«Դպրոցական լավագույն մինի այգի» երրորդ մրցույթն ավարտվել է Լոռու մարզի Նեղոց գյուղի Արթուր Բեգջանյանի անվան հիմնական դպրոցում տեղի ունեցած մրցանակաբաշխության հանդիսավոր արարողությամբ։
Մրցույթն իրականացվել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի, Ռուսաստանի ճյուղային սննդի ինստիտուտի և «Դպրոցական սնունդ և երեխաների բարեկեցություն» հիմնարկի կողմից:
Միջոցառման ընթացքում ամփոփվել են մրցույթի արդյունքները, պարգևատրվել են հաղթողները, կարևորվել են մասնակիցների հետևողական ջանքերն իրենց այգիների մշակման գործում։ Մարտից մինչև նոյեմբեր Հայաստանի տարբեր մարզերում դպրոցականները ջանասիրաբար մշակել են իրենց դպրոցներին կից հիմնված փոքր այգիները՝ ուսուցիչների, տնօրենների, ծնողների և համայնքների օժանդակությամբ։ Մրցույթին մասնակցել է 10 մարզի 20 դպրոց՝ ներկայացնելով իրենց իրականացրած նախագծերը։
Հանձնաժողովի մանրակրկիտ դիտարկումից ու գնահատումից հետո Նեղոցի հիմնական դպրոցն արժանացել է մրցույթի հաղթողի կոչմանը և դարձել մրցանակաբաշխության հյուրընկալողը: Երկրորդ տեղը գրավել է Գեղարքունիք գյուղի միջնակարգ դպրոցը, իսկ պատվավոր երրորդ հորիզոնականը զբաղեցրել է Լոռու մարզի Վանաձոր քաղաքի Ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցը: Եռյակին հաջորդել են Սյունիքի մարզի Սիսիան քաղաքի թիվ 2 հիմնական և Կոտայքի մարզի Մեղրաձոր գյուղի Հ. Հակոբյանի անվան միջնակարգ դպրոցները՝ զբաղեցնելով չորրորդ ու հինգերորդ տեղերը։
Մրցանակաբաշխության արարողությունը հյուրաշատ էր՝ մասնակից դպրոցներ, մրցույթի կազմակերպիչներ, հանձնաժողովի անդամներ և, իհարկե, օրվա գլխավոր հերոսները՝ երեխաները։
ԴՍԵԲ հիմնարկի ղեկավար Սաթենիկ Մկրտչյանը, ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի ՊՀԾ ծրագրերի ղեկավար Մարիա Մուրադյանը և Ճյուղային սննդի ինստիտուտի ներկայացուցիչ Օկսանա Զոտովան, ողջունելով մասնակիցներին, շեշտել են մրցույթի կարևորությունը երեխաների համար՝ գնալու իրենց երազանքի հետևից ու քրտնաջան աշխատանքով այն իրականություն դարձնելու։
Մրցույթում առաջին տեղը զբաղեցրած դպրոցը պարգևատրվել է 3000 ԱՄՆ դոլարին համարժեք դրամի դրամաշնորհով, երկրորդը՝ չիր պատրատող սարքավորումով, երրորդը՝ սառցարանով։ 4-րդ և 5-րդ տեղերը զբաղեցրած դպրոցները ստացել են կաթսաների և դանակների հավաքածուներ։ Դպրոցների տնօրենները պարգևատրվել են հավաստագրերով։ Մասնակցության հավաստագրերը վիրտուալ տարբերակով կուղարկվեն նաև մասնակից բոլոր դպրոցներին։
Մրցույթի փուլերից մեկում դպրոցները տարրական դասարաններում անցկացրել են նկարչական մրցույթ՝ «Իմ երազանքի այգին» թեմայով։ Հենց այդ նկարներից ոգեշնչված՝ դպրոցները մշակել էին իրենց մինի այգիները։ Ցուցահանդեսը, որտեղ ներկայացված էին երեխաների 20 բացառիկ նկարները, ամփոփիչ միջացառման ևս մեկ կարևոր իրադարձություն էր։ Մասնակից դպրոցների պատանի նկարիչները կպարգևատրվեն «Երազանքի բանջարանոց» սեղանի խաղով։
Մրցանակաբաշխության արարողության ընթացքում տեղի է ունեցել հաղթող դպրոցների մինի այգիների նախագծերի շնորհանդեսը։ Միջոցառումն ավարտվել է Նեղոցի հիմնական դպրոցի տարրական դասարանների աշակերտների բերքահավաքի տոնակատարությունը խորհրդանշող ներկայացումով։ Այնուհետև երեխաները հյուրերին հրավիրել են այգեգործության թեմայով վիկտորինայի, որն ինքնուրույն պատրաստել էին բջջային հավելվածի միջոցով:
Մրցույթը «Դպրոցական սնունդ» ծրագրի բաղադրիչն է, որի նպատակն է նպաստել դպրոցական այգիների ստեղծմանն ամբողջ Հայաստանում, դպրոցական սննդի համար թարմ բանջարեղեն և կանաչի մատակարարել, ինչպես նաև երեխաների մոտ վաղ տարիքից հետաքրքրություն առաջացնել օրգանական գյուղատնտեսության նկատմամբ, նրանց սովորեցնել հողը մշակելու հիմունքները:
Այս տարի ևս մրցույթը դարձավ հիանալի հարթակ դպրոցների համար՝ ցույց տալու իրենց ստեղծարարությունը, նորարարությունը և նվիրվածությունը կայուն գյուղատնտեսության և առողջ սնվելու սովորությունների մասին իրազեկման գործում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան