ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Փասատենա քաղաքի շաբաթօրեայ վարժարանը տօնեց Տեառնընդառաջը

Փետրվարի 13, 2023
Սփյուռքի լրատու

Փասատենա քաղաքի Սուրբ Գրիգոր Լուսաւորիչ շաբաթօրեայ վարժարանը, 11 Փետրուար 2023, Շաբաթ օր մոմավառութեամբ, երգով, պարով ու դպրոցի բակի մէջ վառած աւանդական խարոյկով տօնեց Տեառնընդառաջը:

 

Վառ աւանդութիւն

Փասատեանա քաղաքի 60ամեայ շաբաթօրեայ վարժարանը աշակերտներու, ծնողներու եւ տասնեակ մը հիւրերու մասնակցութեամբ այս տարի եւս ապրեցաւ իր ամենէն սիրելի օրերէն մէկը՝ Տեառնընդառաջը: Իր հոգեւոր պատգամով, տոհմիկ պարերով եւ աւանդական խարոյկով այս տօնը կը շարունակէ բոլորին սիրտերը ջերմացնել ու վառ պահել հայկական ինքնութիւնը ամերիկեան ափերու վրայ:

 

Մոմերու պատգամը

Օրը սկսաւ ուսուցչուհի Մարալ Դաւիթեանի ղեկավարած դպրոցական քայլերգով, Տէրունական աղօթքով եւ Հայաստանի պետական օրհներգով: Դպրոցի ուսուցչուհիներէն Ազնիւ Սէրայտարեանը աշակերտներուն բացատրեց Տեառնընդառաջի իմաստը, պատմականը եւ աւանդութիւնները: Ան, փոքրիկներուն հասկնալի, շատ համեստ լեզուով բացատրեց, թէ իրենց փոքրիկ ափերու մէջ բռնած մոմերը կը խորհրդանշեն Յիսուս Քրիստոսի լոյսը: Ապա աշակերտները մոմերը զգոյշ բռնած ելան բակ՝ ու զանոնք յանձնեցին իրենց ծնողներուն, մինչ մանկապարտէզի սանիկները կը բռնէին ուսուցչուհի Անի Մարսէլեանի պատրաստած թուղթէ լապտերները:

 

Հեռանայ չարը

Բակի մէջ դպրոցի տնօրէն Նորայր Տատուրեանը շուրջպարը եւ կրակի վրայէն ցատկելու արարողութիւնը մեկնարկելով ըսաւ. «Թող այս հուրը մաքրէ անցեալի բոլոր չար յիշողութիւնները, հեռանայ ցուրտը՝ գայ գարունը, երթայ վատը, գայ՝ բարին»: Ապա քաղաքիս «Փաթիլ» պարի դպրոցի կողմէ մարզուած աշակերտուհիները, հանդիսատեսներու ծափահարութիւններու հետ երկու խանդավառ պարեր ներկայացուցին: Այս վայելքին յաջորդեցին դպրոցական մեծ շուրջպարը եւ աշակերտներու,- նոյնպէս ծնողներու-, կողմէ անհամբեր սպասուած՝ կրակի վրայէն ցատկելու սովորոյթը: Այն ժամանակ աշակերտները մեծ «քաջութիւն» ցուցաբերեցին, յայտնաբերեցին նաեւ ցատկելու իւրայատուկ եւ համարձակ ձեւեր:

 

Օրը վերջացաւ սիրալիր զրոցներով:

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: