ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Լոռիում մեկնարկել է ԲՏՃՄ առարկաներ դասավանդող ուսուցիչների վերապատրաստումը

Հունիսի 23, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր այցելել է Վանաձորի թիվ 18 միջնակարգ դպրոց, որտեղ մեկնարկել է ԲՏՃՄ առարկաներ դասավանդող ուսուցիչների վերապատրաստումը:

Ժաննա Անդրեասյանին ուղեկցել է Լոռու մարզպետի ժամանակավոր պաշտոնակատար Հովհաննես Ավետիսյանը:

5-օրյա դասընթացի ընթացքում ուսուցիչները ծանոթանում են բնագիտական նոր լաբորատորիաներում առկա սարքավորումների գործարկման և տեխնիկական սպասարկման կանոններին՝ դրանց արդյունավետ օգտագործման նպատակով: Ծրագրի շրջանակում կվերապատրաստվի «Քիմիա», «Ֆիզիկա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն» և «Տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ» առարկաների շուրջ 250 ուսուցիչ՝ Լոռու մարզի 63 դպրոցից: Վերապատրաստումն իրականացնում է «Կրթական ծրագրերի կենտրոն» ԾԻԳ-ը։

Ողջունելով վերապատրաստման մասնակիցներին՝ ԿԳՄՍ նախարարը նշել է՝ բնագիտական և տեխնոլոգիական առարկաների դասավանդման որակի բարելավման նպատակով ՀՀ կառավարությունը մեծ ներդրումներ է կատարում՝ այդ թվում դպրոցներում ստեղծելով արդիական լաբորատորիաներ:

«ԲՏՃՄ առարկաների ուսուցման որակի բարելավման առումով առաջնային անհրաժեշտություն է լաբորատորիաների ներդրման գործընթացը, որը հրաշալի հնարավորություններ է ընձեռում ամենաբարդ թվացող խնդիրները երեխաների համար դարձնել ավելի մատչելի ու հասկանալի: Ակնհայտ է՝ այս գործընթացը ենթադրում է նաև ուսուցիչների կարողությունների զարգացում, որպեսզի լաբորատորիաների օգտագործումը լինի նպատակային և արդյունավետ։ Շատ կարևոր է, որ սարքավորումները կիրառելիս ուսուցիչն իրեն վստահ զգա լաբորատորիայում: Հատկանշական է, որ այդ միջավայրերում կարող է մասնագիտական կողմնորոշում ևս ձևավորվել՝ երեխաների շրջանում հետաքրքրասիրություն առաջացնելով բնագիտական ոլորտների նկատմամբ»,- ասել է նախարարը և շնորհակալություն հայտնել ուսուցիչներին ուսւոմնական տարվա ավարտից հետո մասնագիտական գիտելիքը բարելավելու պատրաստակամության համար:

Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ մշակվել են համապատասխան ձեռնարկներ և տեսադասեր, որոնք կօգնեն ուսուցիչներին լաբորատորիաները կիրառելու հարցում: Նա տեղեկացրել է, որ զուգահեռ աշխատանքներ են իրականացվում՝ Մանկավարժական համալսարանում նույնպես ներառելու նմանատիպ հմտություններ. մասնավորապես՝ բնագիտական և տեխնոլոգիական ուսուցիչների համար ձևավորվել է գերազանցության կենտրոն՝ ուսումնասիրելով միջազգային լավագույն փորձը:

«Համալսարանը տարվա ընթացքում լրացուցիչ վերապատրաստում կարող է իրականացնել նաև գործող ուսուցիչների համար»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը: Վերապատրաստման երկրորդ փուլը կմեկնարկի հունիսի 28-ին՝ շուրջ 150 ուսուցչի համար: Հանդիպման շրջանակում ուսուցիչները նախարարին ուղղել են իրենց հուզող հարցերը, որոնք վերաբերել են նոր չափորոշչին, դպրոցական բաժանորդային ծրագրին, տրանսպորտային ծախսի փոխհատուցմանը, նախագծային աշխատանքների մանրամասներին, դասագրքերիում QR կոդերի հետ կապված բովանդակային և տեխնիկական խնդիրներին, կամավոր ատեստավորմանը և այլն:

Լոռի այցի շրջանակում ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այցելել է նաև Վանաձորի թիվ 13 ավագ դպրոց, որտեղ «300 դպրոց, 500 մանկապարտեզ» ծրագրի շրջանակում իրականացվում են վերակառուցման աշախտանքներ: Նախարարը շրջել է դպրոցում, ծանոթացել իրականացված և ընթացիկ աշխատանքներին, առկա խնդիրներին: Դպրոցը նախատեսված է 500 աշակերտի համար. ըստ պայմանագրի՝ այն շահագործման կհանձնվի տարեվերջին՝ ամբողջապես հագեցվելով նոր գույքով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: