ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՀՀ ԿԳՆ. Սփյուռքահայ ուսուցիչների վերապատրաստման ծրագիր

Հունվարի 16, 2017

          2017 թվականին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը շարունակում է արտասահմանյան երկրներում գործող հայկական վարժարաններում, դպրոցներում, մանկապարտեզներում, միօրյա և այլ տիպի կրթօջախներում դասավանդող հայագիտական առարկաների ուսուցիչների վերապատրաստման ծրագիրը:

Հայաստանում վերապատրաստումն ընթանալու է ՀՀ կրթության  և գիտության նախարարության կողմից հաստատված տարբերակված հետևյալ 5 մեկամսյա ծրագրերով.

Ա. Ուսուցում մանկապարտեզում
Բ. Ուսուցում մեկօրյա դպրոցում
Գ. Տարրական ուսուցում
Դ. Հայոց լեզվի և գրականության դասավանդում
Ե. Լրացուցիչ կրթության և արտադասարանային դաստիարակության կազմակերպում (երգ, պար, թատրոն, նկարչություն, ձեռագործ և այլն)

Դասընթացներն ավարտած ուսուցիչներին կտրամադրվեն ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության վկայագրեր:

Գործող ուսուցիչների համար մասնակցության սահմանափակումներ չկան:

Ծրագրի ընթացքում դասընթացների կազմակերպման, ուսուցիչների  կեցության և շրջագայության ծախսերը, ծրագրի բացման օրվանից մինչև փակման օրը, ստանձնում է Հայաստանի Հանրապետությունը: Ճանապարհածախսը, ներառյալ օդանավակայանից մինչև հյուրատունը և Հայաստան մուտքի արտոնագրի (վիզա) ծախսերը հոգում են մասնակիցները կամ համապատասխան կազմակերպությունները, կրթօջախները, բարերարները:

Վերապատրաստման սկիզբը համարվում է ծրագրի մեկնարկային օրը` հուլիսի 3-ը:

 

          Ծրագրի ժամանակացույցը հետևյալն է.

02 հուլիսի`                      հյուրատուն մուտքի և տեղավորման օր
03 հուլիսի`                      ծրագրի բացում
28 հուլիսի՝                      ծրագրի փակում
29 հուլիսի`                      հյուրատնից ելքի օր:

Ավելի վաղ ժամանելու կամ ուշ մեկնելու դեպքում՝ կեցության ծախսերը հոգում են մասնակիցները: Այս պարագայում՝ մասնակիցների համար կսահմանվեն հյուրատանը մնալու զեղչված գներ: Հյուրանոցի սենյակները նախատեսված են 2-4 հոգու համար:

Ծրագրին մասնակցելու համար անհրաժեշտ է մինչև մայիսի 29-ը ներառյալ ՀՀ  կրթության և գիտության նախարարություն ներկայացնել. Ուսուցչի կողմից լրացված և կրթօջախի տնօրինության կողմից վավերացված հայտը (հայտաձևը կցվում է):

Մասնակցության պաշտոնական հաստատումներն ուսուցիչները կստանան իրենց էլեկտրոնային հասցեով հայտն ստանալուց մինչև հունիսի 10-ն ընկած ժամանակահատվածում: Երկրից և աշխատավայրից բացակայությունը հիմնավորելու համար պաշտոնական հրավերի անհրաժեշտության դեպքում` խնդրում ենք տեղեկացնել նախապես:

Ծրագրերի ընդհանուր նկարագիրը և հիմնական դասախոսների ցանկը, ինչպես նաև հյուրատան հասցեն և կեցության հետ կապված այլ տեղեկություններ կփոխանցվեն մասնակցության հայտ ներկայացրած ուսուցիչներին հունիս ամսվա ընթացքում:

Մասնակիցների համար նախատեսվում են նաև հանդիպումներ, ճանաչողական-ուսուցողական շրջայցեր և մշակութային ծրագիր:

Հավելյալ տեղեկություններ կարելի է ստանալ  ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության Սփյուռքի հետ կապերի բաժնից.

Հեռ. 374 10 58-13-91
Ֆաքս. 374 10 52-73-43
Էլ. փոստ. spyurq@yahoo.com կամ info@edu.am     

Առդիր` մասնակցության հայտաձև /1 էջ/:

  • Մեխանիզմի օգտակար գործողության գործակից (ՕԳԳ)

  • Թռչուններ

    Հարգելի՛ մասնակիցներ այս թեմայի ուսումնասիրման ընթացքում դուք կծանոթանաք թռչունների տեսակներին, որոնք տասնյակ հազարի են հասնում ամբողջ երկրագնդով մեկ:Թռչունների բազմազանությունը։Կիմանաք թե որքան բազմազան է երկրագնդի թռչնաշխարհը։ Որ բնակլիմայական պայմաններում, ինչպիսի թռչուններ են ապրում, ինչպիսի՞ առանձնահատկություններ ունեն և ինչո՞վ են աչքի ընկնում։ Ինչպես են գոյատևում, բազմանում։ Կծանոթանաք նաև Հայաստանի թռչնաշխարհին։ Կտեղեկանաք թե ո՞ր թռչուններն են հազվագույտ, որո՞նք են գտնվում անհետացման եզրին։ Ի՞նչ է Կարմիր գիրքը։Ինչպե՞ս են թռչունները ձվադրում, բազմանում։ Ո՞րն է նրանց դերն ու նշանակությունը բնության մեջ և մարդու կյանքում։Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝Նարինե Խաչատրյան, Ծովազարդ գյուղի միջնակարգ դպրոց։

  • Մանկավարժական սթրես, հուզական սպառում, մասնագիտական ձևափոխում

         Այսօր մարդկության գերակշռող մասը վարում է առավել լարված կյանք, քան ընդամենը մեկ դար առաջ: Կյանքի արագ ընթացքը, աշխատանքային անհաջողութունները, ֆինանսական դժվարությունները, անընդհատ չբավարարող ժամանակը, մեծ քաղաքում ապրելու անհրաժեշտությունը հանգեցնում են սթրեսի:    Այսօր մեզանից յուրաքանչյուրին շատ ծանոթ և հաճախ օգտագործվող բառ է դարձել սթրեսը: Գրեթե բոլորը տեղյակ են մեր կյանքում դրա առկայության և վնասակար ազդեցության մասին: Իրական կյանքում, սակայն, քչերն են իրենց առողջության կամ հոգեկան ինքնազգացողության բացասական փոփոխությունները կապում վերոնշյալի հետ: Շատ քչերը գիտեն սթրեսի իրական հետևանքների, նրանից պաշտպանվելու կամ սեփական կյանքում առկա անխուսափելի սթրեսները վերահսկելու և կառավարելու մասին:  https://www.youtube.com/watch?v=2UmOMFnk07Q

  • Ես և շրջակա աշխարհը

    ԲնությունԹեմա 1 - Անկենդան բնությունԹեմա 2 - Կենդանի  բնությունԹեմա 3 - Բուսական աշխարհ                 Կենդանական աշխարհԹեմա 4 - Կարմիր  գիրքhttps://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%80%D5%A1%D5%B5%D5%A1%D5%BD%D5%BF%D5%A1%D5%B6%D5%AB_%D4%BF%D5%A1%D6%80%D5%B4%D5%AB%D6%80_%D5%A3%D5%AB%D6%80%D6%84https://hy.wikipedia.org/wiki/%D4%B2%D5%B8%D6%82%D5%BD%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6_%D5%A1%D5%B7%D5%AD%D5%A1%D6%80%D5%Bhttps://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%80%D5%A1%D5%B5%D5%A1%D5%BD%D5%BF%D5%A1%D5%B6%D5%AB_%D5%AF%D5%A5%D5%B6%D5%A4%D5%A1%D5%B6%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6_%D5%A1%D5%B7%D5%AD%D5%A1%D6%80%D5%B0https://learningapps.org/display?v=pkmyubvxc19

  • Ներառական կրթության,կրթություն բոլորի համար

     Այս դասընթաց նվիրված է ներառական կրթության էության, գաղափարախոսության հիմնադրույթների մեկնաբանությանը:Այն ընդգրկում է ներառական կրթության վերաբերյալ նյութեր`     ·         հանրակրթական դպրոցներում անցում կատարելով համընդհանուր ներառական կրթության համակարգին,կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների կրթության կազմակերպման հնարավորությունների ընդլայնում, ·         կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների բացահայտման, գնահատման և դրան համապատասխան կրթության կազմակերպման արդյունավետ մեխանիզմներ,   ·         մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայու­թյուններ

  • CLIMATE CHANGE

    Why is climate change education so important?Scientists believe global warming is caused by human activity, and this leads to climate change. As fossil fuels such as oil, coal, and gas are burned to produce energy, carbon dioxide (CO2) is released into the atmosphere. These CO2 emissions have a direct impact on air temperature by absorbing and retaining more energy from the sun. This is also known as the "Greenhouse Effect." Scientists have detected a measurable increase in both CO2 emissions and in the average air temperatures around the world over the last 100 years. The relationship between the two is clear, but ignoring the effects of global warming could have devastating consequences.

  • Ատոմային զանգված

  • Գոյականի ուսուցման մեթոդիկան տարրական դասարաններում

    Գոյականը որպես խոսքի մաս,նրա տեղը մայրենի լեզվի տարրական դասընթացում1.Գոյական անվան ուսուցում2.Հատուկ եւ հասարակ անունների ուսուցում3.Գոյականի թվի ուսուցում4.Գոյականի հոլովման եւ հոլովների ուսուցում

  • Teaching Foreign Languages Through Digital Techonologies

    This course will introduce technologies that can be used in a foreing language classroom to make your lessons more interesting, efficient and fun and your students more motivated and more willing to learn in a new environment. It will bring a new quality to your teaching. You will learn how to make online quizzez, how to create educational videos, how to how to create e-books, how to integrate songs and song-related materials into to class. You will also learn more closely what a Flipped Classroom is and how you can make efficient flipped classroom materials. 

  • Մաթեմատիկա, 1-ին դասարան, Միանիշ թվերի կազմությունը

    Դասընթացի նպատակն է օգնել երեխաներին ինքնուրույն և հաջողությամբ յուրացնել գիտելիքներ, նպաստել երեխաների ինքնազարգացմանը և ինքնակրթությանը: Դասընթացի շնորհիվ երեխաները կսովորեն  միանիշ թվերի կազմությունը և կկարողանան կատարել վարժություններ: