ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Դե անիմացրո՛ւ» համակարգչային անիմացիոն մրցույթ-փառատոնի հայտարարությունը

Մայիսի 22, 2018

Մրցույթի կանոնակարգը՝

Ավ. Իսահակյանի տուն թանգարանը` Նաիրի համընկերության նաև «Այ Իքս-Թեք» ՍՊԸ-ի,  «Անտարես» հոլդինգի և «Էդիթ Պրինտ» հրատարակչության աջակցությամբ հայտարարում է  «Դե անիմացրու՛» ամենամյա  համակարգչային անիմացիոն մրցույթ-փառատոնը:

Մրցույթի մասնակիցները պետք է համակարգչային անիմացիոն ծրագրերի միջոցով պատրաստեն անիմացիոն տեսահոլովակներ՝ Ավ. Իսահակյանի հետևյալ 5 ստեղծագործություններից որևէ մեկի մոտիվներով՝

1. «Նուկիմ քաղաքի խելոքները»
2. «Աղա Նազար»
3. «Արևի մոտ»
4. «Եղնիկը»
5. «Լիլիթ»

Մրցույթին կարող են մասնակցել 12-16 տարեկան աշակերտները։
Անիմացիոն տեսահոլովակի նվազագույն  տևողությունը պետք է լինի 20 վայրկյանից ոչ պակաս:

Անիմացիոն տեսահոլովակներն ընդունվում են առանց համակարգչային ծրագրերի սահմանափակման՝ և՛ անհատական, և՛ խմբային աշխատանքներով։ Տեսահոլովակի պարտադիր ձևաչափերն են՝ ․avi, ․mp4 ։

Հուշող ծրագրերի անվանումներ՝

«Աղուէս»
Tupi.com
Moovly.com
Animaker.com
Osalt.com
Freemaker.com

Մրցույթի ժամանակացույցը՝

Մրցույթը մեկնարկում է 2018թ.մայիսի 20-ին և կավարտվի սեպտեմբերի 20-ին:
Մրցույթի հաղթողների համար նախատեսված են մրցանակներ: Կլինեն նաև անակնկալ նվերներ:

Հաղթողների անունները կհայտարարվեն հոկտեմբեր ամսին կայանալիք մրցանակաբաշխությանը, որի մասին հստակ ինֆորմացիա կտրամադրվի առաջիկայում: Մրցույթը նվիրվում է Ավ. Իսահակյանի տուն-թանգարանի հիմնադրման 60-ամյակին:

Մրցույթի հանձնաժողովի, կազմակերպչական թիմի, մասնակիցներին ներկայացվող պահանջների, մրցանակային անվանակարգերի և այլ մանրամասների կարելի է ծանոթանալ հայտարարության ամբողջական տեքստում (կցվում է):

Աշխատանքները պետք է ուղարկել deanimacru@gmail.com հասցեին՝ վերնագրի տողում (Subject) նշելով «Դե անիմացրու» արտահայտությունը: Կից պետք է ուղարկել նաև մասնակցի անուն, ազգանունը դպրոցը և բնակության վայրը:

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…