ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում նախարար Լևոն Մկրտչյանը և «Նոր սերնդի դպրոց» հասարակական կազմակերպության նախագահ Սուրեն Ալոյանը ստորագրել են համագործակցության հուշագիր, որով նախատեսվում է «Dasaran» էլեկտրոնային կրթական հարթակի գործունեության զարգացում, նոր էլեկտրոնային գործիքների ներդնում: Ստորագրման արարողությունից հետո ՀՀ ԿԳ նախարարը կրթության ոլորտի զարգացման ուղղությամբ արդյունավետ գործունեության համար «Dasaran» կրթական ծրագրին պարգևատրել է ՀՀ ԿԳՆ «Ոսկե հուշամեդալով»:
Կարևորելով համագործակցությունը ՝ՀՀ ԿԳ նախարարը նշել է, որ կրթության ոլորտում «Dasaran» էլեկտրոնային հարթակը կատարում է կարևոր աշխատանք, որն իր ձևաչափով և որակով համապատասխանում է միջազգային չափանիշներին. «Մենք կարող ենք արձանագրել, որ Հայաստանի կրթական համակարգում ունենք տարիների հետևողական աշխատանքի շնորհիվ ձևավորված գործիք, որի վրա հիմնվելով կարող ենք զարգացնել էլեկտրոնային կրթության համակարգը»,- նշել Լ. Մկրտչյանը և հավելել, որ էլեկտրոնային հարթակի տվյալների բազան շատ լավ հիմք է՝ դպրոցների անձնագրավորման և զարգացման ծրագրերի կազմման համար:
Ստորագրված հուշագրի շրջանակում նախատասվում է էլեկտրոնային հարթակում նոր առցանց գործիքների ներդրմամբ «Սովորող-ծնող-դպրոց» անընդհատ կապը դարձնել արդյունավետ, որը կապահովի ծնողների առավել ակտիվ ներգրավվածությունը երեխաների կրթության գործընթացում: Կրթության ոլորտում առկա և մշակվելիք կրթական բովանդակություն պարունակող ծրագրերը հասանելի կդառնան էլեկտրոնային հարթակի միջոցով, ինչպես նաև կխրախուսի արտադպրոցական ծրագրերի իրականացումը: Կազմակերպվելու են նաև վերապատրաստման դասընթացներ ուսուցիչների համար:
Ցանցի զարգացման համատեքստում նախատեսվում է նաև «Dasaran» կրթական հարթակի համահայկականացում՝ ներառելով Սփյուռքի համայնքների հայկական կրթօջախները, հնարավորություն տալով սփյուռքահայ դպրոցահասակ երեխաներին օգտվելու հարթակի կարողություններից: «Նոր սերնդի դպրոց» հասարակական կազմակերպության նախագահ Սուրեն Ալոյանի տեղեկացմամբ իրենք այս պահին փորձնական ծրագիր են իրականացնում Բոստոնի հայկական դպրոցներից մեկի հետ, որը միացել է էլեկտրոնային հարթակին. «2017 թվականից մենք փորձելու ենք ներգրավել նաև այլ դպրոցներ: Սփյուռքի բազմաթիվ դպրոցներ համակարգին միանալու ցանկություն են հայտնել, սակայն տեխնիկապես համակարգը դեռևս պատրաստ չէ ապահովելու բոլոր դպորցների համակցումը: Այժմ աշխատանքներ են տարվում սերվերային ցանցի հզորացման ուղղությամբ»,- նշել է Ս. Ալոյանը:
Անդրադառնալով ուսուցիչների կողմից հաճախ բարձրաձայնվող խնդրին, որ «Dasaran» կրթական հարթակում էլեկտրոնային մատյաններին ներդրումից հետո իրենք լրացուցիչ աշխատանք են կատարում՝ լրացնելով և՛ ավանդական թղթային մատյանները, և՛ նորաստեղծ էլեկտրոնայինը, ԿԳ նախարարը նշել է, որ խնդրի լուծման ուղղությամբ այժմ քննարկվում են տարբերակներ. «Մատյանները համարվում են պետական փաստաթղթեր և դրանք թղթային տեսքով արխիվացնելու իրավական պահանջ կա: Ուսուցիչների գործը հեշտացնելու համար մենք փորձում ենք ճանապարհ գտնել: Տարբերակներից մեկն այն է, որ կարող ենք որոշակի պարբերականությամբ էլեկտրոնային բովանդակությունն ուղղակի թղթի վրա տպել՝ համապատասխան կնիքով և մնացած պահանջներով դրանք դարձնել դասամատյան: Իրականացման ձևն ու ընթացակարգը պետք է քննարկենք, այդ խնդիրը մեր օրակարգում կա»:
Նշենք, որ «Dasaran» կրթական ծրագիրը ՄԱԿ-ի զարգացման ծրագրի նախաձեռնած «Accelerate 2030» միջազգային մրցույթում ճանաչվել է աշխարհի 5 լավագույն նորարարական ծրագրերից մեկը՝ 176 երկրներից ներկայացված ծրագրերի շարքում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան