ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նշենիներն արթնացել,  իրար գլխով են անում

Փետրվարի 28, 2020
Օրվա խորհուրդ

 

Գարնանամուտի թեմաներ «Հայկական կրթական միջավայր. ֆորում»-ում.

ԳԱՐՈՒՆ...Դռները բացեք, Գարուն է գալիս (29.02.2012, հեղինակ՝ Վանաձորի 27 դպրոց)
Դռները բացեք, գարուն է գալիս... (28.02.2018, հեղինակ՝ Ֆուզելինա Կարապետյան)

 

Նշենիներն արթնացել, 
Իրար գլխով են անում
Եվ հրճվում են, որ իրենք
Առաջինն են արթնանում:

Ձնծաղիկն է ծիծաղում
Լացակումած մի թմբից,
Կարմիր գլխիկն է հանում
Դաղձը խոնավ իր ճմբից:

Ցանկապատի մի ճեղքից
Եղինջն իր աչքն է բանում,
Ծիլը թեթև ժպիտով
Ծանր հասկ է խոստանում:

Ծանոթ խոսքեր է ասում
Լեզուն բացված մի առու,
Եվ առուները բոլոր
Ձայն են տալիս իրարու:

Գարուն, շուտով կփռես
Դու քո թևերը կանաչ,
Ու մանկիկս կթռչի
Ծիծեռնակին ընդառաջ:

Եվ ուր որ է կլսեմ
Սարյակների վեճը տաք,
Ակոսներից բարձրացող
Գոլորշու մեջ կապուտակ:

Խայտում է հողն, ու հողից
Քնքուշ ծիլերն են խայտում,
Նայում ես այդ բոլորին,
Հրճվանքից սիրտ է պայթում:

Նայում եմ այդ բոլորին,
Եվ բոլորից, բոլորից
Արթնանում է կրծքիս տակ
Պատանությունս նորից:

Համո Սահյան

  • Падежи имен существительных

  • 21-ից 100 թվերը։ Տասնյակներ

    Սովորեցնել 20-ից 100 թվերի անվանումները, գրառումները, հաջորդականությունը։Թվերն օգտագործել խմբերում տասնյակների և միավորների քանակը հաշվելու համար։

  • ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ 1

  • Հայոց լեզու և խոսքի մշակույթի հիմունքներ

    Առարկայի  անվան մեջ արդեն իսկ կա որոշակի տարաբաժանում՝ հայոց լեղու և խոսքի մշակույթի հիմունքներ: Հայոց  լեզուն շատ տարողունակ բնագավառ է, և նրա յուրաքանչյուր բաժին հնարավորություն է ընձեռում նյութի խորացված ուսումնասիրման համար:Խոսքի մշակույթի գերխնդիրն է ապահովել հասարակության յուրաքանչյուր անդամի խոսքի համապատասխանությունը գրական լեզվի գործուն օրինաչափություններին:

  • Ինքնուրույն ընթերցանության դասերի կազմակերպման առանձնահատկությունները տարրական դասարաններում

    Դասընթացի թիրախ խումբը տարրական դասարանների ուսուցիչներն են։ Ներկայացված նյութերը ոչ միայն տեղեկատվական արժեք ունեն, այլև ուղղորդում են ուսուցիչների աշխատանքը, խթանում նրանց քննադատական վերաբերմունքը և առիթ են ստեղծում վիճելի հարցերի կապակցությամբ քննարկումներ և հետազոտական աշխատանքներ կազմակերպելու համար։

  • Համաշխարհային պատմություն:9-րդ դասարան:Արդի աշխարհի հիմնախնդիրները:

  • Понятие об имени существительном. Морфологические признаки и разряды имен существительных.

    Имя существительное - самостоятельная часть речи,которая  обозначает предмет и отвечает на вопросы КТО? ЧТО?Постоянные признаки : род, склонение, собственные / нарицательные, одушевленные / неодушевленные.Непостоянные признаки : число, падеж.

  • Հոլովներ

    Սեռական հոլովը ցույց է տալիս պատկանելություն,ծագում, սերում։Պատասխանում է ու՞մ,ինչի՞( ինչերի՞) հարցերին։Ունի 6 արտաքին և 2 ներքին թեքում։

  • Հայրենագիտություն, 5-րդ դասարան, Մեր երկրի մշակույթը

                                                                  Այս դասընթացի միջոցով աշակերտները կծանոթանան հայ                                                                 մեծանուն գործիչների կյանքին ու գործունեությանը,                                                                             կկարևորեն հայ մշակութային նշանավոր գործիչների դերը                                                                 հայոց պատմության մեջ:

  • Հայրենագիտություն, 5-րդ դասարան, Մեր երկրի մշակույթը

                                                                  Այս դասընթացի միջոցով աշակերտները կծանոթանան հայ                                                                 մեծանուն գործիչների կյանքին ու գործունեությանը,                                                                             կկարևորեն հայ մշակութային նշանավոր գործիչների դերը                                                                 հայոց պատմության մեջ: