ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը Հայաստանի ազգային գրադարանում այսօր մասնակցել է ուկրաինացի հասարակական, քաղաքական գործիչ, բանաստեղծ Վասիլ Կույբիդայի «Բանի առեղծվածը» բանաստեղծությունների ուկրաիներեն-հայերեն ժողովածուի շնորհանդեսին, որին ներկա է եղել նաև հեղինակը:
Շնորհանդեսը կայացել է Ուկրաինայում ՀՀ դեսպանության և Հայաստանի ազգային գրադարանի համագործակցությամբ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհավորել է Վասիլ Կույբիդայի «Բանի առեղծվածը» բանաստեղծությունների ժողովածուի հրատարակման առիթով՝ առանձնակի շեշտելով թարգմանչի՝ Անուշավան Մեսրոպյանի կատարած աշխատանքի կարևորությունը:
Արթուր Մարտիրոսյանն ընդգծել է, որ վերջերս ընդունվել է ՀՀ մշակույթի զարգացման ռազմավարությունը, և ԿԳՄՍ նախարարության մշակութային քաղաքականության թիրախում արվեստի բոլոր ոլորտներն են, այդ թվում՝ գրականությունը. «Մեզ համար կարևոր է առավել նպաստավոր պայմաններ ստեղծել ստեղծագործական կարողություն ունեցող անձանց համար, որպեսզի նրանք կարողանան լիարժեքորեն դրսևորվել։ Պետք է մեր երկիրը դարձնենք արվեստների երկխոսության հնարավորության վայր: Մեր նպատակն է նաև ազգային-քաղաքակրթական արժեքների տարածումը, հայ մշակույթի ավանդույթների և նոր ձեռքբերումների արժևորումը, ժամանակակից ստեղծագործական մոտեցումների զարգացումը և Հայաստանում ծնվող նոր ու ստեղծարար արվեստի գնահատումը»:
Ըստ Արթուր Մարտիրոսյանի՝ նախարարությունը կարևորում է թարգմանությունների ոլորտը, որը հարստացնում է մեր գրավոր ժառանգությունը: Նախորդ տարվա ցուցանիշներով Հայաստանում լույս է տեսել 2348 գիրք, որոնցից 500-ը թարգմանություններ են:
«Վերջին տարիներին գրահրատարակչության ոլորտում աճն իսկապես նկատելի է, և հատկանշական է, որ ոչ միայն լույս տեսնող գրքերի անուններն են շատացել, այլև դրանց տպաքանակները: Կարևորում եմ նաև, որ այսպիսի հանդիպումներով, քննարկումներով և բանախոսություններով արժևորվում է գրքի հրատարակումը»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը նշել է, որ հայ ընթերցողները վաղուց ծանոթ են Կույբիդայի գործերին: Ըստ Արթուր Մարտիրոսյանի՝ Վասիլ Կույբիդայի բանաստեղծություններն ավելի մշակութահեն, ինտելետուալ են դարձնում նրա մասնագիտություններն ու գիտական հետաքրքրությունները:
Վասիլ Կույբիդայի գրքի ներկայացումը հայ ընթերցողին շուրջ երկու տարի նախապատրաստվում էր Ուկրաինայում ՀՀ դեսպանության կողմից։ Դեսպանության երկրորդ քարտուղար Հայկ Թորոսյանը ողջունել է բանաստեղծին գրքի հրատարակության առթիվ և շնորհակալական խոսք հղել գրքի թարգմանչին։
Ելույթներ են ունեցել նաև ՀՀ նախագահի խորհրդական Վահրամ Դումանյանը, Հայաստանում Ուկրաինայի գործերի ժամանակավոր հավատարմատար Վալերի Լոբաչը, ներկայացուցիչներ ՀՀ սփյուռքի գործերի գլխավոր հանձնակատարի գրասենյակից և Հայաստանի գրողների միությունից:
Միջոցառման վերջում ելույթ է ունեցել Վասիլ Կույբիդան, որն իր խոսքը սկսել է հայերեն, այնուհետև ընթերցել մի շարք բանաստեղծություններ ուկրաիներեն։
Գրադարանում երկու շաբաթ կգործի հայ-ուկրաինական գրական-մշակութային կապերին նվիրված ցուցահանդես։
Նշենք, որ Վասիլ Կույբիդան ֆիզիկամաթեմատիկական և իրավաբանական գիտությունների թեկնածու է, պետական կառավարման ոլորտի փորձառու մասնագետ, տասից ավելի բանաստեղծական ժողովածուների հեղինակ, որոնք թարգմանվել են աշխարհի մի շարք լեզուներով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: