարանների գիշեր» միջոցառումը: Մայիսի 18-ին ժամը 10:00-ից 18:00-ը, իսկ մայիսի 19-ին` 18:00-ից 24:00-ն Հայաստանի և Արցախի 116 թանգարանների դռներն անվճար բաց կլինեն հասարակության համար (ծրագիրը կցվում է, աղբյուր):

Թանգարանների միջազգային օր, մայիսի 18-ին նշվող ամենամյա տոն է։…

Հաղթական մայիս

Մայիսի 8, 2018
Օրվա խորհուրդ

Շուշիի ազատագրման օր

Հաղթանակի և խաղաղության տոն

Շուշիի ազատագրումը հայկական ռազմական ուժերի առաջին նշանակալից հաղթանակն էր Արցախյան ազատամարտում: Ճակատամարտը տեղի է ունեցել 1992 թ. մայիսի 8-ին ռազմավարական կարևոր Շուշի լեռնաքաղաքում։ Մարտական գործողությունները ճշգրիտ հաշվարկված էին և արդեն մյուս օրը Շուշին լիովին ազատագրված էր ադրբեջանցիներից: (ՎԻՔԻՊԵԴԻԱ)

  • Երկնքից երեք խնձոր ընկավ

      Հեքիաթները   ճշմարիտ  են ։Ոչ  թե  որովհետև  դրանք  պատմում  են , թե  վիշապներ  գոյություն  ունեն , այլ  որովհետև  դրանք  պատմում  են , որ  վիշապներին  կարելի   է  հաղթել։                                                                                             Նեյլ  Գեյման

  • Հայոց լեզու և գրականություն

      Ժամանակակից կրթական քաղաքականության մեջ կարևորում և դրական եմ համարում, որ կրթակարգն ստեղծվում է հետազոտությունների հիման վրա: 1.    Աշակերտներին հնարավորություն է տալիս բացահայտելու սեփական ընդունակությունները, շնորհները, հետաքրքրությունները, արժանիքներն ու նախասիրությունները: 2.    Կրթական գործընթացներն այնպես են մատուցվում, որ հետագայում աշակերտը կարողանա սեփական, ինքնուրույն ներդրումն ունենալ հասարակական կյանքում: 3.    Հետազոտության միջոցով ձեռք բերած փորձառությունը աշակերտներին օգնում է և նպաստում սոցիալական բնավորության ձևավորմանը: Կարևորում եմ նաև ժամանակակից մեթոդների  կիրառումը ուսումնական գործընթացում:   Պետական չափորոշիչներում հստակ նշվում են տրամաբանական կարողությունների և հմտությունների կարևորությունը սովորողի կյանքում, նրան ծանոթացնում ճանաչողական մեթոդներին և սովորեցնում դրանք գործնականում կիրառել, այդ թվում` ա գիտելիքներ ձեռք բերել զգայության, ընկալման, և մտապատկերման միջոցով բ. տեղեկատվական տեխնոլոգիաների միջոցով գ. վերլուծել` քննարկաման , մեկնաբանման, համեմատության միջոցով դ. մտահանգումներ անել` հակադրման, բնութագրման, ամփոփման , կշռադատման, ծրագրման միջոցով : ե. ինքնուրույն որոշումներ կայացնել և հիմնավորել զ. նպատակներ դնել և իրականացնել է. անաչառ գնահատել սեփական ուժերը և  զբաղվել ինքնադաստիարակությամբ և ինքնակրթյությամբ, գիտակցել, որ գիտությունը, արդիական տեխնոլոգիաները  կրթության մեծագույն արժեքներ են ժամանակակից աշխարհում ը. հարգել Հայաստանի պետական խորհրդանիշները, մարդու իրավունքները, լինել մարդասեր, հանդուրժող, բարեկիրթ և օրինապահ: Հիմա` 1.      Ժամանակակից կրթական քաղաքականության բացասական կողմերից է` տեղեկատվական տեխնոլոգիաների մեծապես տուրք տալը, որը տանում է ավանդական և արդիական ուսուցման մեթոդների ներդաշնակության խախտմանը,  արդյունքում հետ է մղում կենդանի գրքի,  ընթերցանության ձգտումը: 2.      Ժամանակակից կրթության քաղաքականության բացասական  կողմերց է նաև ուսումնական ծրագրերի անարդյունավետ ծանրաբեռնումը: 3.      Կրթությունը պետք է արտահայտի հասարակության տարբեր շերտերի նաև սոցիալական հասարակարգի ձգտումները: 4.      Պահանջարկը պետք է ներդաշնակ լինի կրթության հրամցրած առաջարկին, որը սակայն այնքան էլ այդպես չէ:

  • ԱՌՆՉՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՈՒՂՂԱՆԿՅՈՒՆ ԵՌԱՆԿՅԱՆ ԿՈՂՄԵՐԻ ԵՎ ԱՆԿՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

  • Եղիշե Չարենցը

                                     Ներածություն Եղիշե  Չարենցը  մեր  մեծագույն  բանաստեղծն է , մեծ է նրա ազդեցությունը մեր գրականության վրա, մեր երիտասարդության վրա.                                                                                                          Ակսել  բակունց   Ինչպես արվեստի ցանկացած տեսակ, այնպես էլ գրականությունը, ներգործելով մարդու երևակայության և հոգեկերտվածքի վրա, հղկում է նրա մտածելակերպը, լայնացնում մտահորիզոնը, կրթում է նրան, արթնացնում է ազնիվ ըմբռնումներ ու զգացումներ: Այն մարդու ստեղծագործ աշխատանքի տեսակ և իրականություն ճանաչելու յուրահատուկ եղանակ է՝ գեղարվեստական կերպարների և խոսքի միջոցով արտացոլելով իրականությունը:    Եղիշե Չարենցի կյանքի ու գործի մասին շատերն են գրում և շատ են   գրում: Չարենցի ստեղծագործությունը մի նոր դարաշրջան է հայ գեղարվեստական մտքի ասպարեզում, որն առանձնահատուկ տեղ է գրավում գրականության մեջ: Հանճարեղ գրողի ստեղծագործությունն  ունի շատ երակներ ու շերտեր, որոնք ուրույն իմաստ և հնչեղություն են ստանում յուրաքանչյուր նոր առնչության դեպքում: Հանճարեղ գրողի ստեղծագործությունը ամեն նոր սերնդի համար կպահպանի ուրույն հմայք և թաքուն հստակություն:    Չարենցի պոեզիայի, ինչպես նաև՝ նրա հրատակչական գործունեության մասին չարենցագիտության մեջ բավականին խոսվել է, նշվել է նրա մեծ ընթերցասիրության, ընտիր գրադարանի, պոլիգրաֆիական զարմանալի գիտելիքների ու նուրբ ճաշակի մասին: Փաստվել է որ մի քանի տարի՝ 1928-ից մինչև 1933թ-ը, վարելով Պետական հրատարակչություն գեղարվեստական բաժինը, Չարենցը  հայտնի է դարձել իբրև Հայաստանի ցայսօր չգերազանցված հրատարակիչը, հրատարակչական գործ մեջ դնելով և' իր անսպառ եռանդը, և՛ անթերի ճաշակը, և' գեղարվեստական մեծ կուլտուրան, ինչպես նաև ՝  գիրքը, գրականությունը, մշակույթը Չարենցի ոճի տարերն են:  1930թ-ին Երևանում լույս է տեսնում Չարենցի <<Էպիքական լուսաբաց >> ժողովածուն, որը բանաստեղծը նվիրել էր կնոջը՝ Արփենիկ Չարենցին՝ << Նվիրում եմ գիրքս հիշատակին կնոջս, ընկերոջս, հերոսական բարեկամիս՝ Արփենիկ Չարենցին>>: Գրքում նաև Արփենիկին ձոնված երկու սոնետ կա: Առաջինում  Չարենցը գրում էր.                  <<Իմ բարեկա՛մ, իմ սե՛ր,                      Հերոսական ընկեր,                      Դու ապրեցիր,  անցար և էլ չկաս հիմա,                      Սակայն դեռ կյանքը կա և չի՛ դարձել   ամա,                      Եվ  ոչ՛ մի աստղ վերից դեռ ներքև չ՛ի ընկել>> <<Էպիքական լուսաբաց>> ժողովածուում,  որով նշանավորվեց  Չարենցի ստեղծագործության նոր փուլը, նկատելի է  էական զարգացումներ, կարելի է ասել՝ հենց ժողովածուի վերնագրի ոգով: Առաջին  հիշարժան զարգացումը, որ նաև շրջափուլային նոր անցման ցուցիչ է, այն է, որ երգերին զուգահեռ շատ են քնարերգությունների կիրառությունները: Եթե երգերն ու քնարերգությունները համաբանում ենք ըստ այդ տրամաբանության, ստացվում է, որ <<Էպիքական լուսաբաց >> -ում Չարենցը սկսում է կարևորել բանաստեղծության գիտության խնդիրը:<<Ընթերցող պոետին>>բանաստեղծության մեջ դա առավել քան պարզ է ակնարկված  Զարմանքո՛վ  գուցե դու նայես իմ այս     Գրքի էջերին՝ թե՛ անշուք, թե՛ պարզ,  Հեգնաքով գուցե ժպատաս ու ասես.         Թե պոետը մեր այս ու՞ր է հասել…        Բայց  հասել է նա մի ջինջ պարզության,  Որ ձեռք է բերում <<դժվար վարժությամբ>>…

  • Հայաստանը և հայ ժողովուրդը առաջին աշխարհամարտի տարիներին

    1914 թվականի օգոստոսի 1- ին սկսվեց առաջին աշխարհամարտը։ Հայաստանի և հայ ժողովրդի համար ստեղծվեց դժվար իրավիճակ `  ինչ  դիրքորոշում ունենալ, որպեսզի ապահովենք արևմտահայերի անվտանգությունը։ Որոշում կայացվեց, որ հայ կամավորական ջոկատներ կազմավորվեն և աջակցեն ռուսական բանակին։ Կազմավորվեցին 8 ջոկատներ, որոնք ոչ միայն փայլուն մասնակցեցին մարտական գործողություններին, այլև դարձան ազգային կանոնավոր զինուժ։  Առաջին աշխարհամարտի ընթացքում ապահովել արևմտահայերի անվտանգությունը չստացվեց։ Մենք տեսանք Մեծ եղեռն, կորցրինք  Արևմտյան Հայաստանը և միայն մայիսյան հերոսամարտերի շնորհիվ (Սարդարապատ, Բաշ- Ապարան, Ղարաքիլիսա) պահպանեցինք Արևելյան Հայաստանը, ավելին ` Արևելյան Հայաստանը 1918 մայիսի 28- ին անկախացավ և ստացավ իրավական ճանաչում Փարիզի վեհաժողովում։Խմբային աշխատանք ՈՒԿԵ միջոցով աշակերտներին բաժանել 8 խմբի։ Յուրաքանչյուր խմբին հանձնարարել մեկ թեմա, որից հետո աշակերտները կփոխեն իրենց խմբերը եւ փոխադարձաբար կմատուցեն իրենց նյութերը, մինչեւ թեմային հատկացված ժամերի ավարտը։ Բանավեճ Նպատակահարմա՞ր էր արդյոք ստեղծել կամավորական ջոկատներ։ ԲառարանՀատուկ կազմակերպություն  Արեւմտահայ ազգային խորհուրդ Հայոց ազգային խորհուրդ Անդրկովկասյան հատուկ կոմիտե Անդրկովկասյան կոմիսարիատ Առանձին հայկական կորպուս 

  • Հայոց լեզու 7-րդ դասարան

    Հարգելի՛ աշակերտներ, այս դասընթացը հնարավորություն կտա  մանրամասն ուսումնասիրել բայը որպես խոսքի մաս:Դասընթացը կազմել է հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Էլենա Հակոբյանը:7-րդ դասարանի հայոց լեզվի դասագրքից կարող եք օգտվել հետևյալ հղմամբ.https://fliphtml5.com/fumf/lgbfԲայ թեման ներկայացված է դասագրքի 79-րդ էջից սկսած:

  • Մասշտաբ

    Դասընթացի  նպատակն  է, որ  աշակերտները  իմանան, թե  ինչ  է  մասշտաբըԿարողանան  քարտեզի  կամ  պատկերի  մասշտաբի  միջոցով  հաշվարկել  երկու  վայրերի  իրական  հեռավորությունըԿարողանան  ,երկու  վայրերի  իրական  հեռավորությունը  իմանալով, հաշվարկել  նրանց  պատկերների  հեռավորությունը  քարտեզի  վրա

  • Էրիխ Ռասպե «Բարոն Մյունխհաուզենի ճանապարհորդությունը դեպի Լուսին»

    Գերմանացի գիտնական Ռուդոլֆ Էրիխ Ռասպեի «Բարոն Մյունխհաուզենի արկածները» երևակայական պատմությունների մասին գրված ամենահայտնի գրքերից մեկն է: Այն կազմված այն պատմություններից, որոնք պատմում է բանակի պաշտոնաթող կապիտան Կարլ Ֆրիդրիխ ֆոն Մյունխհաուզենը , որը հայտնի է պատերազմի և որսորդական փորձի մասին իր չափազանցված և երևակայական արկածներով:Բարոն Մյունխհաուզենի անունը դարձել է պարծենկոտ ու սուտասան մարդու հոմանիշը:«Բարոն Մյունխհաուզենի արկածները» աշխարհի ամենաուրախ գրքերից մեկն է: Ահա արդեն 200 տարի է` այն ընթերցում են աշխարհի տարբեր երկրներում :

  • Օտար լեզու

    1. Ծանոթացնել ֆրանսերեն լեզվի առանձնահատկություններին: 2. Նպաստել բառապաշարի հարստացմանը, ֆրանսերենի քերականության իմացությանը: 3. Զարգացնել բանավոր և գրավոր խոսքը: 4. Նպաստել տեքստերի յուրացմանը և նպաստել թարգմանչական հմտությունների զարգացմանը.

  • Имя существительное

    Դասը նախատեսված է 5-րդ դասարանի համար:Դասընթացի ավարտին կկարողանան իմանալ գոյական անունը եվ օգտագործել նախադասության մեջ: