ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հանդիպել է «Եվրոպան տեղայնացվում է» երիտասարդական աշխատանքի ծրագրի մասնակիցների հետ, որի ընթացքում ներկայացվել են ծրագրի մենթորության նախագծի 2023 թ. շրջափուլի արդյունքները:
Ողջունելով ներկաներին՝ Արթուր Մարտիրոսյանը կարևորել է երիտասարդական քաղաքականության ոլորտում իրականացվող ծրագրերն ու համագործակցության ընդլայնման նախաձեռնությունները:
«Մեր երկիրն ունի Համապարփակ և ընդլայնված գործընկերության համաձայնագիր (CEPA), որով սահմանված միջոցառումների զգալի մասը ԿԳՄՍ նախարարության համակարգման ոլորտում է և համահունչ է ՀՀ կառավարության 2021-2026 թթ գործունեության ծրագրին: Համաձայնագրի երկու առանցքային նպատակներն են՝ բարելավել և զարգացնել եղած ռեսուրսները՝ եվրոպական չափանիշներին համապատասխան, և երկրորդ՝ համագործակցային կապեր հաստատել հայ և եվրոպացի գործընկերների միջև՝ ինտեգրվելով եվրոպական առաջադեմ փորձին: Այս երկու նպատակների շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարությունն իրականացնում է տարբեր ծրագրեր գիտության, կրթության, մշակույթի և երիտասարդության ոլորտներում»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը:
Արթուր Մարտիրոսյանն անդրադարձել է ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ ստեղծվող երիտասարդական կենտրոններին: Ըստ փոխնախարարի՝ դրանց նպատակն է ստեղծել մի միջավայր, որտեղ երիտասարդները հնարավորություն կունենան կազմակերպելու քննարկումներ՝ միջավայրի լավարկման, համայնքի խնդիրների լուծման և այլնի վերաբերյալ: Արթուր Մարտիրոսյանը կարևորել է «Եվրոպան տեղայնացվում է» ծրագիրը՝ որպես հնարավորություն երիտասարդների համար՝ ՏԻՄ-երի աջակցությամբ լուծելու համայնքային խնդիրները, ապահովելու ինքնակազմակերպումը, համայնքային կյանքին ներգրավվածությունը, ինտելեկտուալ ժամանցը:
«Կարևոր է, որ ՏԻՄ-երը է՛լ ավելի մեծ դերակատարում և պատասխանատվություն ունենան համայնքներում երիտասարդական կյանքի կազմակերպման, աշխուժացման, ներուժի ինքնիրացման հարցերում»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
Ըստ նախարարի տեղակալի՝ հաջորդ տարի նախատեսվում է շուրջ 10 համայնքում ձևավորել ռեսուրս կենտրոններ՝ մշակութային պալատների հիմքի վրա։ Դրանք համայնքում պետք է ապահովեն հագեցած մշակութային և երիտասարդական կյանք՝ բարձրացնելով գեղագիտական կրթության նշաձողը, երիտասարդների իրազեկվածության մակարդակը, նոր գաղափարների իրացումը:
Երիտասարդական ծրագրերի իրականացման, համապատասխան միջավայրերի ստեղծման, ինքնիրացման, բարեկեցության համատեքստում Արթուր Մարտիրոսյանն ընդգծել է պատշաճ իրազեկման առաջնահերթությունն ու կարևորությունը՝ ծրագրերի հասանելիության և երիտասարդների ընդգրկվածությունը հնարավորինս ընդլայնելու տեսանկյունից:
«Եվրոպան տեղայնացվում է» ծրագիրը նախաձեռնել և իրականացնում է «Erasmus+ երիտասարդություն» և «Եվրոպական համերաշխության կորպուս» ծրագրերի ազգային գործակալությունների ցանցը: Այն եվրոպական համագործակցության հարթակ է՝ շահերի պաշտպանության, գիտելիքների փոխանակման, գործընկերության հաստատման և համատեղ ծրագրերի իրականացման հնարավորությունների միջոցով որակյալ երիտասարդական աշխատանքի զարգացման համար:
Եվրամիության «Եվրոպան տեղայնացվում է» երկարաժամկետ ծրագրի շրջանակում Արևելյան գործընկերության 4 երկրների համար՝ Հայաստան, Վրաստան, Մոլդովա և Ադրբեջան, 2023 թվականի հունվար ամսից մեկնարկել է մենթորության նախագիծը, որը Հայաստանում համակարգում է «Erasmus+ երիտասարդություն» և «Եվրոպական համերաշխության կորպուս» ծրագրերի տեղեկատվական կենտրոնը: 2022 թվականից «Եվրոպան տեղայնացվում է» ծրագրին Հայաստանի Հանրապետությունից միացել է յոթ համայնք՝ Գյումրի, Սպիտակ, Արմավիր, Էջմիածին, Խոյ, Գավառ և Ալավերդի։ Նշված համայնքների ներկայացուցիչներին հնարավորություն է ընձեռվում մասնակցել տարաբնույթ միջոցառումների՝ ուսումնական այցեր, վերապատրաստումներ, գործընկերության հաստատման հանդիպումներ և այլն:
Նշենք, որ 2017 թվականից սկսած՝ «Երիտասարդական նախաձեռնությունների կենտրոն» (ԵՆԿ) հասարակական կազմակերպությունը Հայաստանում համակարգում է «Erasmus+ երիտասարդություն» և «Եվրոպական համերաշխության կորպուս» ծրագրերի տեղեկատվական կենտրոնի գործունեությունը:
Ծրագիրը նախատեսվում է իրականացնել 2021–2027 թվականներին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ