ՀՀ կառավարության որոշմամբ ԿԳՄՍ նախարարությանը 2023 թվականի պետական բյուջեով կապիտալ ծրագրերի իրականացման համար հատկացված միջոցներից կատարվել է վերաբաշխում՝ 510 մլն 592 հազար դրամ գումարի չափով:
Ընդունված որոշմամբ նաև վերաբաշխման արդյունքում առաջացող մնացորդը՝ 804 մլն 641 հազար դրամի չափով, ուղղվել է ՀՀ կառավարության պահուստային ֆոնդ:
Հարցը զեկուցել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը: Նրա խոսքով՝ որոշմամբ նախատեսվում է ապահովել մի շարք կրթական և մշակութային հաստատությունների շինարարական աշխատանքների կատարումը, ինչպես նաև գույքային հագեցվածության բարելավումը, որը կրում է շարունակական բնույթ:
Ժաննա Անդրեասյանը փաստել է՝ նշված գործընթացն առաջնային և կարևոր խնդիրներից է կրթության և մշակույթի ոլորտներում պետության որդեգրած քաղաքականության պատշաճ իրականացման համար: Ըստ նախարարի՝ որոշմամբ հատկացվող գումարների շրջանակում կլուծվեն մի շարք հրատապ խնդիրներ՝ կապված ջեռուցման, տանիքի, սանհանգույցներ և այլնի հետ, և որոնց լուծման համար արդեն ապահովվել են բոլոր նախագծանախահաշվային անհրաժեշտ փաստաթղթերը։ Շինարարական աշխատանքների մասով ծախսը կկազմի 322.2 մլն դրամ, որը կվերաբերի 2 կրթական և 9 մշակութային հաստատությունների: Գույքային հագեցվածության նպատակով 3 կրթական և 4 մշակութային հաստատությունների կտրամադրվի 188.4մլն դրամ:
Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է՝ վերաբաշխվող գումարի շրջանակում կրթական ոլորտի կապիտալ ծրագրերին կուղղվի 70.1 մլն ՀՀ դրամ գումար, այդ թվում՝ Դիլիջանի Հովհաննես Շարամբեյանի անվան մանկական գեղարվեստի դպրոցի գույքով ապահովմանը: Շուրջ 440.5 մլն ՀՀ դրամ կհատկացվի մշակույթի ոլորտի կապիտալ ծրագրերի իրագործմանը:
Նախարարը նաև շեշտել է, որ որոշմամբ թույլտվություն է տրվում գնման պայմանագրերում կատարել որոշ փոփոխություններ, որոնք կապված են շինարարական աշխատանքների կատարման ժամկետների երկարաձգման և տնտեսումների օգտագործման հետ:
Շինարարական աշխատանքների մասով նախատեսվում է՝
Գույքի հագեցվածություն՝
ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը, անդրադառնալով Պատմամշակութային արգելոց-թանգարանների և պատմական միջավայրի պահպանության ծառայության տեղեկատվական մոդուլային կենտրոնների կառուցմանը, նշել է, որ դրանք կտեղադրվեն երեք արգելոց-թանգարաններում, որոնցից մեկը պատմական Արտաշատ մայրաքաղաքն է: Նա խնդրել է ԿԳՄՍ նախարարին ներկայացնել հարցի մանրամասները, որին ի պատասխան՝ Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ իրականացվել է մոդուլային կենտրոնի նախագծի էսքիզային դիզայնի մշակում. «Մոդուլային կենտրոնն ունենալու է տոմսերի վաճառքի առանձին հատված, սանհանգույցներ, փոքր սրճարան, հուշանվերների վաճառքի կետ: Նախատեսում ենք նման կենտրոններ տեղադրել բոլոր արգելոցներում. այս փուլում դրանք տեղադրվելու են պատմական Արտաշատ մայրաքաղաքում, Լոռի բերդում, որտեղ մեծ ծավալի հիմնանորոգման և ամրակայման աշխատանքներ են տարվել, և Բջնիի պատմական ամրոցում, որտեղ մեծ թվով զբոսաշրջիկներ են այցելում»:
Վարչապետը նկատել է՝ պատմական Արտաշատ մայրաքաղաքի պահպանված, տեսանելի հատվածը գտնվում է փշալարերից այն կողմ, և ՀՀ քաղաքացիներն ու օտարերկրյա զբոսաշրջիկները հնարավորություն չունեն այնտեղ այցելելու. «Ես հանձնարարել եմ ապահովել պատմական Արտաշատ մայրաքաղաքի պատշաճ պահպանությունն և հասանելիությունը. աշակերտները պետք է հնարավորություն ունենան այցելել և իրենց համապատասխան դասաժամերն անցկացնել հենց տեղում»:
Նիկոլ Փաշինյանը նաև հետաքրքրվել է, թե ինչ փուլում է գտնվում մոդուլային և նորակառույց դպրոցներին գույքի տրամադրման գործընթացը, որին ի պատասխան՝ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ այս օրերին դպրոցները ստանում են գույքի վերջին խմբաքանակները, և ավելի քան 90 տոկոսով բաշխումն արդեն իրականացվել է, որը կավարտվի մինչև տարեվերջ:
Վարչապետը ԿԳՄՍ նախարարից հետաքրքրվել է նաև, թե ինչ փուլում է դպրոցները լաբորատորիաներով հագեցնելու ծրագիրը: Ժաննա Անդրեասյանն ընդգծել է, որ նորակառույց բոլոր դպրոցներին տրամադրվում են լաբորատորիաներ, իսկ մյուս դպրոցներում այն իրականացվում է Կառավարության ծրագրով՝ ամեն տարի ըստ մարզերի: 2023 թվականին լաբորատորիաներ են ստացել Արմավիրի մարզի բոլոր դպրոցները, իսկ 2024 թվականին դրանք կստանան միանգամից մի քանի մարզերի դպրոցներ՝ Արագածոտնի, Արարատի, Կոտայքի, Գեղարքունիքի, Լոռու և Շիրակի: Ընդ որում՝ դպրոցները ստանալու են լաբորատորիայի համար անհրաժեշտ և՛ գույք, և՛ սարքավորումներ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան