ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Կենսաբանության միջազգային օլիմպիադայի աշխատանքների համակարգման հանձնաժողովը գումարել է իր առաջին նիստը

Մարտի 4, 2022

2022 թվականի հուլիսին Հայաստանի Հանրապետությունում կայանալիք կենսաբանության միջազգային 33-րդ օլիմպիադայի աշխատանքների համակարգման խորհրդատվական հանձնաժողովն այսօր գումարել է իր անդրանիկ նիստը:

Հանձնաժողովի կազմում ընդգրկված են ԿԳՄՍ նախարարության և Երևանի պետական համալսարանի ներկայացուցիչներ, ինչպես նաև «2022 թվականին Հայաստանում կայանալիք կենսաբանության միջազգային օլիմպիադա» ծրագրի ղեկավարը:

Ողջունելով ներկաներին՝ հանձնաժողովի նախագահ, ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա…

Մաթեմատիկայի միջազգային օրվան ընդառաջ մեկնարկում է լուսանկարների մրցույթ

Մարտի 4, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

Մաթեմատիկայի միջազգային օրվան` մարտի 14-ին ընդառաջ, մեկնարկում է «Մաթեմն ամենուր» խորագրով լուսանկարների մրցույթը։

Մրցույթը #ՄԱԹԵՄարդ արշավի շրջանակում է: Այն նախաձեռնել են ՄԱԶԾ ImpactAIM աքսելերատորն ու ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ը` ԿԳՄՍ ու Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունների հետ համատեղ։

Մարտի 3-9-ը մրցույթի մասնակիցները պետք է ինստագրամյան անձնական էջերում տեղադրեն իրենց հեղինակած լուսանկարները, որոնք կարտացոլեն…

Հաստատվել է նախադպրոցական ուսումնական հաստատության մանկավարժական աշխատողների ընտրության (նշանակման) կարգը

Մարտի 4, 2022
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանով հաստատվել է նախադպրոցական ուսումնական հաստատության մանկավարժական աշխատողների ընտրության (նշանակման) կարգը։

Համաձայն կարգի՝ նախադպրոցական հաստատությունում թափուր տեղ առաջանալու դեպքում աշխատանքային 3 օրվա ընթացքում հայտարարվում է մրցույթ: Անկախ պատճառներից՝ մրցույթը չկայանալու պարագայում թափուր պաշտոնը համալրելու համար պարբերաբար (առնվազն ամիսը մեկ անգամ) հայտարարվում է…

Շախմատային շաբաթ

Մարտի 3, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 22-ին Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում մեկնարկվեց շախմատի ներդպրոցական մրցաշարը, որին մասնակցում են մինչև 14 տարեկան աշակերտները։Խաղի նկատմամբ ցուցաբերվող հետաքրքրությունը, պայքարի հուզականությունն ու հաղթելու ձգտումը,կարծես, համակել է նաև երկրպագուներին, որոնք և ուսուցիչներ են, և աշակերտներ։Շախմատ առարկայի նկատմամբ աշակերտները դրսևորում են հետաքրքրություն ու այն կարևորում են, որպես որոշումներ կայացնելու հմտություններ զարգացնող միջոց։

Մարտի 1-ը՝ Քաղաքացիական պաշտպանության համաշխարհային օր

Մարտի 3, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

Մարտի 1-ին միջազգային հանրությունը նշում է Քաղաքացիական պաշտպանության համաշխարհային օրը:

1994 թ. Հայաստանը ևս դարձել է Քաղպաշտպանության միջազգային կազմակերպության անդամ, և այդ օրվա առթիվ Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում անցկացվեց հատուկ տակտիկական ուսումնավարժություն՝ «Հրդեհաշիջման և տարհանման միջոցառում» թեմայով: Նպատակը պայմանական հրդեհի ժամանակ տարհանումն էր ու գործնական հմտությունների կատարելագործումը:

Ժամը 12:…

14-ամյա Միքայել Ավանեսյանը Թուրքիայում դարձել է Թենիս Եվրոպայի զարգացման առաջնության հաղթող

Մարտի 2, 2022
Սպորտային լուրեր

14-ամյա հայ թենիսիստ Միքայել Ավանեսյանը Թուրքիայի Անթալիա քաղաքում մասնակցել է Թենիս Եվրոպայի զարգացման առաջնությանն ու հաղթող դարձել: Կիսաեզրափակչում հայ թենիսիստը առավելության է հասել Թուրքիայի ներկայացուցչի նկատմամբ, իսկ եզրափակչում 4-6, 6-2 և 6-1 հաշվով հաղթել է չեռնոգորցի մարզիկին: Մրցաշարին եվրոպական 11 երկրի ներկայացուցիչներ են մասնակցել:

Հայաստանի թենիսի ֆեդերացիայի գործադիր տնօրեն Գևորգ…

Երեխաների համընդհանուր հավաք՝ Դանիայի Բիլունդ քաղաքում

Մարտի 2, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

«Capital of Children» նախաձեռնությունը 2022 թվականի սեպտեմբերի 13-15-ը Դանիայի Բիլունդ քաղաքում կազմակերպում է երեխաների համընդհանուր հավաք։

Դիմումների ներկայացման վերջնաժամկետը մարտի 13-ն է։

Դիմել կարելի է հետևյալ հղումով՝ https://www.capitalofchildren.com/assembly/apply։

Մանրամասները՝ կից նյութում:

Մասնակցության դեպքում խնդրում ենք տեղեկացնել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության արտաքին կապերի և սփյուռքի վարչությանը,…

Սմբատ Բյուրատ – 160․«Բանաստեղծութիւններ եւ պոեմներ» երկերի ժողովածուի շնորհանդես

Մարտի 2, 2022
Մշակութային լուրեր

«Բանաստեղծութիւններ եւ պոեմներ» երկերի ժողովածուի հրատարակմամբ Գրականության և արվեստի թանգարանը մեկնարկում է արձակագիր, պատմաբան, հրապարակախոս Սմբատ Բյուրատի 160-ամյակի միջոցառումները։

Գրքում ամփոփված են հեղինակի անտիպ եւ մամուլից հավաքված չափածո ստեղծագործությունները, որոնց մի մասը պահվում է ԳԱԹ Սմբատ Բյուրատի ֆոնդում։

Հոբելյանական միջոցառումը կսկսվի «Սմբատ Բյուրատ-160» տեսաֆիլմի ցուցադրությամբ, այնուհետև Սմբատ Բյուրատի կենսագրությունը, գրական…

Քննարկվել են մշակութային ժառանգության պահպանության ոլորտում հայ-ֆրանսիական համագործակցության ընդլայնմանն ուղղված հարցեր

Մարտի 2, 2022
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանն ընդունել է Հայաստանի Հանրապետությունում Ֆրանսիայի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Անն Լույոյին:

Հանդիպմանը ներկա էին նաև ԿԳՄՍՆ մշակութային ժառանգության և ժողովրդական արհեստների վարչության պետ Աստղիկ Մարաբյանը, դեսպանության` մշակույթի և համագործակցության հարցերով խորհրդական Գիյոմ Նարժոլեն և մշակութային համագործակցության հարցերով կցորդ Սիրիել…

ԵՊԲՀ-ում անցկացվել է ցուցադրական հատուկ տակտիկական ուսումնավարժանք

Մարտի 2, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

Քաղաքացիական պաշտպանության համաշխարհային օրվա շրջանակում ՀՀ արտակարգ իրավիճակների նախարարությունը Երևանի պետական բժշկական համալսարանում անցկացրել է ցուցադրական հատուկ տակտիկական ուսումնավարժանք:

Միջոցառման նպատակը ճգնաժամային իրավիճակներում ուսումնական հաստատությունների պատրաստվածության մակարդակի բարձրացումն էր: Ուսումնավարժության թեման էր «Քաղաքացիական պաշտպանության միջոցառումների կազմակերպումը և իրականացումը հակառակորդի հարձակման դեպքում»:

Ուսումնավարժանքին ներկա էին ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը, ԱԻ նախարար…

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: