Ապրիլի 6-ին Հայաստանի ամերիկյան համալսարանում կայացավ «ԴիջիԿոդ 2019» կիրառական ծրագրավորման պատանեկան մրցույթի եզրափակիչ փուլը, որին մասնակցեցին ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի ռադիոէլեկտրոնիկայի խմբակի սաներ Գոռ Գևորգյանը` «Երկրաչափական պատկերներ» և Սահակ Սահակյանը`«Sahak՛s bot» նախագծերով:
ՀՀ բոլոր մարզերից, Արցախի և Ջավախքի տարբեր կրթօջախներից 300-ից ավել դեռահասներից եզրափակիչ փուլ էին անցել 65-ը:
Մրցույթի…
Մարտի 27-ին ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում դուդուկի նվագի սիրահարներն ունկնդրեցին հայկական ավանդական նվագարանի դյութիչ ելևէջները. կենտրոնի դուդուկի խմբակի սաների մասնակցությամբ տեղի ունեցավ «Դուդուկի վարպետը» խորագրով միջոցառում՝ նվիրված Հայաստանի ժողովրդական արտիստ, նշանավոր դուդուկահար, երգաստեղծ Վաչե Հովսեփյանին:
Միջոցառման նպատակն էր սաներին ծանոթացնել Վաչե Հովսեփյանի արվեստին, արժևորել դուդուկը՝ որպես հայկական մշակութային հարստություն,…
Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի (ԿՏԱԿ) «Հեռավար ուսուցում» (elearning.armedu.am) համակարգում ավարտվեց տարբեր առարկաների 122 ուսուցիչների համար կազմակերպված «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ» թեմայով հերթական դասընթացը (11․02․2019-07․03․2019թթ․), որի ընթացքում մասնակիցները ծանոթացան հեռավար դասընթաց ստեղծելու գործիքներին, նորացված Moodle համակարգի օգտագործման հմտություններին, ստեղծեցին էլեկտրոնային ուսումնական նյութեր և հեռավար ուսուցման դասընթացների նախագծեր: Դասընթացին ակտիվ ու արդյունավետ մասնակցություն…
Ներկա ժամանակաշրջանում քաղաքացիական զարգացումը համարվում կարևոր պայման անձի ինքնահաստատման ու կայացման գործում: «Երիտասարդ ՏԻՄ գործընկեր» 4–ամսյա ծրագիրը,որը միտված էր դրան, իրականացվեց Տավուշի մարզի Իջևան քաղաքում: Ծրագրում ընդգրկված 18-20 տարեկան 17 երիտասարդներ, ովքեր ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղի ուսանողներ են, հնարավորություն ստացան զարգացնելու և հզորացնելու իրենց կարողություններն ու գիտելիքները քաղաքացիական-հասարակական ոլորտում, նոր մակարդակի…
Տավուշի մարզի Ազատամուտ համայնքի ԻՄՓԱՔԹ-2 ակումբը նախաձեռնեց յուրօրինակ մի համայնքային ծրագիր «Երազանքի հետքերով» անվամբ: Ակումբը, որն ունի 17 անդամ (ակումբի առաջնորդ Սյուզաննա Միրզոյան) արդեն մեկ տարի է ինչ գործում է և ակտիվություն է ցուցաբերում համայնքում: Այս համայնքային ծրագրին մասնակցեցին 9-12 տարեկան մոտ 22 երեխա և նպատակն էր նրանց մոտ խթանել…
Արագածոտն և Տավուշ մարզերի ԻՄՓԱՔԹ/ՍՔԱՅ երիտասարդական ակումբները համալրվեցին նոր առաջնորդներով, որոնց վերապատրաստման 6-օրյա դասընթացը կայացավ Դիլիջանում: Դասընթացին մասնակցեցին 34 երիտասարդ: Վերապատրաստումներն ամենամյա են, որին մասնակցող երիտասարդները կվարեն ակումբները, ինչպես նպատակն է կամավորության խթանումը, կարողությունների և հմտությունների հզորացումը նրանց շրջանում: Ակումբները գործում են Վորլդ ՎԻժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության աջակցությամբ և…
Հունվարի 20-ին ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի դուդուկի խմբակի սաները և ազգագրական երգ ու պարի խմբակի ղեկավար Կարեն Աթոյանը մասնակցեցին Շիրակի պետական համալսարանում կազմակերպված «Զարթնի՛ր Մասիս, հայն է գալիս» խորագրով միջոցառմանը՝ նվիրված Հայաստանի Ազատագրության Հայ Գաղտնի Բանակի /ԱՍԱԼԱ/ հիմնադրման 44 ամյակին:
Միջոցառման նպատակն էր ներրրկաներին ծանոթացնել ԱՍԱԼԱ-ի կազմավորման նպատակին, ճանաչելի…
2018թ․ դեկտեմբերի 24-ին Երևանի «Քվանտ» վարժարանում անցկացվեց Եվրոպական դպրոցների Իթվինինգ ծրագրի ամփոփիչ համաժողովը, որին ներկա էին ՀՀ ԿԳ նախարարի խորհրդական Գոհար Մամիկոնյանը, նախարարի օգնական Արման Անդրիկյանը, ներկայացուցիչներ Կրթության և գիտության նախարարությունից ու մարզպետարաններից, ծրագրին մասնակից դպրոցների ուսուցիչներ և աշակերտներ:
ՀՀ ԿԳ նախարարի անունից ներկաներին ողջունեց նախարարի խորհրդական Գոհար Մամիկոնյանը, ներկայացվեցին…
Այգեհովիտի ԻՄՓԱՔԹ ակումբն իր գործունեության 4 տարիների ընթացքում իրականացրել է բազմաթիվ համայնքային ծրագրեր, որոնց միջոցով ակումբականները գործնականում կիրառել են ակումբի ուսոցողական հանդիպումների ընթացքում ձեռք բերած իրենց կարողություններն ու գիտելիքները: Ակումբում ոչ ֆորմալ ուսուցումը, զվարճանքը, և համայնքային ծառայությունը միատեղվում են, որոնց արդյունքում երեխաները ձեռք են բերում նաև սոցիալական, քաղաքացիական և տնտեսական…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան