ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Պաշտոնական

Նախարարն ընդունել է «Էրազմուս+»-ի փորձագիտական խմբին

Փետրվարի 13, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը հանդիպել է Հայաստանում «Էրազմուս+» ծրագրի գրասենյակի ղեկավար Լանա Կառլովայի և «Էրազմուս+» ծրագրի  բարձրագույն կրթության բարեփոխումների փորձագետների հետ:

Ողջունելով  ներկաներին` նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ հանրապետության Նախագահի հանձնարարությամբ վեցամսյա ժամկետում ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը պետք է  ներկայացնի բարձրագույն մասնագիտական կրթության համակարգի բարեփոխումների…

Գյուղատնտեսական մասնագիտությունները` ՄԿՈՒ ոլորտի առաջնահերթություն

Փետրվարի 13, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում տեղի է ունեցել Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացման ազգային խորհրդի (ՄԿՈՒԶԱԽ ) այս տարվա առաջին նիստը, որը վարել է ԿԳ նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը: Խորհուրդը, որի կազմում ընդգրկված են շահագրգիռ գերատեսչությունների և սոցիալական գործընկեր կազմակերպությունների  ներկայացուցիչներ, նախ հաստատել է օրակարգի հարցերը, որոնց առնչությամբ հիմնական զեկուցմամբ…

Մեկնարկում է Դպրոցների համագործակցության վիրտուալ համայնքի ձևավորման ազգային ծրագիրը

Փետրվարի 13, 2017
Պաշտոնական Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ ԿԳՆ Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնը հայտարարում է Դպրոցների համագործակցության վիրտուալ համայնքի ձևավորման ազգային ծրագրի մեկնարկի մասին։

 Ազգային համայնքի ստեղծման անհրաժեշտությունը պայմանավորված է առաջին հերթին Հայաստանում հանրակրթական դպրոցներին ուսուցիչների շրջանում օտար լեզվի հմտությունների ցածր մակարդակով, ինչը մեծ խոչընդոտ է հանդիսանում ծրագրի լայն տարածման համար։ Օտար լեզվին չտիրապետելու պատճառով դպրոցներից սահմանափակ…

Նախատեսվում են բեկումնային և արմատական փոփոխություններ` դասագրքերի ստեղծման գործընթացում

Փետրվարի 10, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է Մանմար, Էդիթ Պրինտ, Տիգրան Մեծ, Աստղիկ, Զանգակ, Անտարես և Արևիկ հրատարակչությունների ղեկավարներին: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են դպրոցական դասագրքերի հետ կապված տեխնիկական և բովանդակային հարցեր: Նախարարը նշել է, որ հանրության շրջանում կա օբյեկտիվ դժգոհություն` կապված որոշ դասագրքերի որակի և ծանրաբեռնվածության հետ, ավելին`…

Հայ-լիտվական կրթական համագործակցություն

Փետրվարի 10, 2017
Պաշտոնական

Կրթության և գիտության  նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր ընդունել է ՀՀ-ում Լիտվայի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Էրիկաս Պետրիկասին:
Ողջունելով դեսպանին` նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ անկախացումից հետո մեր երկու երկրների համագործակցությունը կրթության համակարգում համաքայլ է ընթացել, նրա բնորոշմամբ դրան նպաստել են նախ` նախկինում միևնույն կրթական համակարգում ընդգրկված լինելու…

Աշխատանքային քննարկում ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամի հայաստանյան գրասենյակում

Փետրվարի 9, 2017
Պաշտոնական Լուրեր կազմակերպություններից

Փետրվարի 8-ին ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամի հայաստանյան գրասենյակում տեղի ունեցավ աշխատանքային հանդիպում-քննարկում ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամի, ՀՀ Կրթության և գիտության ու ՀՀ Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունների և Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի (ԿՏԱԿ) ներկայացուցիչների մասնակցությամբ։

Քննարման թեման կրթությունից դուրս մնացած երեխաների վաղ բացահայտմանն ուղղված էլեկտրոնային  ծրագրի ստեղծման և ներդրման իրավական հիմքերի մշակման և…

Հայ-ռուսական կրթագիտական համագործակցությունը` հանդիպման առանցքում

Փետրվարի 8, 2017
Պաշտոնական

Կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է ՀՀ-ում Ռուսաստանի Դաշնության արտակարգ և լիազոր դեսպան Իվան Վոլինկինին:

Հանդիպման հիմնական առանցքում եղել է կրթական համակարգում հայ-ռուսական  փոխգործակցությանը վերաբերող հարցեր: Նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ ներկայում ամփոփման փուլում է Հայաստանում օտար լեզուների` մասնավորապես ռուսաց լեզվի  զարգացման հայեցակարգի մշակման աշխատանքները: Նա ընդգծել է,…

Երաշխավորվել են վերապատրաստում իրականացնող կազմակերպություններ

Փետրվարի 7, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը հրաման է ստորագրել`  «Հանրակրթական ուսումնական հաստատության ղեկավարման իրավունք /հավաստագիր/ ստանալու համար վերապատրաստում իրականացնող կազմակերպություններին երաշխավորելու մասին»: Համաձայն հրամանի` երաշխավորվել են հետևյալ կազմակերպությունները` 
«Կրթության ազգային ինստիտուտ» ՓԲԸ, 
«Մանկավարժական նախաձեռնություն» հայկական ասոցիացիա, 
«Կրթություն առանց սահմանի» ՀԿ,
«Դասագրքերի և տեղեկատվական հաղորդակցման տեխնոլոգիաներ…

Նախարարը հանդիպել է ՀԳՄ նախագահության անդամների հետ

Փետրվարի 6, 2017
Պաշտոնական

Հայաստանի գրողների միությունում տեղի է ունեցել ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի հանդիպումը ՀԳՄ նախագահության անդամների հետ: Քննարկվել են «Գրականություն» և «Մայրենի լեզու» դասագրքերի հրատարակմանն առնչվող, ինչպես նաև բազմաթիվ այլ հարցեր: Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ առկա են մի քանի լուրջ ուղղություններ, որտեղ ստեղծագործական միությունների օգնության կարիքը հստակ զգացվում…

Մենթոր դպրոցները կունենան տեսադասերի կազմակերպման պատասխանատուներ

Փետրվարի 6, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում տեղի է ունեցել տեսադասերի և հեռավար կրթության հարցերով զբաղվող աշխատանքային խմբի հերթական խորհրդակցությունը, որը վարել է նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը: Խորհրդակցությանը մասնակցել են ԿԳՆ հանրակրթության վարչության պետը, տեսադասերի կազմակերպման մենթորությունը ստանձնած առաջատար դպրոցների տնօրենները: Խորհրդակցությանը հրավիրված է եղել նաև AVC ընկերության ներկայացուցիչը: Ընկերությունը հեռավար կրթության…

  • ՖԻԶԻԿԱ VII ԴԱՍԱՐԱՆ/ ՊԻՆԴ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐԻ, ՀԵՂՈՒԿՆԵՐԻ ԵՎ ԳԱԶԵՐԻ ՃՆՇՈՒՄԸ /

       Այս թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա <<ճնշման ուժ>>, <<ճնշում>> մեծությունները, ճնշման չափման միավորները, բերել դրանց դրսևորման օրինականեր, պարզ դեպքերում հաշվարկել դրանք: Իմանա Պասկալի, հաղորդակից անոթների, Արքիմեդի օրենքները, հեղուկի սյան ճնշման, արքիմեդյան ուժի, ջրաբաշխական մեքենայի մխոցների մակերեսների և ազդող ուժերի կապն արտահայտող բանաձևերը:Գաղափարև ունենա մթնոլորտային ճնշման , դրա չափման մասին, իմանա մթնոլորտային ճնշման արժեքը:Գաղափար ունենա նավագնացության և օդագնացության մասին:Կարողանա տալ գազի ճնշման բացատրությունը, ճնշման հաղորդման մեխանիզմը հեղուկներում և գազերում, օգտվել ճնշումը չափող պարզագույն սարքերից:Կարողանա բացատրել ջրաբաշխական մեքենայի կառուցվածքը և աշխատանքի սկզբունքը:Կարողանա նկարագրել Տորիչելիի փորձը, կատարել համապատասխան վերլուծություններ, բացատրել մթնոլորտային ճնշման կախումը բարձրությունից: Ծանոթ լինի մխոցավոր պոմպի և ջրմուղի աշխատանքի սկզբունքին: Կարողանա փորձով չափել արքիմեդյան ուժի մեծությունը, պարզաբանել հեղուկում մարմնի լողալու և խորասուզվելու պայմանները:

  • Բազմանկյունների ուսումնասիրություն

    Դասընթացն ուսումնասիրելիս ձեռք կբերենք գիտելիքներընդհանուր հասկացություն բազմանկյան մասին,բազմանկյան տեսակների և նրանց հատկությունների ու հայտանիշների  մասինկանոնավոր բազմանկյան մասին,բազմանկյան մակերեսի մասին:

  • Տեխնոլոգիա 5-րդ դասարան։ Խոհարարություն։

     Մարդու ֆիզիկական առողջության գրավականներից մեկն էլ առողջ սնունդ է։   Սխալ սննդային սովորույթները հանգեցնում են առողջական խնդիրների առաջացման:  Սնունդն անհրաժեշտ է մարմնի աճի, զարգացման և վերականգնման համար։ Դրա համար այն պիտի լինի լիարժեք և առողջարար։ Մեծ նշանակություն ունի սննդամթերքի ճիշտ ընտրությունը, ընդունման ձևը և սննդակարգի պահպանումը։

  • ՈՒժերի տեսակները

    Դասընթացը նախատեսված է 7-րդ և 8-րդ դասարաններում սովորողների,ինչպես նաև այդ դասարաններում դասավանդող ուսուցիչների համար:

  • Մաթեմատիկա 2, Եռանիշ թվերի մասին հասկացություններ

    Մաթեմատիկա 2, Եռանիշ թվերի մասին հասկացություններԴասվար՝ Ա․Նալբանդյան

  • Հայրենի երկիր

          Հայրենի երկիր    Բարև ,սիրելի աշակերտներ,այս թեմատիկ  բաժինը,որ ուսումնասիրելու ենք վերաբերում է մեր հայրենիքին՝ Հայաստանին:                                                                         Այս բաժինը ուսումնասիրելու  ժամանակ մենք ավելի կմոտենանք մեր  մշակույթին,կծանոթանանք Հայաստանի հրաշքներին, կզարգացնեք  մի շարք կարողություններ ու հնարավորություններ:   Թեմատիկ խմբում ընդգրկված են հետևյալ դասանյութերը   ՀայաստանՍասունցի ԴավիթՄատենադարանԽաչքարՕշական                   Թեմաները կամփոփենք հարցերով և գիտելիքների ստուգումներով;  Դե սիրելիներս մաղթում եմ մեզ հաճելի և արդյունավետ աշխատանք:                                                Դասընթաց ստեղծող ՝Արմավիր մարզի Նորավանի միջնակարգ դպրոցի դասվար Նազելի Գևորգյան

  • Մարդու և քաղաքացու հիմնական իրավունքներն ու ազատությունները

    1.Մարդու իրավունքներ.հասկացությունը,բարոյական հիմքերը,իրավական բնույթըՄարդու իրավունքները հասկանալու համար անհրաժեշտ է իմանալ,թե ով է մարդը,քանզի իրավունքները մարդու անօտարելի հատկություններն են:Մարդը հասարակական կյանքով ապրող կենսաբանական և բանական էակ է,որի`որպես տեսակի,գոյության համար անհրաժեշտ են որոշակի բնական,հոգևոր և հասարակական պայմաններ:Մարդը կենսաբանական էակ է:Մարդու կենսաբանական հատկությունները վերածվում են բնական-ֆիզիոլոգիական հիմնարար պահանջմունքների,որոնց բավարարման համար մարդը պետք է ունենա հնարավորություններ:Եթե միջավայրը չապահովի նրա այդ հնարավորությունները,ուրեմն մարդը չի կարող գոյատևել:Օրինակ`մարդու մարմնավոր գոյատևման համար անհրաժեշտ է թթվածին:ՈՒրեմն շնչելը դառնում է նրա բնական պահանջմունքը:Այսպիսով`նա ունի մաքուր օդի բնական իրավունք:Այդ իրավունքը միջոց է նրա բնական պահանջմունքը բավարարելու համար:Մարդը բանական,հոգևոր էակ է:Մարդն ունի գիտակցություն,զգացմունքներ,կամք:Այս բնական հատկությունների շնորհիվ մարդու գոյությունը հոգևոր-ստեղծագործական է:Օրինակ`բնությունից նրան տրված է մտածելու հատկություն,որն անօտարելի է նրանից,հետևաբար`մտածելը և ստեղծագործելը մարդու հիմնական  բնական հավակնություններից են,որոնք պետք է բավարարվեն:ՈՒրեմն մարդն ունի ազատ մտածելու և ստեղծագործելու իրավունք:Մարդը սոցիալական էակ է:Մարդն այլ մարդկանց հետ

  • Մայրենի 2, "Հայաստանը մեր հայրենիքն է" թեմայի ուսուցում

    Մայրենի 2, "Հայաստանը մեր հայրենիքն է" թեմայի ուսուցման ընթացքում ներկայացնելու եմ Վաչագան Սարգսյանի դասագրքում զետեղված բոլոր նյութերը, տեսադասերը, վիկտորինաներ։

  • Hanrahashiv

    \( \sum{a,b} 1,10 \)\( \sqrt[a]{b+c} \)

  • Ածանցներ։ Ածանցավոր բառեր

    Ո՞րն է կոչվում ածանց։  Ածանցների տեսակները։ Նախածանցներ, նախածանցավոր բառեր։ Վերջածանցներ, վերջածանցավոր բառեր։ Ամփոփում։