Գ. Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնում այսօր տեղի է ունեցել Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանի 2017-2018 ուստարվա շրջանավարտների դիպլոմների հանձնման հանդիսավոր արարողությունը: Միջոցառմանը ներկա ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը շնորհավորել է Հայաստանում Ֆրանսիական համալսարանի շրջանավարտներին՝ այս կարևոր իրադարձության կապակցությամբ և նրանց մաղթել բարի երթ: «Ձեր կյանքում սա կարևոր օրերից մեկն է, բայց այս օրը կարևորվում է նաև նրանով, որ այս տարին շատ հետաքրքիր էր, քանի որ նոր Հայաստանում տեղի ունեցան մեծ փոփոխություններ: Մեր երկիրը միջազգային ասպարեզում սկսում է ավելի մեծ դեր խաղալ, և դրա լավագույն ապացույցներից մեկն էլ այն է, որ այսօր տասնյակ երկրների պատվիրակություններ գտնվում են Հայաստանում և նույնիսկ մի շարք հյուրեր այս դահլիճում են, ովքեր եկել են շնորհավորելու ձեզ»,-նշել է Արայիկ Հարությունյանը՝ ընդգծելով, որ Ֆրանսիական համալսարանը դարձել է մեր երկրի կարևորագույն կրթօջախներից մեկը, որին հասնելու համար շատ բուհեր ջանքեր են գործադրում: «Սա կարևոր է երկու պատճառով՝ նախ մեծ թվով հիմարկներում և ձեռնարկություններում արդեն կարող եք հանդիպել այս բուհի լավագույն շրջանավարտներին, որոնք լավ մասնագետներ են, և երկրորդ՝ այս բուհը նաև քաղաքացիներ է կրթում: Երբ Հայաստանում տեղի էին ունենում քաղաքական գործընթացներ, և մենք փողոցներ էինք փակում, խաչմերուկներում հաճախ կարող էինք հանդիպել Ֆրանսիական համալսարանի ուսանողներին: Թեպետ բուհն իր ծագումով ֆրանսիական է, բայց այն նաև հայկական, ազգային բուհ է, որովհետև ինչպես մեր Մեծ Ազնավուրի համար Ֆրանսիան դարձավ մի երկիր, որտեղ նա մնաց 100 տոկոս ֆրանսիացի և 100 տոկոս հայ, այդպիսի մի միջավայր էլ ստեղծված է Ֆրանսիական համալսարանում, որտեղ հայերը 100 տոկոսով մնում են հայ: Կարծում եմ, որ Ֆրանսիական համալսարանը և դպրոցը Ֆրանկոֆոնիայի գագաթաժողովից հետո էլ ավելի կարևոր դեր են խաղալու հայ-ֆրանսիական հարաբերությունների և Ֆրանկոֆոնիայի համար, որովհետև վստահ եմ, որ գագաթաժողովից հետո ֆրանկոֆոն երկրների շատ ընկերություններ և բիզնեսներ հաստատվելու են Հայաստանում, և նրանց ընտանիքների համար Ֆրանիսական համալսարանը և դպրոցը կարող են դառնալ լավագույն կրթօջախները, որտեղ նրանց երեխաներ կարող են առանց խնդիրների շարունակել իրենց ուսումը»,-նշել է նախարարը՝ հույս հայտնելով, որ շրջանավարտների համար սա կարևոր փուլի ավարտ է, բայց նաև ավելի կարևոր փուլերի սկիզբ:
Շրջանավարտներին իր ողջույնի խոսքն է ուղղել նաև Հայաստանում Ֆրանսիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Ժոնաթան Լաքոտը: Միջոցառման ընթացքում համալսարանի մի խումբ ուսանողների հանձնվել են Հայաստանի ֆրանկոֆոն փաստաբանների միության, Ընկերական օգնության հայկական ընկերակցության, բարերար Ռոյ Առաքելյանի կողմից կրթաթոշակների հավաստագրերը և Հայկական բարեգործական ընդհանուր միության գերազանցության կրթաթոշակների հավաստագրերը: Միջոցառման ընթացքում տրամադրվել են նաև Անատոլ Ֆրանսի անվան ֆրանսիական դպրոցի շրջանավարտների ավարտական վկայականները: Նշենք, որ Ժան Մուլեն Լիոն 3 համալսարանի հետ համագործակցության արդյունքում Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանն ունի ավելի քան 2000 շրջանավարտ:
Այս տարվա շրջանավարտները կկրեն «Շառլ դը Գոլ» անունը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական շարժառիթը դարձավ…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան