Տարին հոբելյանական է. հունվարի 9-ին լրացել է կինոռեժիսոր, սցենարիստ, ՀԽՍՀ ժողովրդական արտիստ Սերգեյ Փարաջանովի 100-ամյակը:
Օրվա շրջանակում իրականացված միջոցառումներն ամփոփվել են Սերգեյ Փարաջանովի թանգարանում՝ «Գյուրջիև» և «Բարեկամություն» համույթների կատարումներով:
Միջոցառմանը ներկա են եղել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնի տնօրեն Շուշանիկ Միրզախանյանը, Ուկրաինայում ՀՀ դեսպան Վլադիմիր Կարապետյանը, արվեստասեր հանրության ներկայացուցիչներ։
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը ողջունել է ներկաներին և շնորհավորել մեծանուն արվեստագետի հոբելյանի կապակցությամբ:
«Հոբելյանական տարին կնշվի ոչ միայն Հայաստանում, այլև արտերկրում արվեստի տարբեր ոլորտների դրսևորումներով՝ ինչպես դասական, այնպես էլ նոր ձևաչափերով՝ համահունչ փարաջանովյան մոտիվներին: Շուտով Փարաջանովի 100-ամյակի հոբելյանական տարին կմեկնարկի նաև Ֆրանսիայում. նախատեսված են միջոցառումներ ժամանակակից պարի և թատրոնի ոլորտներում»,- ասել է Դանիել Դանիելյանն՝ ընդգծելով, որ Փարաջանովն այն արվեստագետն է, որը մշտապես ոգեշնչում է երիտասարդներին՝ ստեղծելու նոր ոճեր ու արժեքավոր ստեղծագործություններ՝ նրա իսկ ներշնչանքով:
Սերգեյ Փարաջանովի թանգարանի տնօրենի պարտականությունները կատարող Մարիաննա Մանուչարյանի խոսքով՝ Փարաջանովը չի սիրել տոնել իր տարեդարձը, և սովորաբար այն նշել է որդու՝ Սուրենի ծննդյան օրը. «Սակայն թանգարանի հիմնադրման առաջին իսկ օրից հունվարի 9-ը վերածվել է յուրահատուկ տոնակատարության՝ ամենամյա գեղեցիկ ավանդույթի ձևավորմամբ, որի հեղինակը թանգարանի հիմնադիր լուսահոգի Զավեն Սարգսյան էր: Վստահ եմ՝ այսօր նրանք հոգեպես մեր կողքին են»:
Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնի տնօրեն Շուշանիկ Միրզախանյանը ներկայացրել է կինոկենտրոնի գործունեությունը՝ Փարաջանովի արվեստի հանրահռչակման ուղղությամբ: Ըստ նրա՝ Փարաջանովի՝ Հայաստանում նկարահանված 2 ֆիլմերը՝ «Նռան գույնը» և «Հակոբ Հովնաթանյան», վերականգնվել են միջազգային չափանիշներին համարժեք ամենաբարձր որակով: «Հակոբ Հովնաթանյան» ֆիլմը տպագրվել է նոր ժապավենի վրա: Այն առաջին հայկական ֆիլմն է, որը ներկայացվել է Փարիզի «Պոմպիդու» կենտրոն՝ որպես թանգարանային նմուշ: Ֆիլմը հանձնվել է նաև Նյու Յորքի MoMA՝ Ժամանակակից արվեստի թանգարան, ինչն աննախադեպ իրադարձություն է և նոր հեռանկարների հնարավորություն կինոոլորտում:
Հոբելյանական տարին շնորհավորել է նաև Ուկրաինայում ՀՀ դեսպան Վլադիմիր Կարապետյանը՝ նշելով, որ Կիևում ևս նշվում է նշանավոր հոբելյանը: Դեսպանը թանգարանի հիմնադրի՝ Զավեն Սարգսյանի այրուն՝ Նեդա Դալալյանին է հանձնել Արտասահմանյան երկրների հետ մշակութային համագործակցության հայկական ընկերության (АОКС) հեղինակած հուշամեդալը՝ Փարաջանովի պատկերով։
Նշենք, որ ձևավորվել է Սերգեյ Փարաջանովի 100-ամյակի հոբելյանական միջոցառումների կառավարական հանձնաժողով, և ողջ տարվա ընթացքում նախատեսվում են հոբելյանն արժևորող բազմաթիվ ծրագրեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: