Նորագավիթի սուսերամարտի մասնագիտացված մարզադպրոցում անցկացվել է Հայաստանի երիտասարդական առաջնությունը․ Սուսերամարտի հանրապետական ֆեդերացիայի՝ 2024 թվականի առաջին մարզական միջոցառմանն ավելի քան 100 մարզիկ է մասնակցել ինչպես Երևանի, այնպես էլ Գյումրիի և Վանաձորի մասնագիտացված մարզադպրոցներից։
Մեկնարկային օրը սուսերամարտի երիտասարդական առաջնության մրցումներին հետևել են Հայաստանի սուսերամարտի հանրապետական ֆեդերացիայի նախագահ, ՀԱՕԿ փոխնախագահ Արմեն Գրիգորյանը, ԿԳՄՍՆ սպորտի բարձրագույն նվաճումների բաժնի պետ Արթուր Սեդրակյանը, ներկայացուցիչներ Հայաստանի ազգային օլիմպիական կոմիտեից և տարբեր մարզադպրոցներից։
Առաջին օրը մարզիկներն իրենց ուժերն են չափել խոցասուսեր և թրասուսեր զենքաձևերում։ Խոցասուսեր զենքաձևի տղաների պայքարում Հայաստանի առաջնության հաղթողի կոչմանն արժանացել է Գագիկ Դավթյանը, արծաթե մեդալը նվաճել է Հրաչ Առաքելյանը, իսկ լավագույն երրորդ արդյունքը ցույց են տվել Ալեքսանդր Հակոբյանն ու Արտյոմ Խալաթյանը։
Խոցասուսեր զենքաձևի աղջիկների պայքարում ոսկե մեդալակիր է դարձել Անահիտ Նավասարդյանը, երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Անի Գասաբյանը, իսկ բրոնզե մեդալներին արժանացել են Մարգարիտա Խանջյանն ու Անի Մելքումյանը։
Թրասուսեր զենքաձևի տղաների պայքարում լավագույն արդյունքը ցույց է տվել Արման Ղալաչյանը։ Երկրորդ տեղը գրավել է Կարեն Հակոբյանը, իսկ բրոնզե մեդալակիրներ են դարձել Ալեքս Հակոբյանն ու Գևորգ Կարապետյանը։
Փետրվարի 11-ին Հայաստանի երիտասարդական առաջնության հաղթողներին որոշել են ճկասուսեր զենքաձևի ներկայացուցիչները: Տղաների պայքարում հաղթողի կոչմանն արժանացել է Բորիս Դադայանը, իսկ աղջիկների պայքարում՝ Ասյա Մնոյանը: Տղաների պայքարում երկրորդ լավագույն արդյունքը ցույց է տվել Գագիկ Մորիկյանն, իսկ բրոնզե մեդալներին արժանացել են Վրույր Հովհաննիսյանն ու Ռոման Պոպովը: Աղջիկների պայքարում փոխչեմպիոն է դարձել Սոֆի Սահակյանը, լավագույն եռյակը եզրափակել են Սոֆի Մկրտչյանն ու Նանե Զալիբեկյանը:
Հայաստանի երիտասարդների առաջնության արդյունքներով կձևավորվի Հայաստանի հավաքական թիմը, որն առաջիկայում կմասնակցի Եվրոպայի և աշխարհի առաջնություններին։ Սուսերամարտի Եվրոպայի երիտասարդական առաջնությունը կմեկնարկի փետրվարի 21-ին Իտալիայի Նեապոլ քաղաքում, իսկ աշխարհի երիտասարդների առաջնությունը՝ մարտի 17-ին Սաուդյան Արաբիայում։
Արմեն Գրիգորյանի գնահատմամբ՝ թե՛ մարզիչները, թե՛ մարզիկները անում են առավելագույնը՝ Եվրոպայի և աշխարհի առաջնություններում լավագույնս հանդես գալու համար։
Ֆեդերացիայի նախագահը հույս է հայտնում՝ հետևողական և նվիրված աշխատանքի շնորհիվ մեր պատանի և երիտասարդ մարզիկները կկարողանան զարգացնել, ինչու ոչ՝ գերազանցել նախորդ տարեվերջին գրանցած հաջողությունները․ «2023 թվականի համար մեր աշխատանքները համարում եմ բավարար, քանի որ մի շարք հաջողություններ գրանցեցինք՝ ունենալով Եվրոպայի Մ14 տարեկանների գավաթի խաղարկության հերթական փուլի հաղթող, տարբեր մեդալակիրներ, ինչպես նաև միջազգային մրցաշարերի բազմաթիվ մրցանակակիրներ։ Նույն և ավելի բարձր տեմպով աշխատելու ենք նաև 2024-ին»։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան