ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Լավագույն EdTech կայքեր՝ սկսնակ ուսուցիչների համար

Հուլիսի 9, 2019
ՏՀՏ նորություններ

Հարգելի ուսուցիչներ․

Երբ խոսքը գնում է կրթական վեբ-ռեսուրսների մասին, ապա տարբերակները  շատ-շատ են: Կան բազմաթիվ կայքեր, բլոգներ և վիքիներ, որոնք զարմանալի ռեսուրսներ են տրամադրում և օգնում են ձեզ՝ ձեր ամենօրյա աշխատանքի ընթացքում: Այստեղ, EdTech- ի և mLearning- ի կողմից, ձեր ուշադրությանն է ներկայացվում այն հրաշալի աղբյուրներից մի քանիսը, որոնք հաստատ մեծապես կնպաստեն տեխնոլոգիաների կիրառմամբ  ձեր ուսուցումը կազմակերպելու  և աշակերտներին համար ուսուցումն առավել հասկանալի ու հետաքրքիր դարձնելու գործում: Ներկայացվում են հիմնականում սկսնակ ուսուցիչների համար օգտակար կրթական կայքեր։ Կայքերի ընտրությունն հիմնված է Educational Technology and Mobile Learning կայքի փորձաքննության վրա:

1․ Common Sense Educators

մեծ կրթական հարթակ է այն ուսուցիչների  համար, ովքեր ձգտում են զարգացնել իրենց մասնագիտական որակները և ծանոթանալ ուսուցման գործընթացում նոր տեխնոլոգիաների ինտեգրման մեթոդներին: Հարթակի "Digital Citizenshipigital Citizenship" բաժինը ընդգրկում է մի շարք ինտերակտիվ խաղեր և միջոցառումներ, որոնք նպաստում են ուսանողների՝ տեխնոլոգիան անվտանգ և արդյունավետ օգտագործելու հմտությունների զարգացմանը: "EdTech Reviews & Ratings" բաժինը ներառում է կրթական տեխնոլոգիաների գործիքների նկարագրությունը, ինչպես նաև տեսանյութեր՝ օգտագործման ուղեցույցներ, դասերի պլաններ, որոնք նպատակ ունեն օգնել ուսուցիչներին առավելագույն արդյունավետությամբ կիրառել կրթական տեխնոլագիաները:


2․ Google For Education

Google-ի՝ կրթության մեջ օգտագործվող բոլոր հնարավոր գործիքների օգտագործման հարթակն է: Այն կրթական ռեսուրսների հսկայական պաշար է՝ սկսած ՏՏ գործիքների ուղեցույցներից մինչև մասնագիտական վերապատրաստման ծրագրեր և արդյունավետության բարձրացման գործիքների նկարագրություններ:

3․ ReadWriteThink

ևս մեկ հիանալի կայք է ուսուցիչների համար: Այն առաջարկում է անհրաժեշտ ուսումնական նյութերի և ռեսուրսների մի ամբողջություն՝ դասարանում աշակերտների հետ աշխատելու ընթացքում օգտագործելու համար: Կայքում կարելի է գտնել ինտերակտիվ, տպագրված, դասի պլանները և բազմաթիվ այլ նյութեր, ինչպես նաև՝ ապահովված է մինչ այս արդեն հայտնի Readwritethink փոխկապակցված գործիքների հասանելիությունը:

4․ CK-12

գերազանց հարթակ է, որը ուսուցիչների եւ ուսանողների համար ապահովում է STEM-ի բարձր որակ: Գրադարանն առաջարկում է 5000-ից ավելի մաթեմատիկական և գիտական նյութեր՝ լավագույն ձևով օգտագործելու համար: Flexbook- ը CK-12- ի լավագույն տարբերակներից մեկն է, որը ուսուցիչներին տրամադրում է անվճար դասագրքեր՝ դասարաններում օգտագործելու համար: Այն նույնիսկ թույլ է տալիս ուսուցիչներին ստեղծել սեփական Flexbook-երը, օգտվելով կայքում տեղադրված դասագրքերի նյութերից: Դասագրքերը հասանելի են տարբեր ձևաչափերով, այդ թվում`PDF ձևաչափով, Kindle, Nook և iPad:

5․ Teachers Pay Teachers

միլիոնավոր մանկավարժներ համախմբող համայնք է, որոնք միմյանց հետ կիսում և փոխանակում են իրենց փորձը, աշխատանքը, գաղափարներն ու ոգեշնչումը։ Այն առաջին և ամենամեծ բաց հարթակն է, որտեղ ուսուցիչները առաջարկում, վաճառում և գնում են յուրօրինակ կրթական ռեսուրսներ, ինչը նպաստում է անհապաղ օգտվել փորձագիտության աշխարհից և ավելի շատ ժամանակ հատկացնել իրենց սովորողներին և ուսուցման իրենց գործին:

6․ TED Ed

տեսանյութերի ամենասիրված հարթակներից մեկն է, որն առաջարկվում է ուսուցիչներին վերջին մի քանի տարիների ընթացքում: Այս կայքի առավելությունն այն է, որ տրամադրում է ուսուցիչների կողմից ներկայացված տեսաֆիլմեր և մուլտիպլիկատորների կողմից ստեղծված անիմացիաներ: TED Ed-ի տեսանյութերի տևողությունը 10 րոպեից պակաս է, այդ պատճառով դյուրին է դրանց օգտագործումը դասի ընթացքում: Ամենակարևորը․ TED Ed-ը հնարավորություն է տալիս ուսուցիչներին ստեղծել իրենց ինտերակտիվ դասերը և կիսել այն ուրիշների հետ: Գործընթացը շատ պարզ է և արդեն լուսաբանվել է նախորդ գրառումներում. պարզապես պետք է գտնել դասին անհրաժեշտ տեսանյութը, դրան ավելացնել ինտերակտիվ նյութեր (օրինակ` հարցեր, հուշումներ քննարկման համար և այլն) և ավարտելուց հետո, երբ կիսվեք դասարանում, կմանա միայն հետևել դրա ընթացքին:

7․ Super Teacher Worksheets

հիանալի կայք է, որը ներառում է բազմաթիվ աշխատանքային էջեր՝ ընդգրկելով որոշակի թեմատիկ ոլորտներ, ներառյալ՝ մաթեմատիկայի, կարդալու և գրելու, հնչյունաբանության և վաղ գրագիտության, վայելչագրության, քերականության, գիտության ոլորտները: Այն նաև առաջարկում է աշխատաէջերի գեներատոր գործիք, որը թույլ է տալիս օգտվողներին ստեղծել և տպել սեփական աշխատաթերթերը:

8․ PBS Learning Media

սովորեցնում է, թե ինչպես կարելի է օգտվել Ամերիկայի #1 կրթական մեդիա բրենդից, որպեսզի հասանելիություն ունենաք հազարավոր նորարարական, ստանդարտացված թվային ռեսուրսներին, ուսանողական փորձառությանը և մասնագիտական զարգացման հնարավորություններին:

Նյութի աղբյուրը. Educational Technology and Mobile Learning

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան