ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն այսօր հանդիպել է մարզական լրագրողների հետ՝ «Տարվա 10 լավագույն մարզիկներ» ամենամյա մրցույթի անցկացման կարգում փոփոխությունների կատարման և մասնագիտական դիտարկումների քննարկման նպատակով:
Հանդիպմանը ներկա են եղել հայկական սպորտը լուսաբանող փորձառու լրագրողներ, որոնք ամեն տարի նաև մասնակցում էին լավագույնների քվեարկությանը:
Նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը հայտնել է՝ դիտարկվում է «Տարվա 10 լավագույն մարզիկներ» մրցույթի ձևաչափերի փոփոխության, այդ թվում՝ մրցույթի անվանափոխության, անվանակարգերի սահմանման հարցերը:
«Նախնական քննարկումների արդյունքում դիտարկում ենք մի իրավիճակ, ըստ որի կունենանք լավագույն եռյակ, ու մի քանի անվանակարգեր՝ լավագույն մարզուհի, լավագույն երիտասարդ մարզիկ, լավագույն մարզիչ, լավագույն թիմ, հանդիսատեսի համակրանք: Սա չի ենթադրում ոչ պաշտոնական թիմային հաշվարկ: Նախատեսում ենք ունենալ նաև առանձին անվանակարգ՝ արտասահմանում հանդես եկող և Հայաստանը հանրահռչակող լավագույն մարզիկ, ինչպիսին են օրինակ ֆուտբոլիստ Հենրիխ Մխիթարյանը, բռնցքամարտիկ Արսեն Գուլամիրյանը և այլք»,- ասել է Կարեն Գիլոյանն ու կարևորել մարզական լրագրողների դիտարկումները՝ մրցույթի անցկացման ձևաչափի լավարկման հարցում:
Ծավալված քննարկումների արդյունքում մարզական լրագրողներն առաջարկել են սահմանել նաև կանանց լավագույն եռյակ, ինչպես նաև հաշմանդամային սպորտով զբաղվող լավագույն մարզիկ անվանակարգը, որը, Կարեն Գիլոյանի փոխանցմամբ, ԿԳՄՍ նախարարության կողմից ևս դիտարկվում է:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը մարզական լրագրողներին խնդրել է ամփոփ առաջարկներն ու դիտարկումները ներկայացնել ԿԳՄՍ նախարարություն:
ԶԼՄ այն ներկայացուցիչները, որոնք լավագույնների մրցույթի անցկացման ձևաչափի, մրցութային անվանակարգերի վերաբերյալ ունեն որոշակի առաջարկություններ և դիտարկումներ, մինչև փետրվարի 15-ը կարող են դրանք ուղարկել info@escs.am էլեկտրոնային հասցեին՝ նշելով լրատվամիջոցը, լրագրողի անուն-ազգանունը և հեռախոսահամարը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան