ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում նախարար Լևոն Մկրտչյանը և «Նոր սերնդի դպրոց» հասարակական կազմակերպության նախագահ Սուրեն Ալոյանը ստորագրել են համագործակցության հուշագիր, որով նախատեսվում է «Dasaran» էլեկտրոնային կրթական հարթակի գործունեության զարգացում, նոր էլեկտրոնային գործիքների ներդնում: Ստորագրման արարողությունից հետո ՀՀ ԿԳ նախարարը կրթության ոլորտի զարգացման ուղղությամբ արդյունավետ գործունեության համար «Dasaran» կրթական ծրագրին պարգևատրել է ՀՀ ԿԳՆ «Ոսկե հուշամեդալով»:
Կարևորելով համագործակցությունը ՝ՀՀ ԿԳ նախարարը նշել է, որ կրթության ոլորտում «Dasaran» էլեկտրոնային հարթակը կատարում է կարևոր աշխատանք, որն իր ձևաչափով և որակով համապատասխանում է միջազգային չափանիշներին. «Մենք կարող ենք արձանագրել, որ Հայաստանի կրթական համակարգում ունենք տարիների հետևողական աշխատանքի շնորհիվ ձևավորված գործիք, որի վրա հիմնվելով կարող ենք զարգացնել էլեկտրոնային կրթության համակարգը»,- նշել Լ. Մկրտչյանը և հավելել, որ էլեկտրոնային հարթակի տվյալների բազան շատ լավ հիմք է՝ դպրոցների անձնագրավորման և զարգացման ծրագրերի կազմման համար:
Ստորագրված հուշագրի շրջանակում նախատասվում է էլեկտրոնային հարթակում նոր առցանց գործիքների ներդրմամբ «Սովորող-ծնող-դպրոց» անընդհատ կապը դարձնել արդյունավետ, որը կապահովի ծնողների առավել ակտիվ ներգրավվածությունը երեխաների կրթության գործընթացում: Կրթության ոլորտում առկա և մշակվելիք կրթական բովանդակություն պարունակող ծրագրերը հասանելի կդառնան էլեկտրոնային հարթակի միջոցով, ինչպես նաև կխրախուսի արտադպրոցական ծրագրերի իրականացումը: Կազմակերպվելու են նաև վերապատրաստման դասընթացներ ուսուցիչների համար:
Ցանցի զարգացման համատեքստում նախատեսվում է նաև «Dasaran» կրթական հարթակի համահայկականացում՝ ներառելով Սփյուռքի համայնքների հայկական կրթօջախները, հնարավորություն տալով սփյուռքահայ դպրոցահասակ երեխաներին օգտվելու հարթակի կարողություններից: «Նոր սերնդի դպրոց» հասարակական կազմակերպության նախագահ Սուրեն Ալոյանի տեղեկացմամբ իրենք այս պահին փորձնական ծրագիր են իրականացնում Բոստոնի հայկական դպրոցներից մեկի հետ, որը միացել է էլեկտրոնային հարթակին. «2017 թվականից մենք փորձելու ենք ներգրավել նաև այլ դպրոցներ: Սփյուռքի բազմաթիվ դպրոցներ համակարգին միանալու ցանկություն են հայտնել, սակայն տեխնիկապես համակարգը դեռևս պատրաստ չէ ապահովելու բոլոր դպորցների համակցումը: Այժմ աշխատանքներ են տարվում սերվերային ցանցի հզորացման ուղղությամբ»,- նշել է Ս. Ալոյանը:
Անդրադառնալով ուսուցիչների կողմից հաճախ բարձրաձայնվող խնդրին, որ «Dasaran» կրթական հարթակում էլեկտրոնային մատյաններին ներդրումից հետո իրենք լրացուցիչ աշխատանք են կատարում՝ լրացնելով և՛ ավանդական թղթային մատյանները, և՛ նորաստեղծ էլեկտրոնայինը, ԿԳ նախարարը նշել է, որ խնդրի լուծման ուղղությամբ այժմ քննարկվում են տարբերակներ. «Մատյանները համարվում են պետական փաստաթղթեր և դրանք թղթային տեսքով արխիվացնելու իրավական պահանջ կա: Ուսուցիչների գործը հեշտացնելու համար մենք փորձում ենք ճանապարհ գտնել: Տարբերակներից մեկն այն է, որ կարող ենք որոշակի պարբերականությամբ էլեկտրոնային բովանդակությունն ուղղակի թղթի վրա տպել՝ համապատասխան կնիքով և մնացած պահանջներով դրանք դարձնել դասամատյան: Իրականացման ձևն ու ընթացակարգը պետք է քննարկենք, այդ խնդիրը մեր օրակարգում կա»:
Նշենք, որ «Dasaran» կրթական ծրագիրը ՄԱԿ-ի զարգացման ծրագրի նախաձեռնած «Accelerate 2030» միջազգային մրցույթում ճանաչվել է աշխարհի 5 լավագույն նորարարական ծրագրերից մեկը՝ 176 երկրներից ներկայացված ծրագրերի շարքում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան