Երևանի «Դինամո» մարզադահլիճում ավարտվել են Հայաստանի բռնցքամարտի՝ մեծահասակների և երիտասարդների առաջնությունները, որոնք այս տարի անցկացվում էին միաժամանակ:
Մեծահասակները պայքարում էին ոչ միայն չեմպիոնության, այլ նաև Հայաստանի հավաքականում ընդգրկվելու և Օլիմպիական խաղերի վարկանիշային մրցաշարերին մասնակցելու հնարավորության համար:
Բռնցքամարտիկները մրցել են 13-ական քաշային կարգերում:
Մեծահասակների պայքարում չեմպիոն և մեդալակիրներ են դարձել՝
48 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Բարեղամ Հարությունյան,
2-րդ տեղ - Հովհաննես Հարությունյան,
3-րդ տեղ - Հմայակ Հովհաննիսյան, Սեյրան Վարդանյան:
51 կգ քաշային կարգ
1-ին տեդ - Արեն Ասլամազյան,
2-րդ տեղ - Վահե Բադալյան,
3-րդ տեղ - Հայկ Ալարբեքյան, Հարություն Կարապետյան:
54 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Դավիթ Եգորյան,
2-րդ տեղ - Ժիրայր Սարգսյան,
3-րդ տեղ - Սուրեն Ռուբենյան, Ռուբեն Գարբոյան:
57 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Արթուր Բազեյան,
2-րդ տեղ - Ռուսլան Ասլիկյան,
3-րդ տեղ - Վարդան Միրզոյան, Էրիկ Թոխյան:
60 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Արթուր Սահակյան,
2-րդ տեղ - Արթուր Ղազարյան,
3-րդ տեղ - Խաչիկ Բաղումյան, Արարատ Գյուլբանգյան:
63,5 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Նարեկ Հովհաննիսյան,
2-րդ տեղ - Կարեն Տոնականյան,
3-րդ տեղ - Էրիկ Իսրայելյան, Վահագ Գալուստյան:
67 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Արարատ Հարությունյան,
2-րդ տեղ - Հարություն Հակոբկոխյան,
3-րդ տեղ - Սերյոժա Հարությունյան, Արթուր Մկրտչյան:
71 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Գուրգեն Մադոյան,
2-րդ տեղ - Զավեն Գալստյան,
3-րդ տեղ - Արման Միսկարյան, Նարեկ Զախարյան),
75 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Վախթանգ Հարությունյան,
2-րդ տեղ - Գարիկ Անտանոսյան,
3-րդ տեղ - Վահե Կարապետյան, Դավիթ Բասենցյան:
80 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Ռաֆայել Հարությունյան,
2-րդ տեղ - Համբարձում Հակոբյան,
3-րդ տեղ - Աղվան Ալեքսանյան, Համլետ Ադամյան:
86 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Համլետ Հարությունյան,
2-րդ տեղ - Դանիել Հարությունյան,
3-րդ տեղ - Մհեր Շամոյան, Լիպարիտ Ղուլարյան:
92 կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Հենրիկ Ճղրիկյան,
2-րդ տեղ - Իշխան Հովսեփյան,
3-րդ տեղ - Կարո Վարդևարյան, Անուշավան Մխիթարյան:
92 + կգ քաշային կարգ
1-ին տեղ - Դավիթ Չալոյան,
2-րդ տեղ - Հովհաննես Փափազյան,
3-րդ տեղ - Ավետիք Հովակիմյան, Մանուկ Խաչատրյան:
Երիտասարդների առաջնությունում 13 քաշային կարգերում չեմպիոն են դարձել՝
48 կգ – Վաղարշակ Քեյան,
51 կգ – Դավիթ Սաֆարյան,
54 կգ – Էրիկ Ասուստամյան,
60 կգ – Անդրանիկ Մարտիրոսյան,
63,5 կգ – Ռաֆայել Ներսեսյան,
67 կգ – Արգիշտի Հակոբյան,
71 կգ – Մարատ Միքայելյան,
75 կգ – Ալբերտ Հարությունյան,
80 կգ – Արմեն Պողոսյան,
86 կգ – Նորայր Հակոբյան,
92 կգ – Դավիթ Սիմոնյան,
92+ կգ – Միսակ Տեփանյան:
Լուսանկարը՝ Մեդիամաքս-ի:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: