Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության և Իտալիայի Հանրապետության կրթության, համալսարանների և հետազոտությունների նախարարության միջև այսօր ստորագրվել է կրթության և գիտության ոլորտում համագործակցության մասին փոխըմբռնման հուշագիր: Հուշագիրը ստորագրել են ՀՀ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը և ՀՀ-ում Իտալիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Ջովաննի Ռիչուլլին: Նախարարը շնորհակալություն է հայտնել Իտալիայի դեսպանին արդյունավետ համագործակցության համար` ընդգծելով, որ վերոնշյալ հուշագրով ևս մեկ անգամ ամրագրվում են կրթության ոլորտում երկու երկրների միջև համագործակցության հիմնական ուղղությունները: «Իտալիան այն երկրներից է, որի հետ ավանդաբար եղել են բազմաբովանդակ կրթական հարաբերություններ: Այս հուշագրով կարևորվում է համագործակցությունը հետազոտական ինստիտուտների և համալսարանների միջև, որը մեզ համար էական նշանակություն ունի, քանի որ այս տարի նախատեսվում է Երևանում բացել «Հորիզոն-2020» ծրագրի գրասենյակ: Այս ծրագրի միջոցով Հայաստանը ներգրավվելու է եվրոպական գիտական ծրագրերում, և այդ առումով Իտալիայի հետ հարաբերությունները շատ կարևոր են` միջհամալսարանական համագործակցության ոլորտում նոր կապեր ստեղծելու տեսանկյունից»,-նշել է նախարարը: Անդրադառնալով գիտական կառույցների միջև հնարավոր համագործակցությանը` Լևոն Մկրտչյանը մատնանշել է Մատենադարանի օրինակը: «Ինչպես գիտեք, Մատենադարանն այն եզակի գիտական հաստատություններից է, որը լուրջ աշխատանք է տանում հին ձեռագրերի պահպանման տեսանկյունից: Այս ոլորտում Իտալիան համարվում է աշխարհի առաջատար երկրներից մեկը, և այս հուշագրի կնքումից հետո կարող ենք առաջարկել Մատենադարանի տնօրինությանը` դիմել Իտալիայի լավագույն բուհերին` մագիստրոսական կամ ասպիրանտական ծրագրեր իրականացնելու համար: Արվեստի բուհերի մասով ևս Իտալիայի համալսարանները աշխարհի առաջնակարգ ուսհաստատություններն են համարվում, և այս ուղղությամբ կարելի է համագործակցությունը զարգացնել և նոր ծրագրեր իրականացնել»,-նշել է նախարարը:
Իտալիայի դեսպանը ևս իր շնորհակալությունն է հայտնել ՀՀ իշխանություններին` երկու երկրների միջև կրթության ոլորտում եղած արդյունավետ համագործակցությոան համար: «Կնքված հուշագիրը հիմք է, որի վրա կկառուցվի երկու երկրների միջև հետագա համագործակցությունը: Երկու կողմից էլ մեծ հետաքրքրություն կա` այն զարգացնելու տեսակետից: Համագործակցությունը բոլոր ոլորտներում, լինի տնտեսական, առևտրային և այլն, կարևոր է, սակայն հատկապես կրթության և մշակույթի ոլորտում այն որոշիչ դեր է խաղում` երկու ժողովուրդների մերձեցման տեսանկյունից»,-ընդգծել է դեսպանը:
Նշենք, որ համաձայն ստորագրված փաստաթղթի` կողմերը կխրախուսեն ուսանողների, հետազոտողների և պրոֆեսորների փոխանակումները` միմյանց կրթական և գիտական փորձառության փոխճանաչման և հաստատությունների հաջողված փորձի, ինչպես նաև երկու երկրների կրթական և գիտական կապերի ամրապնդման նպատակով: Ըստ հուշագրի` կողմերը կնպաստեն իրենց երկրների միջնակարգ, միջին մասնագիտական և բարձրագույն կրթության, ինչպես նաև հետազոտական հաստատությունների միջև ուղիղ կապերի հաստատմանն ու զարգացմանը, կօժանդակեն ու կխրախուսեն կրթական հաստատությունների միջև թվինինգ ծրագրերի իրականացումը: Բացի այդ, հուշագրով կողմերը կնպաստեն հետազոտողների և պրոֆեսորների միջև փորձի և հմտությունների փոխանակմանը և կօժանակեն դասընթացների, համատեղ սեմինարների, գիտաժողովների և ցուցահանդեսների կազմակերպմանը, ինչպես նաև տեղեկատվության փոխանակմանը` կրթության և գիտական հետազոտությունների ոլորտում և կխթանեն համատեղ նախագծերի մշակումն ու իրականացումը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կայք
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան