ԿԳՄՍ նախարարությունում ամփոփվել է նախարարության աջակցությամբ ամենամյա պարբերականությամբ իրականացվող «Երիտասարդական աշխատողի վերապատրաստում» դասընթացը։
«Երիտասարդական աշխատողի վերապատրաստում» դասընթացի մասնակիցներին ողջունել և վկայականներ է հանձնել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:
Արթուր Մարտիրոսյանը նախ շնորհակալություն է հայտնել դասընթացին մասնակցելու համար՝ հույս հայտնելով, որ մասնակիցների ձեռք բերած փորձն ու գիտելիքը կնպաստեն նրանց մասնագիտական աշխատանքի բարելավմանը և համայնքների զարգացման, իրազեկվածության բարձրացմանը:
«Այս դասընթացի գլխավոր նպատակն այն է, որ դրան մասնակցեն այնպիսի երիտասարդներ, որոնք իրենց համայնքում կապահովեն երիտասարդության ոլորտի զարգացման կայուն շարունակականություն: Ձեզնից յուրաքանչյուրը պետք է իր գործունեությամբ աջակցի ձեր իսկ համայնքի զարգացմանը: Պետական քաղաքականության տեսանկյունից կարևոր է բացահայտել երիտասարդների ներուժը, շարունակաբար զարգացնել նրանց կարողությունները, նպաստել քաղաքացիական կրթությանը և կազմակերպել երիտասարդների ինտելեկտուալ ժամանցը: Այս ամենը պետք է դրվի երիտասարդական աշխատանքի հիմքում, որն էլ կնպաստի համայնքի համապարփակ զարգացմանը»,- նշել է նախարարի տեղակալը:
Արթուր Մարտիրոսյանը երիտասարդներին կոչ է արել լինել առավել ակտիվ, նախաձեռնող, հստակ, նպատակային առաջարկներով մասնակցություն ունենալ երիտասարդության ոլորտի զարգացմանն ուղղված աշխատանքներին:
Դասընթացն իրականացվում է կարճաժամկետ ոչ ֆորմալ կրթական ծրագրի ձևաչափով, որի նպատակն է կատարելագործել երիտասարդների հետ աշխատող անձանց մասնագիտական և անձնային որակները՝ ՏԻՄ մակարդակում որակյալ ու գիտելիքահեն երիտասարդական աշխատանք իրականացնելու համար։
Այս տարի դասընթացը հաջողությամբ ավարտել է 21 մասնակից Երևանից և ՀՀ մարզերից, որոնք դասընթացի ավարտին ներկայացրել են իրենց համայնքում իրականացվելիք առաջիկա երեք ամսվա ծրագրային պլանը։
Մասնակիցների թվում էին մարզերում գործող երիտասարդական կենտրոնների, երիտասարդական հասարակական կազմակերպությունների, ՏԻՄ ներկայացուցիչներ, որոնց աշխատանքային գործունեությունն առնչվում է երիտասարդության ոլորտին։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան