Փասատենա քաղաքի Սուրբ Գրիգոր Լուսաւորիչ շաբաթօրեայ վարժարանը, 11 Փետրուար 2023, Շաբաթ օր մոմավառութեամբ, երգով, պարով ու դպրոցի բակի մէջ վառած աւանդական խարոյկով տօնեց Տեառնընդառաջը:
Վառ աւանդութիւն
Փասատեանա քաղաքի 60ամեայ շաբաթօրեայ վարժարանը աշակերտներու, ծնողներու եւ տասնեակ մը հիւրերու մասնակցութեամբ այս տարի եւս ապրեցաւ իր ամենէն սիրելի օրերէն մէկը՝ Տեառնընդառաջը: Իր հոգեւոր պատգամով, տոհմիկ պարերով եւ աւանդական խարոյկով այս տօնը կը շարունակէ բոլորին սիրտերը ջերմացնել ու վառ պահել հայկական ինքնութիւնը ամերիկեան ափերու վրայ:
Մոմերու պատգամը
Օրը սկսաւ ուսուցչուհի Մարալ Դաւիթեանի ղեկավարած դպրոցական քայլերգով, Տէրունական աղօթքով եւ Հայաստանի պետական օրհներգով: Դպրոցի ուսուցչուհիներէն Ազնիւ Սէրայտարեանը աշակերտներուն բացատրեց Տեառնընդառաջի իմաստը, պատմականը եւ աւանդութիւնները: Ան, փոքրիկներուն հասկնալի, շատ համեստ լեզուով բացատրեց, թէ իրենց փոքրիկ ափերու մէջ բռնած մոմերը կը խորհրդանշեն Յիսուս Քրիստոսի լոյսը: Ապա աշակերտները մոմերը զգոյշ բռնած ելան բակ՝ ու զանոնք յանձնեցին իրենց ծնողներուն, մինչ մանկապարտէզի սանիկները կը բռնէին ուսուցչուհի Անի Մարսէլեանի պատրաստած թուղթէ լապտերները:
Հեռանայ չարը
Բակի մէջ դպրոցի տնօրէն Նորայր Տատուրեանը շուրջպարը եւ կրակի վրայէն ցատկելու արարողութիւնը մեկնարկելով ըսաւ. «Թող այս հուրը մաքրէ անցեալի բոլոր չար յիշողութիւնները, հեռանայ ցուրտը՝ գայ գարունը, երթայ վատը, գայ՝ բարին»: Ապա քաղաքիս «Փաթիլ» պարի դպրոցի կողմէ մարզուած աշակերտուհիները, հանդիսատեսներու ծափահարութիւններու հետ երկու խանդավառ պարեր ներկայացուցին: Այս վայելքին յաջորդեցին դպրոցական մեծ շուրջպարը եւ աշակերտներու,- նոյնպէս ծնողներու-, կողմէ անհամբեր սպասուած՝ կրակի վրայէն ցատկելու սովորոյթը: Այն ժամանակ աշակերտները մեծ «քաջութիւն» ցուցաբերեցին, յայտնաբերեցին նաեւ ցատկելու իւրայատուկ եւ համարձակ ձեւեր:
Օրը վերջացաւ սիրալիր զրոցներով:
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան