ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը մասնակցել է «Պետության և հասարակության ակնկալիքները համալսարանից այսօր և վաղը» խորագրով պանելային քննարկմանը, որն անցկացվել է Երևանի պետական համալսարանի շրջանավարտների ֆորումի շրջանակում:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն իրազեկել է, որ Կառավարության այսօրվա նիստում հաստատվել և Ազգային ժողով է ուղարկվել «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» օրենքի նախագիծը, որում հստակ ձևակերպված է բարձրագույն կրթության և գիտության ակնկալիքը: «Անկախ ժամանակաշրջանից՝ բարձրագույն կրթությունից և գիտությունից հանրային ակնկալիքը մեկն է՝ լինել այն օղակը, որի միջոցով պետության և հանրության զարգացումը կդառնա հնարավոր: Բարձրագույն կրթության և գիտության առաքելությունը երկրի մրցունակության ապահովումն է՝ անհատական և հանրային մակարդակներում»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:
Ըստ նախարարի՝ բարձրագույն կրթության և գիտության ոլորտը հնարավորություն է տալիս յուրաքանչյուր անհատի բացահայտել իր կարողություններն ու զարգացնել դրանք հետագա կյանքում՝ նպաստելով անհատի ինքնիրացմանը:
«Անհատը սոցիալական էակ է, և նրա շահերն ու նպատակները, արժեքները, դիրքորոշումները համադրվում են հանրային վարքականոնի մեջ: Եվ եթե մենք ունենք հանրօգուտ կրթություն ու գիտություն, դրանք պետք է միաժամանակ շահավետ լինեն թե՛ անհատի, թե՛ հանրության համար»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Նախարարի ձևակերպմամբ՝ համակարգը, որտեղ անհատը մրցունակ է և կարողանում է իրեն գնահատված ու երջանիկ զգալ, չի հակասում լավ պետություն և զարգացած հանրություն ունենալու նպատակին: «Հնարավոր չէ ունենալ լավ պետություն, որտեղ մարդիկ տառապում են: Եթե մենք մեզ լավ չենք զգում և մեր կյանքը մեր երկրում՝ որպես ինքնիրացված անձինք, չենք պատկերացնում, ուրեմն երկրի օրակարգը ճիշտ կազմված չէ»,- ասել է նա:
Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ կրթությունը հանրային բարիք է, ու թեև աղքատության վերացումը կրթական համակարգի ուղիղ նպատակը չէ, սակայն դրա ճիշտ գործառնության դեպքում կարող է լինել որպես արդյունք:
Պանելային քննարկման ընթացքում ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է նաև տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դարաշրջանում ֆորմալ և ոչ ֆորմալ կրթական ձևերի համադրելիությանը:
Ըստ նրա՝ մեզ հասանելի տեղեկատվական աղբյուրների բազմազանությունը ենթադրում է դրանցից օգտվելու հմտությունների ամբողջություն: Միկրոորակավորումները, ոչ ֆորմալ կրթության ճանաչման գործիքակազմերը կոչված են մեղմելու ֆորմալ և ոչ ֆորմալ կրթության անջրպետը և ոչ ֆորմալ կրթությունը ինտեգրելու ֆորմալ կրթական համակարգին՝ առանց դրանք հակադրելու պարտադրանքի:
«Անջրպետը խախտում է կրթական երկու ձևերի արդյունավետ երկխոսության հնարավորությունը: Անհրաժեշտ են ճիշտ հմտություններ, որոնք պետք է ձևավորվեն գիտելիքի արդյունքում, այսինքն՝ կարևոր է, որ անհրաժեշտ հմտությունների ձևավորումն անցնի գիտելիքի յուրացման գործընթացով: Դասախոսական աշխատանքը պետք է ընթանա տեխնոլոգիական առաջընթացի, ուսանողների ժամանակակից պահանջմունքներին համահունչ՝ զատելով դասախոսության իրական էությունը դպրոցական դասավանդման ձևաչափից»,- ասել է նախարարը:
Պանելային քննարկմանը որպես բանախոսներ հանդես են եկել նաև ՀՀ բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարար Մխիթար Հայրապետյանը և ՀՀ գլխավոր դատախազ Աննա Վարդապետյանը։
Քննարկման ընթացքում բանախոսները պատասխանել են նաև ներկաների հարցերին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան