Փասատենա քաղաքի Սուրբ Գրիգոր Լուսաւորիչ շաբաթօրեայ վարժարանը, 11 Փետրուար 2023, Շաբաթ օր մոմավառութեամբ, երգով, պարով ու դպրոցի բակի մէջ վառած աւանդական խարոյկով տօնեց Տեառնընդառաջը:
Վառ աւանդութիւն
Փասատեանա քաղաքի 60ամեայ շաբաթօրեայ վարժարանը աշակերտներու, ծնողներու եւ տասնեակ մը հիւրերու մասնակցութեամբ այս տարի եւս ապրեցաւ իր ամենէն սիրելի օրերէն մէկը՝ Տեառնընդառաջը: Իր հոգեւոր պատգամով, տոհմիկ պարերով եւ աւանդական խարոյկով այս տօնը կը շարունակէ բոլորին սիրտերը ջերմացնել ու վառ պահել հայկական ինքնութիւնը ամերիկեան ափերու վրայ:
Մոմերու պատգամը
Օրը սկսաւ ուսուցչուհի Մարալ Դաւիթեանի ղեկավարած դպրոցական քայլերգով, Տէրունական աղօթքով եւ Հայաստանի պետական օրհներգով: Դպրոցի ուսուցչուհիներէն Ազնիւ Սէրայտարեանը աշակերտներուն բացատրեց Տեառնընդառաջի իմաստը, պատմականը եւ աւանդութիւնները: Ան, փոքրիկներուն հասկնալի, շատ համեստ լեզուով բացատրեց, թէ իրենց փոքրիկ ափերու մէջ բռնած մոմերը կը խորհրդանշեն Յիսուս Քրիստոսի լոյսը: Ապա աշակերտները մոմերը զգոյշ բռնած ելան բակ՝ ու զանոնք յանձնեցին իրենց ծնողներուն, մինչ մանկապարտէզի սանիկները կը բռնէին ուսուցչուհի Անի Մարսէլեանի պատրաստած թուղթէ լապտերները:
Հեռանայ չարը
Բակի մէջ դպրոցի տնօրէն Նորայր Տատուրեանը շուրջպարը եւ կրակի վրայէն ցատկելու արարողութիւնը մեկնարկելով ըսաւ. «Թող այս հուրը մաքրէ անցեալի բոլոր չար յիշողութիւնները, հեռանայ ցուրտը՝ գայ գարունը, երթայ վատը, գայ՝ բարին»: Ապա քաղաքիս «Փաթիլ» պարի դպրոցի կողմէ մարզուած աշակերտուհիները, հանդիսատեսներու ծափահարութիւններու հետ երկու խանդավառ պարեր ներկայացուցին: Այս վայելքին յաջորդեցին դպրոցական մեծ շուրջպարը եւ աշակերտներու,- նոյնպէս ծնողներու-, կողմէ անհամբեր սպասուած՝ կրակի վրայէն ցատկելու սովորոյթը: Այն ժամանակ աշակերտները մեծ «քաջութիւն» ցուցաբերեցին, յայտնաբերեցին նաեւ ցատկելու իւրայատուկ եւ համարձակ ձեւեր:
Օրը վերջացաւ սիրալիր զրոցներով:
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ