ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Առցանց դասավանդման արագացված դասընթաց ուսուցիչների համար

Ապրիլի 20, 2020
ՏՀՏ նորություններ Միջազգային լուրեր

ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կրթության ոլորտում տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ինստիտուտը (UNESCO Institute for Information Technologies in Education) և գործընկերները միավորում են ջանքերը այնպիսի լուծումներ մշակելու համար, որոնք կօգնեն հանրակրթական և մասնագիտական կրթության համակարգերին՝ դիմակայել իրենց առջև ծառացած աննախադեպ մարտահրավերները: Այս ճգնաժամի հետևանքները վերացնելու համատեղ գործողությունների շարքում կարևորագույն խնդիրներից մեկն ուսուցիչների առցանց ուսուցման համար անհրաժեշտ գիտելիքների և հմտությունների ձեռքբերմանն օժանդակելն է:

Համդան Բին Մուհամմեդ Սմարթ համալսարանը (HBMSU) մշակել է «Ինչպես 24 ժամվա ընթացքում դառնալ առցանց ուսուցիչ» անվճար արագացված դասընթացը, որի ռուսերեն տարբերակը  ԱՊՀ երկրների ուսուցիչների համար պատրաստվել է UNESCO IITE-ի մասնակցությամբ: Դասընթացը նախատեսված է ուսումնական հաստատությունների զանգվածային փակման պարագայում հեռավար կրթությանը հարկադրված անցում կատարելու ընթացքում ուսուցիչներին աջակցելու համար։ HBMSU պաշտոնական կայքում արագացված դասընթացը հասանելի է մի քանի լեզուներով։ Դասընթացը մշակվել է առցանց դասավանդման քիչ փորձ ունեցող ուսուցիչների համար և կօգնի նրանց վերակազմակերպել իրենց աշխատանքը և իրականացնել արդյունավետ առցանց ուսուցում: Բացի այդ, դասընթացը պարունակում է առցանց ուսուցման օգտագործման համար  նախատեսված նյութերի համատեղ մշակման հիմնական գործիքների նկարագրությունը։

2020-ի ապրիլի 2-ին տեղի ունեցավ դասընթացի ռուսերեն տարբերակի պաշտոնական բացման արարողությունը, որի մասնակցում էին ԱՄԷ-ի Կրթության նախարարը, HBMSU- ի ռեկտորը և UNESCO IITE-ի կառավարման խորհրդի անդամները:

Գործընկեր կազմակերպությունների կողմից պատրաստված բազմաթիվ օգտակար նյութեր և թվային կրթական ռեսուրսներ հասանելի են UNESCO IITE–ի «COVID-19․ Շարունակում ենք սովորել: Միավորե՛նք ջանքերը» պաշտոնական պորտալում։

Նյութի աղբյուրը. UNESCO IITE

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…