ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և «Իմեջին Հաբ Բայ Սոֆթ» ընկերության միջև կնքվել է համագործակցության հուշագիր Հայաստանում մշակութային կյանքի ու կազմակերպությունների զարգացման, արտերկրում հայկական ժամանակակից արվեստի ներկայացման ու հանրահռչակման նպատակով։
ԿԳՄՍ նախարարության կողմից հուշագիրը ստորագրել է նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, իսկ «Իմեջին Հաբ Բայ Սոֆթ» ՍՊԸ-ի կողմից՝ ընկերության լիազորված անձ Վախթանգ Աբրահամյանը, որն ի պաշտոնե նաև «Ֆաստեքս» ընկերության գործադիր տնօրենն է:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը կարևորել է հուշագրի ստորագրումը՝ ընդգծելով պետություն-մասնավոր հատված համագործակցության առաջնահերթությունն արվեստի տարբեր ճյուղերի զարգացման, հանրահռչակման և ստեղծարար տնտեսության խրախուսման տեսանկյունից: Ըստ փոխնախարարի՝ սա լավ հնարավորություն է երիտասարդների և պատանիների ներգրավմամբ խթանելու կրթամշակութային ծրագրերը, նոր հմտությունների ու կարողությունների ձեռքբերումը:
«Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դարաշրջանում մեզ համար կարևոր է նաև երիտասարդների շրջանում խրախուսել նորարարական գործիքակազմերի կիրառումը մշակույթում, ինչը նոր ճանապարհ է բացում նրանց համար դեպի ժամանակակից արվեստ»,- ասել է Դանիել Դանիելյանը:
Հուշագրի շրջանակում ընկերությունը ֆինանսական և հայեցակարգային աջակցություն կցուցաբերի արտերկրում անցկացվող միջազգային ցուցահանդեսներին (երաժշտարվեստի, թատերարվեստի, գրքի) և բիենալեներին Հայաստանի մասնակցությանը, մասնավորապես՝ Վենետիկի, Մալթայի, Լառնակայի, Լոնդոնի բիենալեներին, Պրահայի թատերական ձևավորման քվադրինալեին, Womex երաժշտարվեստի բիենալեին, գրքի ցուցահանդես-տոնավաճառներին և այլն։
Միաժամանակ, ընկերությունը հնարավորինս կապահովի վերոնշյալ ցուցադրություններում նախարարության կողմից ձևավորվող հայկական տաղավարներում նորարարական տեխնոլոգիաների կիրառումն ու ներկայացումը:
Իր հերթին ԿԳՄՍ նախարարությունը կաջակցի «Իմեջին Հաբ Բայ Սոֆթ» ընկերության կողմից նախաձեռնվող մշակութային ծրագրերի իրականացմանը՝ սահմանված պայմաններով տրամադրելով իր ենթակայությամբ գործող թատերահամերգային կազմակերպությունների դահլիճները և/կամ ստեղծագործական կոլեկտիվները, ինչպես նաև անհրաժեշտ տեղեկատվություն՝ համատեղ իրականացվող նախագծերի ընթացքի վերաբերյալ և այլն:
Նշենք, որ «Իմեջին Հաբ Բայ Սոֆթ» ընկերությունն իրականացնում է մշակութային ծրագրեր ու նախագծեր, որոնց նպատակն է Հայաստանի ստեղծարար տնտեսության խթանումը, այդ թվում՝ անհատ արվեստագետների աջակցումը, ստեղծագործական և մշակութային հաստատությունների ենթակառուցվածքների զարգացումը, նորարարության և ժամանակակից տեխնոլոգիաների անհրաժեշտ գործիքակազմերի հասանելիության ապահովումը, ֆինանսական աջակցության միջոցների հասանելիությունը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ