ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Կրթության առաքելությունը երկրի մրցունակության ապահովումն է անհատական և հանրային մակարդակներում». Ժաննա Անդրեասյան

Մայիսի 16, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը մասնակցել է «Պետության և հասարակության ակնկալիքները համալսարանից այսօր և վաղը» խորագրով պանելային քննարկմանը, որն անցկացվել է Երևանի պետական համալսարանի շրջանավարտների ֆորումի շրջանակում:

ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն իրազեկել է, որ Կառավարության այսօրվա նիստում հաստատվել և Ազգային ժողով է ուղարկվել «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» օրենքի նախագիծը, որում հստակ ձևակերպված է բարձրագույն կրթության և գիտության ակնկալիքը: «Անկախ ժամանակաշրջանից՝ բարձրագույն կրթությունից և գիտությունից հանրային ակնկալիքը մեկն է՝ լինել այն օղակը, որի միջոցով պետության և հանրության զարգացումը կդառնա հնարավոր: Բարձրագույն կրթության և գիտության առաքելությունը երկրի մրցունակության ապահովումն է՝ անհատական և հանրային մակարդակներում»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:

Ըստ նախարարի՝ բարձրագույն կրթության և գիտության ոլորտը հնարավորություն է տալիս յուրաքանչյուր անհատի բացահայտել իր կարողություններն ու զարգացնել դրանք հետագա կյանքում՝ նպաստելով անհատի ինքնիրացմանը:

«Անհատը սոցիալական էակ է, և նրա շահերն ու նպատակները, արժեքները, դիրքորոշումները համադրվում են հանրային վարքականոնի մեջ: Եվ եթե մենք ունենք հանրօգուտ կրթություն ու գիտություն, դրանք պետք է միաժամանակ շահավետ լինեն թե՛ անհատի, թե՛ հանրության համար»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Նախարարի ձևակերպմամբ՝ համակարգը, որտեղ անհատը մրցունակ է և կարողանում է իրեն գնահատված ու երջանիկ զգալ, չի հակասում լավ պետություն և զարգացած հանրություն ունենալու նպատակին: «Հնարավոր չէ ունենալ լավ պետություն, որտեղ մարդիկ տառապում են: Եթե մենք մեզ լավ չենք զգում և մեր կյանքը մեր երկրում՝ որպես ինքնիրացված անձինք, չենք պատկերացնում, ուրեմն երկրի օրակարգը ճիշտ կազմված չէ»,- ասել է նա:

Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ կրթությունը հանրային բարիք է, ու թեև աղքատության վերացումը կրթական համակարգի ուղիղ նպատակը չէ, սակայն դրա ճիշտ գործառնության դեպքում կարող է լինել որպես արդյունք:

Պանելային քննարկման ընթացքում ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է նաև տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դարաշրջանում ֆորմալ և ոչ ֆորմալ կրթական ձևերի համադրելիությանը:

Ըստ նրա՝ մեզ հասանելի տեղեկատվական աղբյուրների բազմազանությունը ենթադրում է դրանցից օգտվելու հմտությունների ամբողջություն: Միկրոորակավորումները, ոչ ֆորմալ կրթության ճանաչման գործիքակազմերը կոչված են մեղմելու ֆորմալ և ոչ ֆորմալ կրթության անջրպետը և ոչ ֆորմալ կրթությունը ինտեգրելու ֆորմալ կրթական համակարգին՝ առանց դրանք հակադրելու պարտադրանքի:

«Անջրպետը խախտում է կրթական երկու ձևերի արդյունավետ երկխոսության հնարավորությունը: Անհրաժեշտ են ճիշտ հմտություններ, որոնք պետք է ձևավորվեն գիտելիքի արդյունքում, այսինքն՝ կարևոր է, որ անհրաժեշտ հմտությունների ձևավորումն անցնի գիտելիքի յուրացման գործընթացով: Դասախոսական աշխատանքը պետք է ընթանա տեխնոլոգիական առաջընթացի, ուսանողների ժամանակակից պահանջմունքներին համահունչ՝ զատելով դասախոսության իրական էությունը դպրոցական դասավանդման ձևաչափից»,- ասել է նախարարը:

Պանելային քննարկմանը որպես բանախոսներ հանդես են եկել նաև ՀՀ բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարար Մխիթար Հայրապետյանը և ՀՀ գլխավոր դատախազ Աննա Վարդապետյանը։

Քննարկման ընթացքում բանախոսները պատասխանել են նաև ներկաների հարցերին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: