Մ. Մաշտոցի անվան Մատենադարանի դահլիճում Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանի նախաձեռնությամբ տեղի է ունեցել Եղիշե Չարենցի «Երկերի ժողովածուի» ակադեմիական նոր՝ 13 հատորյա հրատարակության 1-ին հատորի շնորհանդեսը:
Շնորհանդեսին ներկա էին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը:
Միջոցառումը մեկնարկել է «ԱՐԱՐ» երգչախմբի կատարումներով (Եղիշե Չարենց` «Ես իմ անուշ Հայաստանի», երաժշտությունը՝ Տիգրան Մանսուրյանի): Ցուցադրվել է «Երկերի ժողովածուի» ակադեմիական հրատարակության 1-ին հատորի ստեղծագործական աշխատանքների մասին պատմող ֆիլմը:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը շնորհավորել է բոլորին գրքի լույսընծայման կապակցությամբ և շնորհակալություն հայտնել դրա ստեղծման գործում իրենց անգնահատելի դերակատարումն ունեցող անձանց և կազմակերպություններին՝ Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանին, ՀՀ ԳԱԱ Մ. Աբեղյանի անվան գրականության ինստիտուտին, «Անտարես» հրատարակչությանը, գրքի խմբագրական խորհրդի անդամներին:
«Անչափ կարևորում եմ, որ այս աշխատանքը նախաձեռնվեց և իրականացվեց համատեղությամբ ու գործակցությամբ՝ պետության, մասնավոր հատվածի, մտավորականների հետ համատեղ ջանքերով: Նման համագործակցություններն են, որ ցույց են տալիս նաև աշխատանքի որակը: Չարենցն այն բացառիկ մեծություններից է, որի հանդեպ յուրաքանչյուրս որոշակի անձնական առնչություն և հարաբերություն ունենք: Այստեղ շատ լավ հնչեց, որ պետք է կարդալ Չարենց, հասկանալ, որովհետև իրականում շատ տարբեր կարող են լինել այդ ընթերցումներն ու ընկալումները, և թերևս դրա մեջ են Չարենցի մեծությունն ու հանճարը: Անձնական առնչությունը մի կողմից շատ մոտեցնում է Չարենցին, մյուս կողմից լրացուցիչ աշխատանք է պահանջում նրան հասկանալու համար: Կարծում եմ, որ «Ես իմ անուշ Հայաստանի» բառերի մեջ բազմաթիվ են այն շերտերը, որ մենք կարող ենք բացահայտել նորից ու նորից, բազմաթիվ են այն շերտերը, որ մենք պետք է բացահայտենք այս հատորն ընթերցելիս: Առաջին հատորով արդեն սահմանվել է բարձր նշաձողը, և անհամբերությամբ սպասում ենք հաջորդ հատորների լույսընծայմանը: Վստահ եմ, որ ամեն հատորի հետ նորովի ենք բացահայտելու Չարենցին և մեր հարաբերությունը Չարենցի հետ»,- նշել է նախարարը և կրկին շնորհակալություն հայտնել բոլոր նրանց, ովքեր նախաձեռնել և իրականացնում են այս կարևոր գործը:
ՀՀ ԳԱԱ Մ. Աբեղյանի անվան գրականության ինստիտուտը, «Անտարես» հրատարակչությունը նախաձեռնությանն աջակցելու համար պարգևատրվել են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության շնորհակալագրով և Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանի «Եղիշե Չարենց» հուշամեդալով: Պարգևները հանձնել է նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:
Միջոցառման ընթացքում շնորհավորական և գնահատանքի խոսքով հանդես են եկել Ե. Չարենցի տուն-թանգարանի տնօրեն Ժաննա Մանուկյանը, Մ. Մաշտոցի անվան Մատենադարանի տնօրեն Արա Խզմալյանը, «Անտարես» հրատարակչության տնօրեն Արմեն Մարտիրոսյանը, Հայաստանի գրողների միության նախագահ Էդվարդ Միլիտոնյանը, գրականագետ, բ.գ.թ. Արքմենիկ Նիկողոսյանը, բ.գ.դ., պրոֆեսոր Դավիթ Գասպարյանը:
Եղիշե Չարենցի երկերի ակադեմիական հրատարակությունը հիմնարար և պատմական նշանակություն ունեցող իրադարձություն է գիտական, ակադեմիական համայնքի, մասնավորապես՝ չարենցագետների և չարենցասերների համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան