Սիրելի աշակերներ.
Տեղեկացնում ենք, որ ս․թ․ հոկտեմբերի 3-ին /կիրակի/ Երևանի ժամանակով ժամը 8:00-ից մինչև 11:00-ը սկսվում և սկսման պահից 5 ժամ (300 րոպե) տևողությամբ անցկացվելու է Մ․Վ․Լոմոնոսովի անվան հերթական 44-րդ Մրցույթը։ Առաջադրանքները կատարելու համար պետք է մուտք գործել online.olimpiada.ru կայք։
Հաշվի առնելով համավարակի պայմանները, Մրցույթն այս տարի նույնպես կանցկացվի առցանց /օնլայն/ ռեժիմով, որի ժամանակ աշակերտներն առաջադրանքները կկատարեն ցանկաված վայրից, այդ թվում նաև տանից։ Մրցույթի սկիզբն է Երևանի ժամանակով 8:00-11:00-ն, իսկ տևողությունը՝ 5 ժամ (300 րոպե), սակայն այն ավարտվելու է Երևանի ժամանակով ժամը 16:00-ին: Դուք կարող եք մուտք գործել ցանկացած ժամի։ Օրինակ, եթե դուք առաջադրանքները կատարելու համար մուտք եք գործել online.olimpiada.ru կայք ժամը 9:35-ին, այդ դեպքում առաջադրանքների կատարումը կվերջանա 5 ժամ (300 րոպե) անց՝ ժամը 14:35-ին, որի ընթացքում կծախսեք տրամադրված ժամաքանակը, սակայն Երևանի ժամանակով ժամը 11:00-ից հետո նշված կայքը մուտք գործելիս կարող եք կատարել առաջադրանքները ծախսելով 5 ժամից (300 րոպեից) քիչ ժամանակ։ Օրինակ, մուտք գործելով ժամը 12:45-ին մրցույթը կավարտվի ժամը 16:00-ին, սակայն դուք առաջադրանքների կատարման համար կծախսեք 3 ժամ 15 րոպե։ Եղեք ուշադիր։
Ուշադրություն։
1. Մինչև մրցույթի սկսվելը պետք է գրանցվել ЕСР (Единая Система Регистрации)-ում, որի համար ծանոթացեք կից ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ-ին: Գրանցվել մինչև հոկտեմբերի 1-ը ներաառյալ։
2. Մ․Վ․Լոմոնոսովի անվան հերթական 44-րդ մրցույթի պաշտոնական կայքն է՝ turlom.olimpiada.ru:
3. Մրցույթն անցկացվում է մաթեմատիկա, ֆիզիկա, աստղագիտություն, քիմիա, կենսաբանություն, պատմություն, լեզվաբանություն, գրականություն առարկաներից (7-12-րդ դասարաններ): Մրցույթի ընթացքում կարելի է կատարել մեկից ավելի առարկաներից առաջադրանքներ։
4. Ուշադիր եղեք դասարանի մուտքագրման ժամանակ, լրացուցիչ ուսումնասիրեք ՈՒՂԵՑՈՒՅՑԻ այդ մասը։
5. Առաջադրանքները լինելու են ՌՈՒՍԵՐԵՆ։
6. Մրցույթի օրը՝ հոկտեմբերի 3-ին /կիրակի/ պետք է մուտք գործել online.olimpiada.ru կայք և օգտագործելով Код участника (Մասնակցի կոդը)-ը մասնակցել մրցույթին։
7. Հարցերի դեպքում կարող եք գրել davitminasyan@fizmat.am էլփոստի հասցեին։
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան