ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մ․Վ․Լոմոնոսովի անվան 44-րդ մրցույթ - 2021

Սեպտեմբերի 28, 2021

Սիրելի աշակերներ.

Տեղեկացնում ենք, որ ս․թ․ հոկտեմբերի 3-ին /կիրակի/ Երևանի ժամանակով ժամը 8:00-ից մինչև 11:00-ը սկսվում և սկսման պահից 5 ժամ (300 րոպե) տևողությամբ անցկացվելու է Մ․Վ․Լոմոնոսովի անվան հերթական 44-րդ Մրցույթը։ Առաջադրանքները կատարելու համար պետք է մուտք գործել online.olimpiada.ru կայք։

Հաշվի առնելով համավարակի պայմանները, Մրցույթն այս տարի նույնպես կանցկացվի առցանց /օնլայն/ ռեժիմով, որի ժամանակ աշակերտներն առաջադրանքները կկատարեն ցանկաված վայրից, այդ թվում նաև տանից։ Մրցույթի սկիզբն է Երևանի ժամանակով 8:00-11:00-ն, իսկ տևողությունը՝ 5 ժամ (300 րոպե), սակայն այն ավարտվելու է Երևանի ժամանակով ժամը 16:00-ին: Դուք կարող եք մուտք գործել ցանկացած ժամի։ Օրինակ, եթե դուք առաջադրանքները կատարելու համար մուտք եք գործել online.olimpiada.ru կայք ժամը 9:35-ին, այդ դեպքում առաջադրանքների կատարումը կվերջանա 5 ժամ (300 րոպե) անց՝ ժամը 14:35-ին, որի ընթացքում կծախսեք տրամադրված ժամաքանակը, սակայն Երևանի ժամանակով ժամը 11:00-ից հետո նշված կայքը մուտք գործելիս կարող եք կատարել առաջադրանքները ծախսելով 5 ժամից (300 րոպեից) քիչ ժամանակ։ Օրինակ, մուտք գործելով ժամը 12:45-ին մրցույթը կավարտվի ժամը 16:00-ին, սակայն դուք առաջադրանքների կատարման համար կծախսեք 3 ժամ 15 րոպե։ Եղեք ուշադիր։

Ուշադրություն։
1. Մինչև մրցույթի սկսվելը պետք է գրանցվել ЕСР (Единая Система Регистрации)-ում, որի համար ծանոթացեք կից ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ-ին: Գրանցվել մինչև հոկտեմբերի 1-ը ներաառյալ։
2. Մ․Վ․Լոմոնոսովի անվան հերթական 44-րդ մրցույթի պաշտոնական կայքն է՝ turlom.olimpiada.ru:
3. Մրցույթն անցկացվում է մաթեմատիկա, ֆիզիկա, աստղագիտություն, քիմիա, կենսաբանություն, պատմություն, լեզվաբանություն, գրականություն առարկաներից (7-12-րդ դասարաններ): Մրցույթի ընթացքում կարելի է կատարել մեկից ավելի առարկաներից առաջադրանքներ։
4. Ուշադիր եղեք դասարանի մուտքագրման ժամանակ, լրացուցիչ ուսումնասիրեք ՈՒՂԵՑՈՒՅՑԻ այդ մասը։
5. Առաջադրանքները լինելու են ՌՈՒՍԵՐԵՆ։
6. Մրցույթի օրը՝ հոկտեմբերի 3-ին /կիրակի/ պետք է մուտք գործել online.olimpiada.ru կայք և օգտագործելով Код участника (Մասնակցի կոդը)-ը մասնակցել մրցույթին։
7. Հարցերի դեպքում կարող եք գրել davitminasyan@fizmat.am էլփոստի հասցեին։

 

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: