Նորագավիթի սուսերամարտի մասնագիտացված մարզադպրոցում անցկացվել է Հայաստանի երիտասարդական առաջնությունը․ Սուսերամարտի հանրապետական ֆեդերացիայի՝ 2024 թվականի առաջին մարզական միջոցառմանն ավելի քան 100 մարզիկ է մասնակցել ինչպես Երևանի, այնպես էլ Գյումրիի և Վանաձորի մասնագիտացված մարզադպրոցներից։
Մեկնարկային օրը սուսերամարտի երիտասարդական առաջնության մրցումներին հետևել են Հայաստանի սուսերամարտի հանրապետական ֆեդերացիայի նախագահ, ՀԱՕԿ փոխնախագահ Արմեն Գրիգորյանը, ԿԳՄՍՆ սպորտի բարձրագույն նվաճումների բաժնի պետ Արթուր Սեդրակյանը, ներկայացուցիչներ Հայաստանի ազգային օլիմպիական կոմիտեից և տարբեր մարզադպրոցներից։
Առաջին օրը մարզիկներն իրենց ուժերն են չափել խոցասուսեր և թրասուսեր զենքաձևերում։ Խոցասուսեր զենքաձևի տղաների պայքարում Հայաստանի առաջնության հաղթողի կոչմանն արժանացել է Գագիկ Դավթյանը, արծաթե մեդալը նվաճել է Հրաչ Առաքելյանը, իսկ լավագույն երրորդ արդյունքը ցույց են տվել Ալեքսանդր Հակոբյանն ու Արտյոմ Խալաթյանը։
Խոցասուսեր զենքաձևի աղջիկների պայքարում ոսկե մեդալակիր է դարձել Անահիտ Նավասարդյանը, երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Անի Գասաբյանը, իսկ բրոնզե մեդալներին արժանացել են Մարգարիտա Խանջյանն ու Անի Մելքումյանը։
Թրասուսեր զենքաձևի տղաների պայքարում լավագույն արդյունքը ցույց է տվել Արման Ղալաչյանը։ Երկրորդ տեղը գրավել է Կարեն Հակոբյանը, իսկ բրոնզե մեդալակիրներ են դարձել Ալեքս Հակոբյանն ու Գևորգ Կարապետյանը։
Փետրվարի 11-ին Հայաստանի երիտասարդական առաջնության հաղթողներին որոշել են ճկասուսեր զենքաձևի ներկայացուցիչները: Տղաների պայքարում հաղթողի կոչմանն արժանացել է Բորիս Դադայանը, իսկ աղջիկների պայքարում՝ Ասյա Մնոյանը: Տղաների պայքարում երկրորդ լավագույն արդյունքը ցույց է տվել Գագիկ Մորիկյանն, իսկ բրոնզե մեդալներին արժանացել են Վրույր Հովհաննիսյանն ու Ռոման Պոպովը: Աղջիկների պայքարում փոխչեմպիոն է դարձել Սոֆի Սահակյանը, լավագույն եռյակը եզրափակել են Սոֆի Մկրտչյանն ու Նանե Զալիբեկյանը:
Հայաստանի երիտասարդների առաջնության արդյունքներով կձևավորվի Հայաստանի հավաքական թիմը, որն առաջիկայում կմասնակցի Եվրոպայի և աշխարհի առաջնություններին։ Սուսերամարտի Եվրոպայի երիտասարդական առաջնությունը կմեկնարկի փետրվարի 21-ին Իտալիայի Նեապոլ քաղաքում, իսկ աշխարհի երիտասարդների առաջնությունը՝ մարտի 17-ին Սաուդյան Արաբիայում։
Արմեն Գրիգորյանի գնահատմամբ՝ թե՛ մարզիչները, թե՛ մարզիկները անում են առավելագույնը՝ Եվրոպայի և աշխարհի առաջնություններում լավագույնս հանդես գալու համար։
Ֆեդերացիայի նախագահը հույս է հայտնում՝ հետևողական և նվիրված աշխատանքի շնորհիվ մեր պատանի և երիտասարդ մարզիկները կկարողանան զարգացնել, ինչու ոչ՝ գերազանցել նախորդ տարեվերջին գրանցած հաջողությունները․ «2023 թվականի համար մեր աշխատանքները համարում եմ բավարար, քանի որ մի շարք հաջողություններ գրանցեցինք՝ ունենալով Եվրոպայի Մ14 տարեկանների գավաթի խաղարկության հերթական փուլի հաղթող, տարբեր մեդալակիրներ, ինչպես նաև միջազգային մրցաշարերի բազմաթիվ մրցանակակիրներ։ Նույն և ավելի բարձր տեմպով աշխատելու ենք նաև 2024-ին»։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: