ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կրթության քաղաքականության մշակման և իրականացման հիմքում պետք է լինեն հետազոտությունները և վիճակագրական տվյալները. Ա. Անափիոսյան

Հոկտեմբերի 20, 2018
Պաշտոնական

Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնը կազմակերպել է երկօրյա սեմինար-շնորհանդես (հոկտեմբերի 19-20)՝ ԿՏԱԿ-ի գործունեության, կառավարման համակարգերի, Իթվինինգ ծրագրի առաջընթացի, ինչպես նաև TIMMS միջազգային գնահատման երկրորդային վերլուծության ներկայացման նպատակով: ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանը, ողջունելով ներկաներին, նշել է, որ կրթական համակարգն այսօր ըստ արժանվույն չի օգտագործում այն բազմաթիվ ծառայությունները, որոնք առկա են ԿՏԱԿ-ում: «Կարծում եմ՝ այս միջոցառումը կարևոր է այն տեսանկյունից, որ արձանագրենք, թե ինչ հնարավորություններ ունենք, ինչպես կարող ենք ընդլայնել դրանք և քաղաքականության մշակման և իրականացման համար օգտագործել այն ողջ տեղեկատվական բազան, որ հավաքում է ԿՏԱԿ-ը: Կրթության ոլորտում քաղաքականության մշակման տեսանկյունից ցանկանում եմ ԿՏԱԿ-ի կարևորությունը շեշտել երկու տեսանկյունից: Նախ, տարիներ շարունակ աշխատելով կրթության ոլորտում՝ մեր գործընկերների հետ մշտապես մտահոգություն ենք հայտնել, որ մեր երկրում անհրաժեշտ է իրականացնել փաստերի, հետազոտությունների և վիճակագրական տվյալների հիման վրա քաղաքականության մշակում և իրականացում: Հետևաբար, եթե կարողանանք ճիշտ ձևով սկզբից հավաքել տվյալները և դրանք վերլուծել, ապա կկարողանանք դրանք փոխակերպել քաղաքականության և որոշումներ կայացնել: Օրինակ, կան դպրոցներ, որոնք չունեն բավարար թվով առարկայական ուսուցիչներ: Այս տվյալներն ինչ-որ տեղ  կան, բայց դրանք քաղաքականության մշակման գործում չեն արտացոլվում: Հետևաբար, պետք է տիրապետենք այդ տվյալներին և վերլուծենք, թե ինչու այդ դպրոցներում տարբեր պատճառներով չունենք ուսոուցիչներ, երեխաները չեն կարողացել իրացնել կրթության իրենց իրավունքը, ապա մշակենք և գտնենք արդյունավետ լուծումներ: Բնականաբար, այդ տվյալների բազայի հավաքագրման համար կարևոր է բոլորի ներդրումը, քանի որ  առ այսօր ունենք դպրոցներ, որոնք չեն տրամադրել անհրաժեշտ տեղեկատվությունը: Սա խնդիր է, որովհետև հունվարի մեկից դպրոցների ֆիանանսավորումն իրականցվելու է ըստ այն ցուցիչների, որ դպրոցները ներկայացրել են: Եվ եթե այդ տվյալները ԿՏԱԿ-ի բազայում չլինեն, դպրոցները փաստացի ֆինանսավորման խնդիր կունենան: ԿԳՆ-ն՝ որպես լիազոր մարմին, ակնկալում է, որ ի դեմս դպրոցների՝ ունենք ոլորտի համար մտահոգ համակիրներ, ովքեր կաջակցեն մեզ՝ միասին իրականացնելու ակնկալվող բոլոր բարեփոխումները»,-նշել է Արևիկ Անափիոսյանը՝ սեմինարի մասնակիցներին մաղթելով արդյունավետ քննարկումներ:

Սեմինարի ընթացքում ներկայացվել են կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգերի, ՏՀՏ բովանդակության, հեռավար ուսուցման վերաբերյալ նյութեր, ինչպես նաև դպրոցների համագործակցության եվրոպական Իթվինինգ և ազգային ծրագրերը, TIMSS – 2003-2015 տվյալների երկրորդային և ՏՀՏ կիրառության սոցիոլոգիական հետազոտությունների 2014-2018թթ․ արդյունքների վերլուծությունները:

Սեմինարի նյութերը և ԶԼՄ-ների լուսաբանումը՝ ԿՏԱԿ-ի կայքում․
Սեմինար-շնորհանդես՝ ԿՏԱԿ-ի գործունեության հիմնական ուղղությունների մասին

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…